Camping Le Mas de Rome

Weer vandaag20°
Camping Le Mas de Rome
7,2

2 reviews over Camping Le Mas de Rome in het Nederlands

Geweldig mits je jezelf kunt vermaken

samamsterdam
14-6-2015

Hele fijne camping. Veel vriendelijke mensen maar toch nooit overlast. Naast de camping ligt een rivier, heerlijk om in af te koelen. Geen onnodige poespas zoals een bingo- of discoavond. Ideaal als je jezelf kunt vermaken. Enig minpunt: sanitair is wat verouderd en bepaald niet luxe, maar gelukkig niet vies. Maar voor luxe moet je niet naar de camping gaan. Aanrader voor buitenmensen die niet vermaakt hoeven te worden. S.

Gereisd Met vrienden in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel snel weer weggereden

wel
27-8-2010

De camping staat mooi beschreven in de boekjes maar is nu echt vervallen. Al het mooie is absoluut niet meer mooi. Ook een gevoel van grote onveiligeid toen er heel snel meerder auto's arriveerden die ons eigenlijk niet wilde laten gaan.[11]

Gereisd Met vrienden in juli 2010

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Mas de Rome in Goudargues (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Mas de Rome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.