Camping Le Mas de Rome

Camping Le Mas de Rome
5,8

4 reviews over Camping Le Mas de Rome in het Nederlands

Nooit meer met deze eigenaar op deze camping

Henk
14-8-2018

Vroeger een te gekke camping. Ruime plaatsen, ongedwongen sfeer. Nu te commercieel, kleine plekken, huilende babies, dolende tieners tot wel 3 uur 's nachts, vieze toiletten en douches, ' s ochtends vroeg letterlijk uit je tent gezaagd. Dit was de laatste keer, op zoek naar een ander verblijf volgend jaar.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Verdrietig...

Bert Rutten
2-3-2018

Le Mas De Rome is Le Mas niet meer.. De nieuwe uitbaters gaan voor het ondernemen i.p.v. de authenticiteit waar Philippe het prachtige gebied in liet dobberen. Als jongere kun je niet meer naar het jeugdveld omdat het terrein flink moest inkrimpen om 'campingpunten' te verdienen en als oudere kun je daardoor niet meer in rust en stilte baden, daar je om half 6 wakker wordt gehuild door de baby van de buren. Ook een BBQ, feestje of kampvuur is tegenwoordig 'not done' en maak je na 12 uur nog geluid dan komen ze met het vingertje zwaaien. Het gemoedelijke is niet meer, je eigen plekje zoeken is nu erg moeilijk, de uitbaters zijn argwanend, niet sociaal en helaas ook niet eerlijk , echter kun je nu wel een bord eten of zak friet bestellen maar dan wel weer tegen de hoofdprijs. Uiteindelijk 5 zomers mogen beleven die mij altijd dierbaar zullen blijven maar de laatste zomer was helaas ook echt de laatste :(

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Toch weer teruggegaan

carst
30-10-2014

Al voor de 6e keer naar Le Mas de Rome gegaan. De kinderen vinden het nog steeds heerlijk, alhoewel ze volgend jaar een keer iets anders willen. Volop vriendjes en vriendinnetjes van hun leeftijd (13 en 15). Je komt er dan ook ieder jaar dezelfde mensen tegen. Grote plaatsen, veel bomen (ook voor hangmatten) en lekker zwemmen in de rivier. En... Geen wifi dus de kinderen ook eens een paar weken niet digitaal. Smartphones opgeborgen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige plek, erg goede sfeer

Ik
2-8-2011

Le Mas de Rome is een erg simpele camping, die ondanks zijn grootte qua oppervlakte en aantal plaatsen nooit druk aanvoelt. De plaatsen zijn over het algemeen erg groot en met veel schaduw. Ook zijn er genoeg plekken direct aan de rivier. Als u wat op onderzoek uitgaat kunt u enkele prachtige plekjes ontdekken om te zwemmen en te zonnen. Ook liggen er enkele mooie plaatjes is de buurt waar u zo heen kunt rijden/fietsen. Het volk dat op de camping staat bestaat voornamelijk uit Nederlanders, maar iedereen is altijd erg vriendelijk en begaan. De sfeer is over het algemeen erg goed en rustig, wat slechts verstoord wordt door de plaatselijke band die heel af en toe een (niet erg geweldig) optreden komt geven. De prijzen worden wat raar berekend, nl per persoon en er is slechts op een beperkt aantal (minder mooie) plekken elektriciteit. De sanitairhokken zijn van goede kwaliteit maar niet erg omvangrijk voor zo'n grote camping, het is er desondanks bijna nooit overvol.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Mas de Rome in Goudargues (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Mas de Rome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.