Camping Le Mas de Rome

7.2Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Goudargues (Gard)

7.2Goed

• 6.1Eetgelegenheden
  • 5.6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

30 reviews over Camping Le Mas de Rome

• 9neujens dirk03-07-2008

wij komen al meer dan 5 jaar naar deze camping. Grote nadeel van deze camping is dat je deze als vergelijkingspunt gebruikt met andere campings. En we hebben nog geen enkele andere camping gevonden die de vergelijking doorstaat

• 9Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Familie

• 9E.E. Pauw09-05-2007

21 jaar geleden kwamen wij bij toeval op deze camping. Nadat we met een koud biertje door de oude heer, Jean Chanel, werden verwelkomd zijn we plezierig verrast over de natuurlijke eenvoud van deze camping aan het riviertje met waterval. We zijn daarna ieder jaar op deze lommerrijke camping, - zonder zgn 'bezigheden' en overbodige luxe -, teruggekomen. Tot op heden hebben we nog steeds nieuwe dingen ontdekt in de wijde omgeving. Van kanoen op de Ardeche tot zwemmen in de Middenlandse Zee en opera in Orange. Nimes, Avignon, Uzes, Bagnol enz zijn allemaal snel te bereiken voor een bezoek. Ook een hele dag op de camping verveelt nooit, zonnen en zwemmen. Het dorp Goudargues is werkelijk een plaatje. Tout commerce, met gezellige terrasjes voor je koffie, drankje of diner. Voor de wijnliefhebber zijn er natuurlijk de honderden goede wijnhuizen en caves, Cote du Rhone, in de wijde omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

Familie

3 tips over Camping Le Mas de Rome

• AeG, 02-09-2012

Tip: huur een kano in de buurt (Goudard, 2.5 km) en maak een tochtje in de rivier, die ook langs de camping loopt. Kan ook met jonge kinderen (vanaf zo'n 3 jaar).

• im, 31-07-2012
    • In het hoogseizoen op de bonnefooi hier aangekomen en week verbleven. Receptie geeft je enkele keuzes aan staplaatsen. Denk dat er zelfs meer vrij staat, dus probeer als je een mooie lege plek ziet, deze te vragen.

• wijnboeren in St. Gervais e.o.

• carst, 30-10-2014

Veel restaurantjes in Goudargues. Kanotocht van plusminus halve dag over de Ceze. Le Roque sur Ceze vlakbij. Veel wandelroutes.

3 vragen over Camping Le Mas de Rome

• jan, 04-09-2013

hoe is het nu

jaren geleden geweest naar de camping vraag hoe is het nu veell kabaal van jongeren of is dit al beter;gehoord dat de camping niet meer verzorgd is; wie weet er meer van

Carst, 12-07-2014

Wij komen er nu een jaar of zes en heb in die tijd nooit problemen met jongeren ervaren. Het pad naar de waterval is eigenlijk voor jongeren bestemd, maar er staan nu ook gewoon gezinnen. De camping zelf (plaatsen) wordt nauwelijks bijgehouden, maar het sanitair is prima en wordt regelmatig gepoetst (dagelijks, soms iets vaker). Tip: neem zelf een snoeischaar mee.

• Ger, 04-06-2013

Mag je kampvuur bij de tent maken?

Vraag spreekt voor zich :)

carst, 12-07-2014

Ja, dat mag. Gewoon takjes e.d. oprapen, stenen in een cirkel leggen en stoken maar....

• kees van Eck, 13-06-2010

hoe kom ik in contact met de camping

ik probeer in contact te komen met de campng. Hebben zij geen website? en zoniet hoe te reserveren

marleenboet, 25-06-2010

Hee ik heb hetzelfde probleem vervelend... Wil je me mailen met een eventuele oplossing ?! gr.marleen.

piet gamers, 21-08-2011

Volgens mij is dat de gemeente camping en de informatie/boeking loopt via plaatselijke VVV

carst, 12-07-2014

Schrijf een briefje aan de camping in het Frans. Handiger is: gewoon er naartoe gaan. er is altijd plek.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig