Camping Le Mas de Rome

7.2Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Goudargues (Gard)

7.2Goed

• 6.1Eetgelegenheden
  • 5.6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

30 reviews over Camping Le Mas de Rome

• 9Albert Pol.20-09-2016

Fantastisch.

Een fantastische camping waar wij al vele jaren komen. afgelopen jaar van eigenaar gewisseld en dat is aan de camping goed te zien keurig onderhouden en toiletgebouw schoon, gras gemaaid en receptie altijd bemand. Hoop dat de eigenheid van de camping behouden blijft, rust, ruimte en heerlijke plekken aan de Ceze waar je een fikkie mag stoken.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 9Estheranne06-07-2012

Heerlijk!

Ik kan me alleen maar aansluiten bij alle positieve berichten uit 2012. Wat een rust, ruimte en ongerepte natuur... 10 jaar geleden voor het eerst hier gestaan, nu opnieuw met mijn partner. Wij zijn om. Volgend jaar weer!!!

• 7Staat v/h sanitair

• 8bijdevaate03-07-2012

Dit is wat wij zoeken

Hier moet je van houden en dat doen wij ook. Schitterende weg vanuit Goudarques ernaartoe. Lekker basic kamperen met een barbequutje van wat keitjes. Wij hebben een bijna witte randstadtent en die is niet te missen dus ik weet niet waar die andere teleurstellende beoordeling vandaan komt. Hier komen wij zeker terug.

• 6Staat v/h sanitair

• 0Arie19-06-2012

Een enorme deceptie

De teleurstelling van het jaar, Camping le Mas de Rome. In 2002, 2003, 2004 en 2009 heb ik er een geweldige tijd gehad. Dit jaar wilde ik mijn vriendin ook laten genieten van al het moois. Helaas. We kwamen op 18 juni aan op een totaal verwaarloosde camping. De receptie was gesloten, het gras stond hoog en er stond niet één tent. Maar het ergste was het buitengewoon smerige sanitair. Wat een deceptie! Nu staan we op Le Saint Michelet, waar het wel goed in orde is.

• 9Fam. Bais26-06-2011

echt kamperen

Zeer ontspannen sfeer en een vrij gevoel. Grote rustige plekken maar niet geschikt voor mensen die op zoek zijn naar een recreatieteam, groot zwembad, disco en andere luxe. Mensen die op zoek zijn naar ontspannig een mooie omgeving en een heerlijke rose vinden dit allemaal op en rond deze camping.

• 8Staat v/h sanitair
      • 7Eetgelegenheden

• 2Denise05-09-2010

Desillusie !!

Wat een enorme desillusie na alle mooie beoordelingen. Zeer vervallen en onverzorgd zag het geheel eruit. Er kampeerde slechts een enkeling. De naargeestige sfeer en het feit dat de camping zo afgelegen ligt, gaf ons een zeer onprettig gevoel en we zijn snel op zoek gegaan naar iets anders.

• 8P. Jansen05-08-2007

gemakkelijke camping net buiten het dorp. Alleen de toegangsweg naar de camping is voor caravans soms wat smal Voldoende schaduw.

Peter

• 8Staat v/h sanitair
      • 6Eetgelegenheden

• 9m.sanders20-03-2006

kom hier al meer dan 10 jaar fantastische plek en nog een echte natuurplek.

• 7Staat v/h sanitair

3 tips over Camping Le Mas de Rome

• AeG, 02-09-2012

Tip: huur een kano in de buurt (Goudard, 2.5 km) en maak een tochtje in de rivier, die ook langs de camping loopt. Kan ook met jonge kinderen (vanaf zo'n 3 jaar).

• im, 31-07-2012
      • In het hoogseizoen op de bonnefooi hier aangekomen en week verbleven. Receptie geeft je enkele keuzes aan staplaatsen. Denk dat er zelfs meer vrij staat, dus probeer als je een mooie lege plek ziet, deze te vragen.

• wijnboeren in St. Gervais e.o.

• carst, 30-10-2014

Veel restaurantjes in Goudargues. Kanotocht van plusminus halve dag over de Ceze. Le Roque sur Ceze vlakbij. Veel wandelroutes.

3 vragen over Camping Le Mas de Rome

• jan, 04-09-2013

hoe is het nu

jaren geleden geweest naar de camping vraag hoe is het nu veell kabaal van jongeren of is dit al beter;gehoord dat de camping niet meer verzorgd is; wie weet er meer van

Carst, 12-07-2014

Wij komen er nu een jaar of zes en heb in die tijd nooit problemen met jongeren ervaren. Het pad naar de waterval is eigenlijk voor jongeren bestemd, maar er staan nu ook gewoon gezinnen. De camping zelf (plaatsen) wordt nauwelijks bijgehouden, maar het sanitair is prima en wordt regelmatig gepoetst (dagelijks, soms iets vaker). Tip: neem zelf een snoeischaar mee.

• Ger, 04-06-2013

Mag je kampvuur bij de tent maken?

Vraag spreekt voor zich :)

carst, 12-07-2014

Ja, dat mag. Gewoon takjes e.d. oprapen, stenen in een cirkel leggen en stoken maar....

• kees van Eck, 13-06-2010

hoe kom ik in contact met de camping

ik probeer in contact te komen met de campng. Hebben zij geen website? en zoniet hoe te reserveren

marleenboet, 25-06-2010

Hee ik heb hetzelfde probleem vervelend... Wil je me mailen met een eventuele oplossing ?! gr.marleen.

piet gamers, 21-08-2011

Volgens mij is dat de gemeente camping en de informatie/boeking loopt via plaatselijke VVV

carst, 12-07-2014

Schrijf een briefje aan de camping in het Frans. Handiger is: gewoon er naartoe gaan. er is altijd plek.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig