3 vragen over Camping Le Mas de Rome

• jan, 04-09-2013

hoe is het nu

jaren geleden geweest naar de camping vraag hoe is het nu veell kabaal van jongeren of is dit al beter;gehoord dat de camping niet meer verzorgd is; wie weet er meer van

Carst, 12-07-2014

Wij komen er nu een jaar of zes en heb in die tijd nooit problemen met jongeren ervaren. Het pad naar de waterval is eigenlijk voor jongeren bestemd, maar er staan nu ook gewoon gezinnen. De camping zelf (plaatsen) wordt nauwelijks bijgehouden, maar het sanitair is prima en wordt regelmatig gepoetst (dagelijks, soms iets vaker). Tip: neem zelf een snoeischaar mee.

• Ger, 04-06-2013

Mag je kampvuur bij de tent maken?

Vraag spreekt voor zich :)

carst, 12-07-2014

Ja, dat mag. Gewoon takjes e.d. oprapen, stenen in een cirkel leggen en stoken maar....

• kees van Eck, 13-06-2010

hoe kom ik in contact met de camping

ik probeer in contact te komen met de campng. Hebben zij geen website? en zoniet hoe te reserveren

marleenboet, 25-06-2010

Hee ik heb hetzelfde probleem vervelend... Wil je me mailen met een eventuele oplossing ?! gr.marleen.

piet gamers, 21-08-2011

Volgens mij is dat de gemeente camping en de informatie/boeking loopt via plaatselijke VVV

carst, 12-07-2014

Schrijf een briefje aan de camping in het Frans. Handiger is: gewoon er naartoe gaan. er is altijd plek.