Camping Le Mas de Rome

Camping Le Mas de Rome
5,8

27 reviews over Camping Le Mas de Rome in het Nederlands

Vroeger een te gekke camping. Ruime plaatsen, ongedwongen sfeer. Nu te commercieel, kleine plekken, huilende babies, dolende tieners tot wel 3 uur 's nachts, vieze toiletten en douches, ' s ochtends vroeg letterlijk uit je tent gezaagd. Dit was de laatste keer, op zoek naar een ander verblijf volgend jaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Verdrietig...

Bert Rutten
2-3-2018

Le Mas De Rome is Le Mas niet meer.. De nieuwe uitbaters gaan voor het ondernemen i.p.v. de authenticiteit waar Philippe het prachtige gebied in liet dobberen. Als jongere kun je niet meer naar het jeugdveld omdat het terrein flink moest inkrimpen om 'campingpunten' te verdienen en als oudere kun je daardoor niet meer in rust en stilte baden, daar je om half 6 wakker wordt gehuild door de baby van de buren. Ook een BBQ, feestje of kampvuur is tegenwoordig 'not done' en maak je na 12 uur nog geluid dan komen ze met het vingertje zwaaien. Het gemoedelijke is niet meer, je eigen plekje zoeken is nu erg moeilijk, de uitbaters zijn argwanend, niet sociaal en helaas ook niet eerlijk , echter kun je nu wel een bord eten of zak friet bestellen maar dan wel weer tegen de hoofdprijs. Uiteindelijk 5 zomers mogen beleven die mij altijd dierbaar zullen blijven maar de laatste zomer was helaas ook echt de laatste :(

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastisch.

Albert Pol.
20-9-2016

Een fantastische camping waar wij al vele jaren komen. afgelopen jaar van eigenaar gewisseld en dat is aan de camping goed te zien keurig onderhouden en toiletgebouw schoon, gras gemaaid en receptie altijd bemand. Hoop dat de eigenheid van de camping behouden blijft, rust, ruimte en heerlijke plekken aan de Ceze waar je een fikkie mag stoken.

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig mits je jezelf kunt vermaken

samamsterdam
14-6-2015

Hele fijne camping. Veel vriendelijke mensen maar toch nooit overlast. Naast de camping ligt een rivier, heerlijk om in af te koelen. Geen onnodige poespas zoals een bingo- of discoavond. Ideaal als je jezelf kunt vermaken. Enig minpunt: sanitair is wat verouderd en bepaald niet luxe, maar gelukkig niet vies. Maar voor luxe moet je niet naar de camping gaan. Aanrader voor buitenmensen die niet vermaakt hoeven te worden. S.

Gereisd met vrienden in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Toch weer teruggegaan

carst
30-10-2014

Al voor de 6e keer naar Le Mas de Rome gegaan. De kinderen vinden het nog steeds heerlijk, alhoewel ze volgend jaar een keer iets anders willen. Volop vriendjes en vriendinnetjes van hun leeftijd (13 en 15). Je komt er dan ook ieder jaar dezelfde mensen tegen. Grote plaatsen, veel bomen (ook voor hangmatten) en lekker zwemmen in de rivier. En... Geen wifi dus de kinderen ook eens een paar weken niet digitaal. Smartphones opgeborgen.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In juli 2011 zijn wij hier een nacht geweest. De weg ernaar toe voorapelde al weinig goeds: voor Bagnols sur Cèze stond een enorme file. Er bleek een festival te zijn. De camping lag mooi maar de eigenaren kwamen erg onverschillig over. Misschien door de drukte. Er waren veel kampeerders die naar het festival gingen en om 2-3 uur 's nachts met veel lawaai terugkeerden. We hebben de halve nacht niet geslapen van het lawaai. De plek, in een bos met hoge bomen was op zich groot. Nadeel was dat je ver van het sanitair afzat en het 's nachts zo donker was dat je dolend met zaklamp naar het toilet toe moest. Het sanitair zelf was absoluut ontoereikend voor het aantal mensen op de camping. (En dan stond die nog niet eens vol). Smerig en oud. Om te douchen moesten we buiten in de rij opstellen en 20 min wachten voordat je aan de beurt was. We waren blij dat we hier maar een nacht hoefden te staan en komen ook niet meer terug. Echt er zijn veel mooiere rustige campings zonder animatieteams!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Camping voor mensen die zichzelf kunnen vermaken.

Tip: huur een kano in de buurt (Goudard, 2.5 km) en maak een tochtje in de rivier, die langs de camping loopt. Kan ook met jonge kinderen (vanaf zo'n 3 jaar).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Heerlijk!

Estheranne
6-7-2012

Ik kan me alleen maar aansluiten bij alle positieve berichten uit 2012. Wat een rust, ruimte en ongerepte natuur... 10 jaar geleden voor het eerst hier gestaan, nu opnieuw met mijn partner. Wij zijn om. Volgend jaar weer!!!

Gereisd met partner in juni 2012

Toch weer terug!

Tsrac
6-7-2012

Ik ben blij met de negatieve recensies. Zo blijft het lekker rustig ;-) Wij schrikken iedere keer weer van het lange gras, etc, maar zodra de tent staat en je gezwommen hebt in de rivier ben je al weer helemaal gewend. Inderdaad een beetje wildkamperen op een camping. Gaan nu voor de 5e keer terug. In de bouwvak, dan is het er lekker druk en zijn er genoeg kinderen voor mijn zoontjes. Vorig jaar was deze streek de enige met mooi weer en deze camping was de enige in de omgeving die nog plaats had: Philippe verzon er gewoon kampeerplekken bij op zijn enorme terrein.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Dit is wat wij zoeken

bijdevaate
3-7-2012

Hier moet je van houden en dat doen wij ook. Schitterende weg vanuit Goudarques ernaartoe. Lekker basic kamperen met een barbequutje van wat keitjes. Wij hebben een bijna witte randstadtent en die is niet te missen dus ik weet niet waar die andere teleurstellende beoordeling vandaan komt. Hier komen wij zeker terug.

Gereisd met partner in Tue Jun 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Mas de Rome in Goudargues (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Mas de Rome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.