Camping La Grenouille

8.5Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Goudargues (Gard)

8.5Fantastisch

• 8.5Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

97 reviews over Camping La Grenouille

• 2019
    9Juanita14-05-2019

Dit jaar gaan we wéér!!

Fantastische camping! In 2017 hier ook geweest en in 2019 gaan we weer! De eigenaresse Delphine is heel erg lief, zo ook voor onze kinderen die iedere dag een stukje persoonlijke aandacht en een snoepje krijgen. Ieder jaar willen de kinderen weer naar de "kikkercamping". Zij houden hier mooie herinneringen aan over. De ligging is ook erg leuk, midden in een dorpje.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    9martina30-09-2018

zeer mooie rustige en verzorgde camping

Plaatsen met zon en plaatsen met schaduw. Proper sanitair. Rustige ligging met wandelmogelijkheden. Dorp met faciliteiten vlakbij. Goede restaurants in de buurt. Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018

• 7hans akkerman15-07-2018

goede locatie, met oordoppen, te kleine plekken

camping ligt prima vlak bij het dorp, bakker om de hoek, terrasjes om de hoek, ook de kerk ligt om de hoek, en die heeft klokken die erg nadrukkelijk luiden, erg jammer, plekken aan de krappe kant, auto moest er ook bij, rivier helaas niet toegankelijk vanaf de camping...zwembad goed, prima voor een weekje in het voor seizoen, daarna werd het ons te druk en te krap

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Rubens Bibiane13-07-2018

Zoals wij het willen

Toevallig hier terecht gekomen en bedoeling was 1 nacht maar we hebben na een kwartier al beslist van de volle veertien dagen te blijven, super vriendelijke mensen met hart voor huisdieren, proper sanitair, heerlijk zwembad, en gezellige medekampeerders, gezellig terrasje op camping, de zon was ook van de partij, bakker vlakbij, beenhouwer vlakbij, Utile vlakbij, alles te voet te doen, en elke woensdag een super leuk marktje, zo kort bij alles liggen en toch nog de vogeltjes horen fluiten wat wil ne mens nu nog meer

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 8M22-06-2018

Gastvrije, rustige camping. Ook leuk voor kinderen

Kleine overzichtelijke camping. Lekker rustig. Ook voor kinderen in de meivakantie leuk. Zeker voor wandelaars aan te bevelen. Gastvrije beheerders. Mijn man spreekt goed frans, maar ik kon met mijn schoolfrans de eigenaresse ook goed verstaan. Minder goed was dat er een groep Fransen waren de campingregels aan de laars lapten (eigenaresse heeft ze daar de volgende dag op aangesproken) + veel honden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Renee van der Velden07-12-2017

Wat ontvangst en een prachtig stukje Frankrijk!

Een heerlijk plek voor volwassenen om vakantie te vieren. Het weer zat niet mee toen wij er waren, maar het was er niet minder aangenaam door. Prachtige omgeving en wat is het mooi geworden. Heerlijk gegeten en de gastvrijheid is echt Hollands te noemen! Dank Jolanda en Theo

Gereisd met partner in september 2017

• 9Marjo20-08-2017

Super vakantie

Kleine gemoedelijke camping met zeer vriendelijke eigenaren. Voor de kinderen een leuk speeltuintje en het riviertje om in te spelen. Op de camping zelf een fijn zwembad, niet groot, maar voor onze kinderen groot genoeg. Ook de Ceze ligt op een paar minuten lopen en is heerlijk! De ligging is in het dorp, soms irriteren de kerkklokken, maar je raakt er toch wel aan gewend. Storend vonden wij wel het festival in de stad. Tot 3 uur in de nacht zeer luide muziek. De eerste twee weken waren qua mensen helemaal geweldig, veel gezinnen en stellen van verschillende nationaliteiten (Nederlands, Belgisch, Frans, Duits, Zwitsers, Brits). De derde week voornamelijk Fransen die voor enorm veel overlast in de nachten hebben gezorgd. Plaatsen zijn vaak wel krap en ook veel kleine plaatsen en sommigen ook vrij schuin. Autovrij zou ideaal zijn, ook omdat de weggetjes niet doorgaan baar zijn voor de campers (buizen van onze hangmat zijn geplet), maar ook vanwege de grootte van de plekken. Niet te vergeten, iedere dag blije kinderen, want ze mochten dagelijks een snoepje halen bij Delphine! Terugkomen behoort zeker tot de opties, maar niet tijdens het festival. Nog een kleine tip aan de eigenaren: Plaats aan het einde van de camping in de rivier iets van een net... Er is veel in de snel stromende rivier verloren gegaan.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Mary-anne van den broek11-08-2017

Zeer fijne ligging in mooi oud stadje

Ideale omgeving. Rivier, zwembad, super-entourage!! Veel te zien in de streek. Het enige (maar dan ook enige) nadeel vonden wij de zeer kleine plaatsen. Dit zijn wij niet gewend in Frankrijk. Beter zou zijn als de auto's buiten de camping geparkeerd werden.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9Kees en jo29-05-2017

Schitterende ligging met alles binnen handbereik

Mooie kleine camping met zowel schaduw als zonplaatsen met alles op loopafstand bakker slager supermarkt en veel restaurantjes. Ook voor je trouwe viervoeter een waar el dorado je loopt zo vanaf de camping de landerijen in waar hij kan zwemmen en alles kan doen wat hij moet doen het sanitair is ook altijd schoon.Wij zouden hier drie dagen blijven maar dat zijn er inmiddels al zes Toppertje!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Rob en Hanny25-05-2017

Kleine gemoedelijke camping

Tijdens het plaatsen van deze review staan we op deze nette en schone camping. Delphine en Ludo zijn hele vriendelijke eigenaren die de hele dag in de weer zijn om het hun gasten naar de zin te maken. Ze runnen sinds 2 jaar deze camping en hebben vandaag voor het eerst hun snackbar geopend. Het is een eenvoudige kaart maar het eten is erg lekker. Lekkere biertjes van de tap met uitzicht op het zwembad. Je loopt vanaf de camping rechtstreeks het dorp in waar een supermarkt, bakker, slager, diverse restaurantjes en winkeltjes zijn.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair