Tijdelijk €25 aanbetaling

La Grenouille

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Grenouille voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 106 reviews

Meer camping info

106 Reviews over La Grenouille

• 10Sandy25-10-2022

Geweldig

Wij hebben een zeer aangenaam verblijf gehad. Zeer mooie stacaravan met alle gemakken voorzien. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en de camping is goed onderhouden. Onze kinderen hebben er veilig kunnen spelen. Zeer begrijpelijk dat er zoveel mensen terug komen elk jaar. Wij komen ook terug dat is zeker. Ook kun je er lekker eten op de camping. Dank jullie wel voor de fijne vakantie.

• 10Fam Geurtsen24-09-2022

Fijne camping!

Dit jaar zijn wij voor de 3e keer op deze camping geweest. De camping ligt direct in het dorp, aan de rivier in een mooie omgeving. De camping is goed verzorgd met mooie plaatsen en een fijn zwembad. Eigenaresse Delphine is zeer vriendelijk en behulpzaam en heeft echt oog voor de gasten en ook onze hond is hier erg welkom. Gastvrijheid zit in haar genen! In September is de bar op de camping gesloten maar dit is voor ons geen gemis omdat je met een paar stappen in het dorp staat waar genoeg mogelijkheden zijn voor een hapje en een drankje.

• 9Ton Laanbroek20-08-2022

Camping, direct gelegen aan een gezellig dorpje

Een mooie camping, heerlijk onder de bomen, wat met deze zomer een genot was!!! De camping ligt direct aan een mooi dorpje met gezellige restaurants, winkeltjes en een weekmarkt. In de directe omgeving is veel te beleven mbt cultuur en natuur.

• 9R. Feijen03-08-2022

Fantastisch, schoon, gunstig gelegen. Leuk dorp!

Fantastische camping. Alles op loopafstand ( Max 5 min): restaurantjes, supermarkt, leuke winkeltjes. Mooie afgescheiden plekken, wel verschillend in grootte. Veel schaduw wat bij ons hard nodig was met temperaturen tegen de 40 gr. Netjes, schoon. Supervriendelijke en behulpzame eigenaresse. Erg mooie omgeving en veel mooie dorpen en steden in de buurt die je kan bezoeken. Leuke markt op woensdag in het dorp vlak voor de camping. Echt een aanrader deze camping.

• 8Eetgelegenheden
  • 5Familie van Almkerk31-07-2022

Overrated, niet kindvriendelijke en zure eigenaren

Kleine camping, veel rust. Prima als je zonder kinderen gaat, maar met kinderen wordt het een uitdaging. Zwembad is erg klein en er mogen geen opblaasdingen in. Je mag er ook niet in springen, niet in duiken en geen bommetjes maken. Kinderen moeten onder begeleiding van een ouder gaan zwemmen, anders wordt je weggestuurd. Kinderen kunnen er ook niet in staan. De bar is einde middag 2 uurtjes open. Het is een klein houten hokje waar je wat drinken en een ijsje kunt halen. Prima en precies wat wij willen, maar de rest van de tijd mag je niet op de stoelen zitten, waarom is mij een raadsel. De eigenaren is super streng. Wij zijn er zelfs eerder weggegaan dan geboekt. Ik begrijp de andere lovende reviews niet. Deze camping is echt overrated op zoover.

• 4Eetgelegenheden
  • 5Fam. van Almkerk31-07-2022

Overrated, verouderd en zuur

Kleine camping, veel rust. Prima als je zonder kinderen gaat, maar met kinderen wordt het een uitdaging. Zwembad is erg klein en er mogen geen opblaasdingen in. Je mag er ook niet in springen, niet duiken en geen bommetjes maken. De kinderen mogen ook niet zonder de begeleiding van een ouder naar het zwembad, anders wordt je weggestuurd. Kinderen kunnen er ook niet in staan. De bar is einde middag 2 uurtjes open. Het is een klein houten hokje waar je wat drinken en een ijsje kunt halen. Prima en precies wat wij willen, maar de rest van de tijd mag je niet op de stoelen zitten, waarom is mij een raadsel. De eigenaren zijn streng. Dat vingertje heeft ons doen besluiten om eerder weg te gaan dan geboekt (na 1,5 dag). Ik begrijp niet dat deze camping zo'n hoge rating heeft. Zelfs terugkerende gasten geven aan dat het steeds strenger wordt.

• 4Eetgelegenheden
  • 5Familie van Almkerk30-07-2022

Kleine camping, rustig en niet voor met kinderen

Kleine camping, veel rust. Prima als je zonder kinderen gaat, maar met kinderen wordt het een uitdaging. Zwembad is erg klein en er mogen geen opblaasdingen in. Je mag er ook niet in springen en kinderen moeten onder begeleiding van een ouder gaan. Anders wordt je weggestuurd. Kinderen kunnen er ook niet in staan. De bar is einde middag 2 uurtjes open. Het is een klein houten hokje waar je wat drinken en een ijsje kunt halen. Prima maar de rest van de tijd mag je niet op de stoelen zitten, waarom is mij een raadsel. De eigenaresse is super streng. Wij zijn er zelfs eerder weggegaan dan geboekt. Ik begrijp de andere lovende reviews niet.

• 6Eetgelegenheden
  • 10Fam. Bruining07-05-2022

Geweldig!

In één woord geweldig! Fantastische zwembad, niet groot maar super schoon en de kinderen gaven het een 10! De eigenaren zijn ontzettend aardig en heel behulpzaam en lief. De camping zelf ik heel overzichtelijk en mooie ruimte plaatsen. Niets dan positiefs over te zeggen!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Jan van den Boom21-10-2021

Fantastische camping met superaardige eigenaars.

Mooi zwembad, in leuk dorp, prachtige omgeving. Eigenaars Delphine en Ludo staan altijd voor je klaar. We hebben het er reuze naar onze zin gehad.

• 9Juanita14-05-2019

Dit jaar gaan we wéér!!

Fantastische camping! In 2017 hier ook geweest en in 2019 gaan we weer! De eigenaresse Delphine is heel erg lief, zo ook voor onze kinderen die iedere dag een stukje persoonlijke aandacht en een snoepje krijgen. Ieder jaar willen de kinderen weer naar de "kikkercamping". Zij houden hier mooie herinneringen aan over. De ligging is ook erg leuk, midden in een dorpje.

Camping La Grenouille info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar