Camping La Grenouille

55 reviews over Camping La Grenouille in het Nederlands

Dit jaar gaan we wéér!!

Juanita
14-5-2019

Fantastische camping! In 2017 hier ook geweest en in 2019 gaan we weer! De eigenaresse Delphine is heel erg lief, zo ook voor onze kinderen die iedere dag een stukje persoonlijke aandacht en een snoepje krijgen. Ieder jaar willen de kinderen weer naar de "kikkercamping". Zij houden hier mooie herinneringen aan over. De ligging is ook erg leuk, midden in een dorpje.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

zeer mooie rustige en verzorgde camping

martina
30-9-2018

Plaatsen met zon en plaatsen met schaduw. Proper sanitair. Rustige ligging met wandelmogelijkheden. Dorp met faciliteiten vlakbij. Goede restaurants in de buurt. Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters. Een echte aanrader.

goede locatie, met oordoppen, te kleine plekken

hans akkerman
15-7-2018

camping ligt prima vlak bij het dorp, bakker om de hoek, terrasjes om de hoek, ook de kerk ligt om de hoek, en die heeft klokken die erg nadrukkelijk luiden, erg jammer, plekken aan de krappe kant, auto moest er ook bij, rivier helaas niet toegankelijk vanaf de camping...zwembad goed, prima voor een weekje in het voor seizoen, daarna werd het ons te druk en te krap

Gereisd Met partner in juni 2018

Zoals wij het willen

Rubens Bibiane
13-7-2018

Toevallig hier terecht gekomen en bedoeling was 1 nacht maar we hebben na een kwartier al beslist van de volle veertien dagen te blijven, super vriendelijke mensen met hart voor huisdieren, proper sanitair, heerlijk zwembad, en gezellige medekampeerders, gezellig terrasje op camping, de zon was ook van de partij, bakker vlakbij, beenhouwer vlakbij, Utile vlakbij, alles te voet te doen, en elke woensdag een super leuk marktje, zo kort bij alles liggen en toch nog de vogeltjes horen fluiten wat wil ne mens nu nog meer

Gereisd Met partner in juni 2018

Gastvrije, rustige camping. Ook leuk voor kinderen

M
22-6-2018

Kleine overzichtelijke camping. Lekker rustig. Ook voor kinderen in de meivakantie leuk. Zeker voor wandelaars aan te bevelen. Gastvrije beheerders. Mijn man spreekt goed frans, maar ik kon met mijn schoolfrans de eigenaresse ook goed verstaan. Minder goed was dat er een groep Fransen waren de campingregels aan de laars lapten (eigenaresse heeft ze daar de volgende dag op aangesproken) + veel honden.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat ontvangst en een prachtig stukje Frankrijk!

Renee van der Velden
7-12-2017

Een heerlijk plek voor volwassenen om vakantie te vieren. Het weer zat niet mee toen wij er waren, maar het was er niet minder aangenaam door. Prachtige omgeving en wat is het mooi geworden. Heerlijk gegeten en de gastvrijheid is echt Hollands te noemen! Dank Jolanda en Theo

Gereisd Met partner in september 2017

Super vakantie

Marjo
20-8-2017

Kleine gemoedelijke camping met zeer vriendelijke eigenaren. Voor de kinderen een leuk speeltuintje en het riviertje om in te spelen. Op de camping zelf een fijn zwembad, niet groot, maar voor onze kinderen groot genoeg. Ook de Ceze ligt op een paar minuten lopen en is heerlijk! De ligging is in het dorp, soms irriteren de kerkklokken, maar je raakt er toch wel aan gewend. Storend vonden wij wel het festival in de stad. Tot 3 uur in de nacht zeer luide muziek. De eerste twee weken waren qua mensen helemaal geweldig, veel gezinnen en stellen van verschillende nationaliteiten (Nederlands, Belgisch, Frans, Duits, Zwitsers, Brits). De derde week voornamelijk Fransen die voor enorm veel overlast in de nachten hebben gezorgd. Plaatsen zijn vaak wel krap en ook veel kleine plaatsen en sommigen ook vrij schuin. Autovrij zou ideaal zijn, ook omdat de weggetjes niet doorgaan baar zijn voor de campers (buizen van onze hangmat zijn geplet), maar ook vanwege de grootte van de plekken. Niet te vergeten, iedere dag blije kinderen, want ze mochten dagelijks een snoepje halen bij Delphine! Terugkomen behoort zeker tot de opties, maar niet tijdens het festival. Nog een kleine tip aan de eigenaren: Plaats aan het einde van de camping in de rivier iets van een net... Er is veel in de snel stromende rivier verloren gegaan.

Zeer fijne ligging in mooi oud stadje

Mary-anne van den broek
11-8-2017

Ideale omgeving. Rivier, zwembad, super-entourage!! Veel te zien in de streek. Het enige (maar dan ook enige) nadeel vonden wij de zeer kleine plaatsen. Dit zijn wij niet gewend in Frankrijk. Beter zou zijn als de auto's buiten de camping geparkeerd werden.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Schitterende ligging met alles binnen handbereik

Kees en jo
29-5-2017

Mooie kleine camping met zowel schaduw als zonplaatsen met alles op loopafstand bakker slager supermarkt en veel restaurantjes. Ook voor je trouwe viervoeter een waar el dorado je loopt zo vanaf de camping de landerijen in waar hij kan zwemmen en alles kan doen wat hij moet doen het sanitair is ook altijd schoon.Wij zouden hier drie dagen blijven maar dat zijn er inmiddels al zes Toppertje!!

Gereisd Met partner in mei 2017

Kleine gemoedelijke camping

Rob en Hanny
25-5-2017

Tijdens het plaatsen van deze review staan we op deze nette en schone camping. Delphine en Ludo zijn hele vriendelijke eigenaren die de hele dag in de weer zijn om het hun gasten naar de zin te maken. Ze runnen sinds 2 jaar deze camping en hebben vandaag voor het eerst hun snackbar geopend. Het is een eenvoudige kaart maar het eten is erg lekker. Lekkere biertjes van de tap met uitzicht op het zwembad. Je loopt vanaf de camping rechtstreeks het dorp in waar een supermarkt, bakker, slager, diverse restaurantjes en winkeltjes zijn.

Gereisd Met partner in mei 2017

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grenouille in Goudargues (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grenouille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.