5 reviews over Camping Municipal La Meuse in het Nederlands

Prima camping!

Niels
1-9-2018

Hier één nacht geslapen met een vriend in een tent. Uitstekende camping. Geen bijzondere pluspunten maar alles was prima in orde. Gratis wifi bij de receptie en mooie omgeving.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede camping, fantastische (racefiets)omgeving

Greins
12-8-2014

Camping La Meuse is een eenvoudige, relatief goedkope camping aan de rivier de Herault met grote, schaduwrijke plekken. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk en spreken een aardig woordje Engels. Het ligt aan de rand van het stadje Gignac, op zo'n half uur rijden van Montpellier. De camping ligt in een werkelijk schitterende omgeving waar het zomers vrijwel altijd lekker weer is. Het is gemiddeld flink warm, maar een stevige zeebries zorgt er doorgaans voor dat het toch aangenaam is. De heuvelachtige omgeving met schilderachtige dorpjes (Aniane, Guilherme le Desert, Montpeyroux, Arboras, St-Jean-de-Fos etc) biedt voor een matig tot redelijk geoefende (race)fietser een schitterend fietsgebied. Tevens kan je er leuk kanoën, zwemmen in natuurwater (ook de Middellandse zee is niet ver weg) en grotten bezoeken. De camping zelf biedt verder een eenvoudig maar schoon sanitair, en de mogelijkheid om s'ochtends goedkoop en lekker brood te halen. Tevens een Aldi op 1km en touristoffice. Doen!!

Gereisd Met partner in juli 2014

Prima camping

MusiCampeur
14-9-2013

Redelijk groot, ruime plekken en een goede sfeer. Veel waar voor het geld: voor 20 euro vind je niet vaak zo'n goede camping: zeer vriendelijk personeel, redelijk schoon (maar wat verouderd) sanitair. Het enige nadeel van de plek waar wij stonden, was de moerbeiboom bij onze plek. Voor je het weet heb je een enorm plakkaat onder je schoenen. Gignac is best een aardig stadje, dat lopend gemakkelijk te doen is. Wel lastig dat je een stuk langs de weg moet lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Perfecte omgeving voor rust en genieten !

John v Oorschot
10-10-2011

Ben nu twee keer op deze camping geweest. Eerst keer in 2005, nu in 2011 weer geweest. Een heerlijke camping, die niet al te duur kost. Naast een heerlijke mooi en fijn riviertje om in te zwemmen of vissen ! Plaatsen zijn ruim, en alles word goed onderhouden !

Gereisd Met vrienden in juli 2011
2008

Rustige camping

Theo Taal
21-4-2008

Rustige camping. Ruime emplacementen. Prima sanitair. Leuk dorp Gignac dichtbij. Goede fietsomgeving voor relax en uitdaging.

Gereisd Met partner in Mon Apr 21 2008 22:16:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal La Meuse in Gignac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal La Meuse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.