Camping La Chataigneraie

1 review over Camping La Chataigneraie in het Nederlands

Alleen Fransen

fam. de Haan
28-8-2011

Op deze camping staan seizoenplekken vlak naast elkaar. Een soort Bakkum; moeders met kinderen uit Arles staan hier in de vakanties en de vaders zijn aan het werk in Arles. Aan het riviertje een smal strookje waar je je tent op kan zetten als er plek is. In het riviertje kun je zwemmen. De camping staat officieel in Genolhac, maar praktisch ligt het meteen naast het dorpje Cambrigaud. Dit is een heel oud niet toeristisch dorpje, waar verder niets is. De beheerder van deze camping is een uitermate vriendelijke francaise die ons met haar auto kwam halen uit de bush bush camping Municipal van Genolhac, en ons de volgende dag ook weer terugreed ( 5 km) naar het dorp Genolhac toen bleek dat je niet in Cambrigaud kan pinnen en er geen loket is op het stationnetje aldaar. Vanuit Station Cambrigaud is het een half uur lopen door het smalle langgerekte dorp om de camping te bereiken. Sanitair is oké, geen campingwinkel, winkeltjes in dorp op loopafstand.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chataigneraie in Genolhac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chataigneraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.