Vakantiehuis Gite Les Bons Vivants

• 9.5Inrichting
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

4 Reviews over Gite Les Bons Vivants

• 10Virginia & Kristof07-08-2015

Aanrader eerste klas!

Vorige week hadden we een heel leuke week bij Ilse en Patrick. Eerst en vooral door de prachtige gîte die uitgerust is tot in de puntjes! Alles is echt aanwezig en het is er kraaknet. Het domein is heel mooi aangelegd en het is er zeer rustig. Zwembad prima voor groot en klein. Ilse en Patrick hebben ons zeer gastvrij ontvangen. Niet twijfelen!

• 9Hans18-05-2015

Heerlijke plek, prachtige omgeving

Onze vakantie begon direct al bij aankomst; de eigenaren ontvingen ons op het terras met een aperitief en een welkom gevoel. Het vakantiehuis bestaat uit één gebouw met daarin twee gedeelten en een gedeeld terras. Het is van binnen brandschoon, en gedetailleerd afgewerkt. Er is comfortabel meubilair en goede bedden. Het terras is aan de dalkant een heerlijke plek om in de ondergaande avondzon te genieten. Overdag biedt het terras schaduw, en kan je in de keurig onderhouden tuin met grasveld gaan zonnen. Een schommel, glijbaan en trampoline garanderen lang plezier voor kleine kinderen. Als dat al niet genoeg is, is er een heerlijk schoon en fris (geen chloor) zwembad met zonneplekken en met een mooi schaduwgedeelte. De eigenaren van het huis zijn hartelijk en van dienst, waarbij ze er zijn wanneer je ze nodig hebt. In de omgeving is veel te doen, voor alle leeftijden. Wij hebben met onze kinderen van vier een heerlijke vakantie gehad, waarbij ik deze locatie van harte aanbeveel.

• 10sigrid27-10-2013

Geweldig!!!

We hebben een fantastische vakantie achter de rug bij Patrick, Ilse en de kids! We gingen samen met ons dochtertje van 6 maanden daar op huwelijksreis! Een leuke attentie stond voor ons klaar! We verbleven er echt in een prachtige gite met alles erop en eraan, mooie regio met vele leuke bezienswaardigheden/ mooie steden, een mooi zwembad, een heerlijk diner op de dag van aankomst + lekker ontbijt de volgende dag. Echt een aangename vakantiesfeer en leuk contact met de familie! Wij komen zeker terug! Merci! Jo, Sigrid en Noore

• 9Henriet22-06-2012

Een geweldige plek!

Een geweldige plek met ontzettend vriendelijke en gastvrije gastheer en gastdame. Op een heerlijk rustig plekje ligt deze prachtige 4-persoons gite van Nederlandstalige Belgen. In een prachtige omgeving, waar van alles te doen is, ligt deze 2 onder 1 kap gite. Patrick en Ilse wonen in de andere helft van de gite. De gite is mooi ingericht en alles is aanwezig. Magnetron, Senseo, vaatwasser, wasmachine, flatscreen TV, voldoende handdoeken en badlakens als je een handdoekenpakket bijboekt en vaatwastabletten. De bedden slapen heerlijk. Het zwembad is prachtig en wordt alleen door de gasten en het gezin zelf gebruikt. Bij aankomst is het mogelijk om een heerlijk diner voorgeschoteld te krijgen en de volgende ochtend ontbijt. Wij vonden dit heerlijk relaxed, we hoefden na een lange reis pas de volgende dag boodschappen te doen. De supermarkten in de buurt, zijn op zondagochtend geopend, dus dat is geen enkel probleem. Patrick en Ilse, ontzettend bedankt voor de heerlijke week. Tot ziens.

Vakantiehuis Gite Les Bons Vivants info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij