Vakantiehuis Les Mazets de Gaujac

8.2Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Gaujac (Gard)

8.2Fantastisch

• 7.8Inrichting
  • 7.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Les Mazets de Gaujac voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

13 reviews over Vakantiehuis Les Mazets de Gaujac

• 9de vuysdere04-07-2014

Voldeed aan de verwachtingen

Goed onderhouden huisje. Maar absoluut te klein voor zes personen. Voor ons tweetjes ideaal. Prachtige site met veel mogelijkheden in de omgeving. Vriendelijk personeel, maar restaurant te duur voor wat het biedt. Al bij al een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9jonasderoose15-06-2013

Hier kom je tot rust !

Wij hebben hier met z'n tweeën 2 weken verbleven in een huisje voor 6 personen rond begin juni. We hadden dus veel plaats. Voor 6 personen zou dit huisje wel wat krap geweest zijn. Is een zeer proper park, gelegen in een mooi dorpje, een ideaal vertrekpunt om verschillende steden/plekjes te bezoeken (Avignon, Chateauneuf du pâpe, Gorges de l'Ardeche, Nîmes, Camargue en best of all Uzès). Deze laatste ligt hier dicht bij en is niet zo bekend, maar zeker de moeite waard, zeker de markt op zaterdag. De eigenaars van het park en het restaurantpersoneel zijn sympathiek en hulpvaardig. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2013

• 7Tineke25-09-2012

prima

Ben hier net een weekje geweest, helaas ging het reastaurant al na twee dagen dicht! Winkel en bar ook gesloten en dat halverwege september. Aangezien je best ver van het dorp afzit is dat een flinke tegenvaller. Het park zelf is prima, leuke huisjes en aardige mensen. Het was wel jammer dat we pas om 17:00 de sleutel konden halen na een lange reis. We moesten nu anderhalf uur wachten.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Sofie en Bart13-09-2011

Zalige rustvakantie gehad

Een rustig gelegen vakantiedorp, op ongeveer een half uurtje rijden van Nimes en Avignon. Het onthaal was zeer spontaan, onmiddellijk voldoende uitleg. Ze zijn alle dagen, behalve woensdag open, dus tijd genoeg om je vragen te stellen. Brood kan je in het winkeltje van het domein zelf krijgen, maar moet je altijd een dag op voorhand bestellen. Voor overige aankopen: ofwel plaatselijke markten (op woensdag is er een grote in Bagnol op +/- 10km) of Carrefour in Bagnol. Wij hadden met twee een huisje voor 6 personen, wat zéér ruim was. Voor 6 personen lijkt me dit echter wat krap, tenzij je goed weer hebt en vooral buiten leeft. Proper huisje, alles wat je nodig hebt, goed onderhouden. Voor mankementjes kan je altijd bij het onthaal terecht. Je moet op voorhand wel een waarborg geven van 200€, maar deze krijg je zonder problemen terug op het einde bij de eindcontrole. Zwembad is groot, voldoende ligzetels, altijd ruim de keuze gehad welke zetel we konden nemen. Een aanrader dus!

Gereisd met partner in september 2011

• 8Jan03-08-2011

mooi onderdouden park

Het is een mooi en kleinschalig vakantiepark dat goed onderhouden is en proper. Het zwembad was wel behoorlijk koud, wat het minder aangenaam maakte voor de kinderen. Maar dit ad vooral te maken met de mindere weersomstandigheden de dagen voordien (minder zonneschijn dan normaal). Het speelpleintje voor de kinderen is klein en zeer basic.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7anseel.katrien28-08-2010

niet zo geweldig

we waren met 4 personen in een bungalow van 6 tot 7. Dit is zeker niet aan te raden! de badkamer is een beetje groter dan een normale wckamer! Als je dan met 6 of 7 personen moet douchen moet je vroeg beginnen! De boven slaapkamer heeft geen airco en is zeer warm, je kan er ook amper in recht staan! We hadden 2 ligzetels(alleen het geraamte), want de eigenaars hadden de kussens mee.. Aan het zwembad geen parasols( je moest in de blakende zon zitten), en de ligzetels zonder kussens, de 2 eigenars hadden er wel en die kwamen dan voor onze neus liggen terwijl wij stijf waren van het zitten!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9SUZY13-07-2010

zeer geslaagde vakantie !!!!!!!

mooie en rustige ligging.gaujac is klein dorpje maar het is ideaal om de omgeving te verkennen NIMES AVIGNON ORANGE GORDES D ARDECHE allen in de buurt en de moeite om te bezoeken.de markten van UZES en BAGNOLS S CEZE zeer mooi en typisch provencaals dus gezellig !!! de huisjes zijn verzorgd we waren met 3 volwassenen en hadden huisje voor 6 personen genomen anders te klein .voor kleine boodschappen kan men in CONNAUX terecht 2km en carrefour vind men in BAGNOLS S CEZE 11km . 1minpunt geen parasols aan zwembad.het restaurant ter plaatse is goed voor een ijscoupe maar voor de rest zou ik het niet aanraden . GESLAAGDE VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Mia18-05-2010

Mooie rustige plek

Ligging in een rustig dorpje boven een heuvel. Bosrijke omgeving. Wij waren er in mei, geen nederlanders. Weinig kinderen maar wel leuk. In het dorpje is niet echt iets te doen. Goede uitvalbasis om mooie steden te zien. Zeker de moeite waard. Zes persoons huisje is goed te doen met kinderen maar met zes volwassene lijkt het me te klein. Vooral de bovenkamer, waar je je hoofd vaak stoot.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 9Guido Van Casteren07-09-2009

Modern en RUSTIG domein

Vrij nieuwe stenen huisjes. Prima in orde met airco en grote koelkast. Op een km of 10 ligt Bagnol, waar een grote Carrefour is voor inkopen, restaurants en een wekelijkse markt. Het enige negatieve was de onkoelbare bovenslaapkamer zodat mijn dochter beneden op de sofa kwam slapen. Mijn vrouw en ik hebben zich ook elk een paar keer aan een dakbalk gestoten daarboven. Niet zo veilig dus. Onthaal door de Nederlandse verantwoordelijke van het domein! Restaurant/bar/winkeltje aan het zwembad is eigenlijk een ander bedrijfje maar is volledig opgetrokken uit dezelfde materialen en past er helemaal bij. De service was zeer enthousiast en vriendelijk. De krekels waren er de enige lawaaimakers. Eindelijk rust! Aangenaam zwembad met als enige minpunt te gladde tegels errond en zoals meestal te weinig ligstoelen. Verzorgd speeltuintje. Voldoende parking. Voldoende schaduw in park en geen muggen!! Bezoek Uzes en vooral tijdens de markt aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8W van Velzen02-06-2008

Het eten in het aangrenzende restaurant zou veel beter kunnen. De wijn was echter prima (hoe kan het ook anders in deze streek) Een bezoek aan Arles is een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2008

0 tips over Vakantiehuis Les Mazets de Gaujac