Vakantiehuis Mas du Temple

17 reviews over Vakantiehuis Mas du Temple

• 2018
    10Nicolas & Annelies07-10-2018

Topverblijf

Prachtige vakantie beleefd met onze familie en kinderen (8 personen in totaal). Het huis is écht volledig uitgerust zoals op de website omschreven. Je komt niets tekort. Prachtig interieur, ruime kamers (met airco), mooi zwembad en leuke tuin. Zowel genoten van het lounge-terrasje als van de plancha op het (verwarmde!) grote terras. Volop genieten wanneer je ’s morgens vroeg de luikjes opent en kunt genieten van het prachtige zicht op de wijngaarden. Door de centrale ligging daguitstapjes kunnen doen naar Avignon, Uzès, Pont Du Gard, Nîmes, Camargue enz. Kortom een zalige vakantie. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 10Jurgen D03-08-2018

Topverblijf

Prachtige MAS, voorzien van alle luxe en comfort. Leuke attentie bij aankomst. We hebben uitermate genoten van het mooie zwembad en de mooie buitenterrassen. Zo goed als dagelijks is de Plancha gebruikt. Een zeer correcte afhandeling van het contractuele door de eigenaars: zowel ervoor, als erna bij teruggave van de borg. De Gard was nieuw voor ons, maar een absolute meevaller. Indien we in de toekomst deze streek nog eens bezoeken, hopen we opnieuw in Mas du Temple te kunnen verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Fam.Durot05-07-2018

Super verblijf in een rustig geleģen luxe villa

Zeer goed ingerichte luxe villa met alle comfort en prachtig zicht. Niets is er te kort...overdekt terras met plancha en barbecue, mooie tuin, verwarmd zwembad, wasmachine, droogkast, fietsen, wifi.... Kindvriendelijk..kinderbed, stoel, zandbak, schommel, fiets, speelgoed. Heel goed contact met de eigenaars. Een echte aanrader voor wie wil leven " zoals God in Frankrijk"!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Sally19-06-2018

Zeer mooie villa met zwembad in prachtige streek

Alle accommodatie voor kinderen, mooi terras, pooi uitzicht Er ligt wel een tamelijk drukke baan achter de tuin

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Familie Hermans17-06-2018

Een fantastisch huis voor een geweldig verblijf

Het huis is zeer mooi en goed verzorgd. Het gebied is heel erg mooi en leuk. We hebben er met jonge kinderen een geweldig verblijf gehad. Een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Marieke04-06-2017

Schitterend

Het is een heel prachtig huis voorzien van alle gemakken. Heerlijk 2 weken verbleven met man en kinderen (van 6 en 8). Je voelt je bij aankomst al welkom, de wijn staat al klaar. Mooie streek met veel te doen. Aanrader is de markt in het vlakbij gelegen Uzes maar ook Nimes en Avignon zijn zeer de moeite waard. Al met al een heerlijke (mei)vakantie gehad.

Hilde, eigenaar, 31-07-2017

Beste Marieke, dank voor deze mooie review en om zoveel zorg te dragen voor onze villa. We doen inderdaad ons best om alle gasten een fantastische vakantie te bezorgen.

Jullie zijn steeds welkom !

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 10Salih & Laurie03-06-2017

Geweldig! Wij boeken het nogmaals..

Alles in de villa en de service/communicatie van de eigenaar was van a tot z topkwaliteit! Grote slaapkamers met Top bedden. ( boxsprings) Het zwembad en de tuin was fantastisch voor de kids en de volwassenen. Samengevat: voor herhaling vatbaar!!

Hilde, eigenaar, 31-07-2017

Wij danken jullie om zoveel zorg te dragen voor onze villa. Jullie waren fantastische gasten en steeds welkom !!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9pol en vrienden06-10-2016

prachtige villa als ideale uitvalsbasis

Heel ruime kamers met bad of douche, verwarmd zwembad, ruime living en keuken en dit alles in de meest duurzame materialen. Heel leuk was ook de terras-eethoek en de buitendouche. De villa is ideaal gelegen om, op korte afstand, al de mooie locaties van de Provence te bezoeken. Zeker een aanrader !!

Hilde, eigenaar, 31-07-2017

Dank je wel voor deze lovende woorden, Pol.

We hopen jullie bij een volgende gelegenheid opnieuw te mogen verwelkomen.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10Kurt Schmidt04-10-2016

Het was een fantastische vakantie.

De villa was fantastisch , heel gezellig ingericht. Een mooi zwembad met een prachtig uitzicht op wijngaarden. De ligging van het huis is 8 km van Uzes , een heel gezellge stad met leuke winkels, cafés en restaurants. De villa is een echte aanrader voor een fijne rustige vakantie.

Hilde, eigenaar, 31-07-2017

Dank je wel, Kurt, voor deze mooie review.

Johan en ik zijn blij dat jullie ervan genoten hebben en hopen jullie bij een volgende vakantie opnieuw te mogen begroeten én verwelkomen met n mooi gevulde ijskast :-).

Gereisd met partner in september 2016

• 10leona02-08-2016

fantastische-luxueuze-sfeervolle villa met zwembad

Wat een luxueuze villa!!! op een rustige plaats met een prachtig uitzicht! we hebben echt genoten van de goede bedden in de grote kamers met airco. alles was er aanwezig om er een deugddoende vakantie te beleven. wij waren daar met 2 kleine kindjes:kinderbedden, stoelen, box, speelgoed, fiets met kinderstoel, verzorgingskussen, buggy ....alles was aanwezig. een echte aanrader voor iedereen!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Vakantiehuis Mas du Temple info