Vakantiepark Les Jasses De Camargue

7.3Goed

• 6.9Onderkomen
  • 6.2Activiteiten
  • 5.6Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jasses De Camargue voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

39 reviews over Vakantiepark Les Jasses De Camargue

• 7Marco24-08-2015

Verzorgd vakantiepark

In aug 2015 hebben wij het huis geboekt van Gerard Byrne (514). Het contact met hem is prima verlopen en we hoefden ons niet in en uit te checken op het park. Zijn huis ligt aan het eind en heeft geen gras voor zijn deur. Wil je gebruik maken van het gras dan zit je voor de buren. Het park is auto vrij (ook op de dag van aankomst en vertrek). Er zijn bagagewagens maar vaak zijn ze allemaal in gebruik.

Het huisje is prima maar wel wat krap voor 6 mensen (2 volwassenen en 4 kinderen) De twee slaapkamers boven zijn prima. Er ligt zelfs nog een matras onder 1 van de bedden en er staat een camping bed.

Beneden is het wel wat klein. Het zwembad op het park is leuk voor kleine kinderen. De waterspeeltuin is veilig en redelijk afgescheiden van het bad. Als het druk is ziet het water van het diepe bad er aan het einde van de dag niet helemaal fris meer uit. De parkeerplaats is iets te klein waardoor je soms langs de rand moet staan. Maar toch: Wij hebben er een hele leuke vakantie gehad.

• 6Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9SofieS19-05-2015

rustige en aangename vakantie

juli 2014 - 2 volwassenen en 2 kinderen (7-10). een topvakantie. Een erg rustig vakantiedomein voor gezinnen of koppels die van rust houden. 's morgens hoorden we enkel de vogeltjes fluiten. Een klein winkeltje waar je enkel brood kon kopen maar voor ons was dat voldoende. Supermarkt op enkel kms. gelegen vlak aan een grote weg (geen hinder),je kon van daaruit verschillende uitstappen maken. Wel altijd auto nodig. het is een autovrij domein (beetje lastig bij het aankomst en vertrek, maar is geen drama), geen massatoerisme. een klein zwembad, maar voldoende om na de uitstappen even te plonsen.kinderen kunnen veilig buiten spelen. geen overdreven animatieteams en activiteiten.1keer per week infoavond waarbij activiteiten uit de omgeving worden aangeboden. huisjes waren ruim en verzorgd, maar basis.airco enkel beneden, niet in slaapkamers, maar was toch doenbaar.terras en tuin wat geheel nog ruimer maakte. Je kan over alles zeuren, maar dit was een goedkope vakantie en voor ons top!

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Fam. van Voorden04-09-2013

Een prima vakantie gehad met het hele gezin!

Voor de prijs die je betaalt ten opzichte van andere parken in de regio is dit een prima park. De huisjes zijn prima en compleet ingericht. De nieuwe eigenaar heeft werk gemaakt van de animatie op het park. Voor de kinderen was er voldoende sport en spel te beleven. De omgeving biedt voldoende bijzondere plekken, maar je zult meestal even moeten rijden. De aanwezige airco in de huisjes doet goed z'n werk, maar is alleen beneden. Boven kan het bloed heet worden. Als het park volledig bezet is, is het zwembad aan de kleine kant, maar wel goed verzorgd en proper. kortom, wat ons betreft een aanrader voor gezinnen die niet te veel eisen stellen aan de faciliteiten op een park, en er veel op uit trekken in de omgeving. Een dagje op het park blijven "hangen" is absoluut geen straf.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 5Scholte04-08-2013

Een afknapper

Een park met beperkte begroeiing en dus weinig schaduw in een kaal landschap. Wij kwamen vlak voor het hoogseizoen, maar de beloofde supermarkt was er nog niet. Voldoende bagagekarren ontbreken; ze vergeten je door te verwijzen naar een grote supermarkt op 5 min afstand. De woning: alleen een handdouche met een kort snoer dat je in de hand moet houden; een bank/verkapt kinderbed en zo diep, dat je met de beschikbare kussens er niet kunt zitten; geen oven; geen parasol en dat in een warm land en vaak geen schaduw rond de woning!!!! De onderhoudstoestand van de woning aan de buitenzijde geeft een armoedige indruk en dat voor relatief nieuwe huizen. De schoonmaakkosten à € 80,- zijn absurd hoog, gezien de omvang van de woning. Gelukkig geeft de verre omgeving leuke doelen om te bezoeken, want rond het huis kunt je beter niet blijven hangen.

• 5Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2013

• 7jmcw_janssen11-12-2012

Goed, maar niet geweldig

Het park Les Jasses de Camargue oogt schoon en netjes. Veel vakantiehuizen zijn particulier bezit, dat van ons was eigendom van een Ierse dame. Het huis was prima ingericht, compleet en netjes verzorgd. We hadden geluk dat we een hoekhuis hadden, waardoor je midden op de dag naast het huis nog wat schaduw hebt; anders zou het erg heet zijn om buiten te zitten in de brandende zon. Het park als geheel ligt in een wat troosteloze omgeving, in een kaal en dor landschap. In de onmiddellijke omgeving is weinig te beleven, ook het nabij gelegen dorpje Galargues-les-Montueux is uitgestorven. Dichtsbijzijnde plaats met enige sfeer is Lunel. Op het park is een binnen- en buitenzwembad; niet echt groot, maar voldoende voor de kinderen, en in tegenstelling tot berichten in andere recensies hier was het nu hartstikke schoon en recent uitgebreid met een waterspeelplaats. Op het park is een klein winkeltje, restaurant en snackbar (duur!).

• 6Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7BiancaCharles14-09-2012

Net park

Vanwege slechte weer in Italie naar Frankrijk gegaan.Dit park bij booking.com gereserveerd en omdat we deze streek al kende dit park uitgekozen. Prima verblijf met nette huisjes, beneden met airco en zoals eerder opgemerkt boven snel warm zonder airco. Niet te druk omdat we net buiten het seizoen kwamen en daardoor goed te doen.

Gereisd met partner in september 2012

• 7Monica de Bruine09-09-2012

middelmatig! Saaie omgeving.

De accommodatie was goed, genoeg ruimte. Alleen helemaal geen opbergruimte. En geen fijne bank. Het park was prima, iets wat saai. en een groot nadeel is dat er geen autos op het park mogen.moet je alles sjouwen. Het personeel bij de receptie sprak goed engels alleen het personeel bij de bar en restaurant totaal niet! en zijn onvriendelijk. Ze staan daar met een chagerijnig hoofd en het is moeilijk duidelijk te maken wat je wilt eten als je geen frans spreekt. Ze lijken er ook niet veel zin in te hebben. De omgeving vond ik erg saai! Zeker als je noord Italie gewend bent,waar de omgeving prachtig is! Weinig groen, de dorpjes erg saai. Niet 1 restaurant te vinden aan het water! dorpjes staan vol gebouwd met appartementen. Verder is alles een half uur rijden. En franse zijn gewoon niet vriendelijk. Als je ergens gaat eten en de ober zegt: If you are here, you have to speak french! Dat zegt genoeg toch!?

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Klerk11103-08-2012

Prima vakantie gehad

2 weken heerlijk naar ons zin gehad. Huisje met voldoende ruimte. Inrichting beneden kan beter, geen opbergruimte voor je spullen en een slechte zitbank. Onze zoon van 6 kon er echter prima op 'hangen'. Bedden om te slapen zijn prima. Eten in restuarant op het park is voldoende, niet meer dan dat. Er is een nieuwe waterspeelplaats (waterspuiten, vallende emmers, sproeiers) voor de kinderen gemaakt en die is erg leuk. Voldoende bedjes, maar geen parasols. Zwembad schoon, park ook, soms onvoldoende vuilcontainers. Wel gescheiden afvalinzameling. Receptie heeft nette ontvangst met Frans/Engels sprekend personeel.

• 6Onderkomen
    • 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Sharon04-08-2011

zalig weekje vakantie gehad!

We zijn na een week in de regenachtige Auvergne toegekomen in het vakantiepark. We hebben een zeer goede week vakantie gehad, stralend weer en een gezellig verblijf in het vakantiepark. Het ligt naast de autostrade maar daar hebben we geen last van gehad, en de geur van de fabriek hebben we 1 keer geroken maar dat viel al bij al zeer goed mee. Zeer goed gelegen om de camargue te bezoeken( wat voor ons het mooiste deeltje van Frankrijk is) Het huisje zelf is niet zo groot maar in de zomer is dat geen probleem omdat je dan toch meestal buiten leeft. De bedden zijn wat klein van formaat maar voor de rest vallen de kamers goed mee. De kinderen hebben hun zeer goed geamuseerd in het zwembad en onder de sproeiers, er is ook een plein met zand waar ze konden op voetballen en er is ook een speeltuin. Zeker een aanrader voor een vakantie met kinderen. Het personeel was zeer vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

• 9Onderkomen
    • 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9veronique14-06-2010

voor die prijs zeer goed

AL 2X geweest binnenkort weer. Super voor rustige vakantie op domein maar toch nog graag andere mensen tegenkomen.Van tolweg zeker geen last. Mensen die zich daar aan storen moeten privévilla huren op den buiten maar zullen daar dan ook de prijs voor betalen.

• 9Onderkomen

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand> 10 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel