Camping Les Amandiers

Meer camping info

296 reviews over Camping Les Amandiers

• 6John_kuijt_115-08-2014

Net voldoende

Als doortrek camping voor een nacht is dit te doen. De camping bestaat voor 95% uit mobile homes en de kampeerplaatsen zijn achterin de camping. Op zich is dat geen straf want de animatie en de disco zijn dan heel ver weg😊 Ontvangst was bijzonder vriendelijk de kampeerplekken is rechthoekig en stelde niet veel voor. Voor grote caravans best wel een uitdaging om binnen te komen en je kampeerplek te bereiken als je weet dat onze caravan 4.20 bij 2.25 is.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2014

• 1Maarten-Jan27-07-2012

Hoe dan ook doorrijden

Vreselijke camping.Je staat hier alleen als je autopech hebt. En dan is je verblijf op de camping nog erger dan de pech zelf. Zeer onvriendelijk personeel (behalve bij het brood) als je niet Frans bent, ben je beslist niet welkom. Bovendien sta je altijd in de brandende zon en mijlen ver van de voorzieningen. En veel te duur.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2012

• 3Dirk22-07-2012

De eerste en laatste keer.....

Toegekomen op 02 07 2012 om te gebruiken als doorgangscamping.Staat vol met Franse stacaravans. De camping leek mij naar Franse normen netjes . Sanitair is oud maar proper. We kregen een plaats tussen de stacaravans waar ik de caravan nooit in kreeg. Na wat omwegen, een uitgetrokken paal en hulp van een Belgische en Nederlandse kampeerder stond ik op mijn plaats!! Vreemd is dat op het einde van de camping een 30 tal mooie percelen naast mekaar leeg staan . Ideaal voor 1 nacht. Plaats zat en men hoeft niemand te storen. Zie foto's En dit alles voor 35 € : 3 personen voor 1 nacht. Voor 1 uur Wifi vraagt men hier 4 € (Op onze camping in Spanje 25 € voor 10 dagen !!) Ik ken veel betere in Frankrijk voor 25 € , dus nooit meer Franse camping waar buitenlanders scheef worden bekeken.

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 1WVA05-09-2011

Alleen als passantencamping geschikt

Waardeloos. Rare manier van vakantie houden hoor. Alleen stacaravans en houten huisjes. Staan alleen fransen. Niet behulpzaam. We hebben camping alleen gebruikt als overnachtingsplek .Kan me niet voorstellen dat mensen hier hun vakantie willen doorbrengen. Wel even in het overigens heerlijke zwembad gelegen na een warme hete reisdag. Spoor geeft veel herrie.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 6Dik Dobber10-08-2009

redelijk

1 nachtje gestaan, waren heel blij met het zwembad, het was heel heet. als niet franstallig voel je je niet echt welkom.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 5koopmans08-05-2009

zeer geschikte passanten camping

Al een aantal jaren overnachten wij op deze camping om door te reizen naar spanje.Het is fijn dat eer een zwembad is en genoeg ruimte om de auto niet af te koppelen van de vouwwagen.Vanaf de snelweg ben je zo op de camping en de volgende kun je je reis snel weer voortzetten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 4jan van halen05-08-2008

Dit nooit meer !!

Saaie en zeer onvriendelijke doorgangs camping. Na 1000km te hebben gereden aangekomen op deze doorgangscamping. Na wat te hebben gegeten in de snackbar (meer is het niet) met onze 2 kinderen rende de Chef agressief op ons af omdat hij dacht dat we weg gingen zonder te betalen. Hij schreeuwde dat hij mijn 'ass zou kicken' en dit was 'my last change' Heel intimiderend en agressief. Wij zijn natuurlijk de dag daarop direct vertrokken na een klacht te hebben ingedient waarop geen enkele reactie is gekomen. Ook de ASCI inspecteur is nog benadert door ons . Het lijkt erop alsof de camping geregeerd wordt door een soort familie-kliek uit een laag sociaal milieu.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2007

• 6leni oskam18-07-2008

Vrienden van ons stonden op deze camping en we zijn een paar dagen bij ze geweest, maar we vonden het geen prettige camping plus heel veel last van het treinverkeer wat er vlak langs denderde. Belist geen aanrader

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2008

• 3Philips Reinhilde05-04-2008

juli 2007,wisten op voorhand niet dat dit een doortrekcamping was,elke dag andere buren.Wij verbleven er 2weken!!Wel positief was het mooie zwembad,hele dag zon.Personeel niet vriendelijk.Nooit meer naar deze camping!!

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 2Ramon Schut08-08-2007

saaie doorgangscamping.Overlast van goederenspoor wat rijdt tot na middernacht en weer begint om 5.30u. Smalle toegangsweg over de camping, draai naar de plaatsen is met een beetje caravan niet te maken zonder de coniferenhaag in te rijden. Argwanend vaste Franse campinggasten. Personeel alleen Frans sprekend en ronduit grof en agressief. Dit geldt ook voor de camping eigenaar. restaurant klein en weinig keus. Voelde me als niet Frans-talige absoluut niet welkom en ben de volgende dag direct weer vetrokken.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2007

Camping Les Amandiers info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel