Camping Les Amandiers

296 reviews over Camping Les Amandiers

• 2019
    5Iris06-08-2019

Zware tegenvaller

Campingplekken zonder beschutting en achteraf achter vele mobilehomes. Viezig sanitairgabouwtje en de hele dag overlast van vliegen. 4 dagen geboekt maar 2 dagen eerder weggegaan. Vooral om de plek en de vliegen. Dit is echt een doorreiscamping voor 1 nacht.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2019

• 2018
    9Maaike31-08-2018

Heerlijke camping

Hele prettige camping. Schoon sanitair, sanitair achterop bij de staanplaatsen zijn wel wat aan de kleine kant, maar daarin tegen hebben ze daar wel een mengkraan met heerlijke stralen en warm water naar eigen wens in te stellen. Zwembad is heerlijk, kinderen hebben zich daar prima in vermaakt. Restaurant is gezellig. Met elke avond wel muziek of activiteit. Vriendelijke bediening en goed eten. Hamburgers en pizza's zijn een aanrader. Vers en soms nog warm stokbrood 's morgens. Er staan wel veel mobile-homes, maar was niet storend. Achterop de camping hebben ze de staanplekken voor caravans. Je staat daar wel rustig. Prima uitval basis om de omgeving te verkennen. Met 15 minuten ben je bij het strand. Verder leuke plaatsjes in de buurt en leuke tochten om te rijden. Wel veel Fransen op de camping, weinig Nederlanders. Was voor ons niet storend. Je bent vanaf de camping snel bij supermarkten en de snelweg.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Tini Janssens14-08-2018

Perfecte tussenstop

Wij verbleven hier 1 nachtje op onze doorreis naar Spanje. Camping ligt op 3 km van de snelweg. Heel vriendelijk onthaal . Caravanplaats was gewoon ok. Proper zwembad en sanitair. Restaurant was eenvoudig maar zeer lekkere verse pizza . Zeker voor herhaling vatbaar

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2018

• 9SAM28-07-2018

Aanrader voor kort verblijf.

Vriendelijk personeel. Sanitair simpel maar schoon. Zwembad prima in orde. Heerlijk gegeten het restaurant.

• 7Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

4BOOR10-08-2017

Camping les Amandiers is absoluut geen aanrader

Wc's worden schoon gemaakt met hogedrukreiniger. Tijdens wc bezoek meerdere malen meegemaakt dat de schoonmaker met zijn spuit de viezigheid tegen je benen spuit. Wij snappen niet waarom deze camping 4 sterren heeft. De algemene netheid van deze camping laat zeer te wensen over. Overal ligt zwerfafval en op de campingplaatsen is het zeer slecht onderhouden. Zelf in het zwembad drijft poep. En dan hebben we het niet over de TGV die langs de camping gaat of de snelweg die je hoort. Wij hopen dat de ANWB snel deze camping gaat bekijken en niet meer op hun site zet.

Gereisd in augustus 2017

• 8George FASSAERT08-08-2017

Prime kort verblijf gehad. Leuke sfeer op de camping en gastvrij ontvangen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd in augustus 2017

• 5olga van witzenburg19-08-2016

voor 1 nacht wel te doen

Wij zijn 1 nacht op deze camping verbleven op doorreis naar huis. De plekken voor caravans en tenten zijn helemaal achteraan op de camping. Voornamelijk sta caravans. De plek die wij toegewezen kregen was erg ruim. Het sanitair ronduit vies, volgens mij was er al dagen niet schoongemaakt. WC papier zelf meenemen. De douche ging nog wel, lekker warm water. Zwembad was prima voor een verkoelende duik. 1 nachtje was te doen. Erg duur!

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 2tukkers15-08-2016

slecht zeer slecht

drama nog geen 1 ster waardig dramatisch smerig sanitair mijn smetvrees kwam weer boven..... wij waren blij en opgelucht om smorgens deze vieze bende te verlaten en door te reizen naar spanje. wij vonden het een tokkie camping

• 1Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 3KS29-08-2015

Absoluut vermijden

Op weg naar Spanje gebruikt als overnachtingsplek. Veel te duur (euro 48 voor caravan, 2 volw+2 kids). Slechts een paar plaatsen voor caravans verspreid over de camping. De rest huisjes en mobile homes. Plaatsen praktisch onbereikbaar door zeer smalle paden en geparkeerde autos. Hierdoor behoorlijke schade aan caravan. Was blij dat ik de volgende dag verder kon. Genoeg andere campings in de buurt dus deze absoluut vermijden

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 6John_kuijt_115-08-2014

Net voldoende

Als doortrek camping voor een nacht is dit te doen. De camping bestaat voor 95% uit mobile homes en de kampeerplaatsen zijn achterin de camping. Op zich is dat geen straf want de animatie en de disco zijn dan heel ver weg😊 Ontvangst was bijzonder vriendelijk de kampeerplekken is rechthoekig en stelde niet veel voor. Voor grote caravans best wel een uitdaging om binnen te komen en je kampeerplek te bereiken als je weet dat onze caravan 4.20 bij 2.25 is.

• 5Staat v/h sanitair

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel