Tijdelijk €25 aanbetaling

La Ganière

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis La Ganière voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 15 reviews

Meer vakantiehuis info

15 Reviews over La Ganière

• 10Familie Laseur / Dijkstra / Van Marcke12-08-2019

Fantastischformidabel !

Het was onze vierde keer. We telden met de hele familie af om er weer twee weken te vertoeven. Zwembad, uitstapjes, lekker ontbijt op het boventerras, luieren, boek lezen, lekker aperitieven en nog zoveel meer. Het was er terug top. We werden hartelijk ontvangen door Sarah en Gary. Een lekker fles rode wijn, witte wijn, meloen... kregen we als attentie bij de verwelkoming. Het huis was mooi en echt een aanrader. De bedden waren mooi opgemaakt bij aankomst. Wat wil je dan nog meer. Voor vraag en raad stonden Sarah en Gary altijd klaar. Het was er heel warm en Sarah en Gary kochten extra ventilators om te gebruiken. Het huis was mooi en echt een aanrader. Het zwembad is echt ruim en lekker fris bij heel warm weer. We gaan er zeker nog terug ... Wie weet de vijfde keer. Is echt tot rust komen en genieten bij Sarah en Gary. Vele lieve groeten, Karolien en Pascal , Ruben en Jozefien, Jacco en Katrien , Laura en Martijn, Moeke en de bompa.

• 10Adri en Bertha09-08-2019

Heerlijke vakantie gehad. Mooien gezellig huisje. Schoon en van alle gemakken voorzien. Heerlijk zwembad. In de buurt leuke plaatsen te bekijken. Wij zijn naar de Middellandse-Zee geweest. Was mooi aan het strand. Sarah en Gary zijn heel vriendelijke mensen en staan altijd voor je klaar als je iets nodig hebt. Bijv. Wij hadden een stuk kaas gekocht en kwamen erachter dat we geen kaasschaaf hadden. Ff vragen aan Gary en even later kwam hij er 1 brengen. Een nieuwe had hij gekocht. Echt een super adres voor een fijne vakantie

• 10Kees, Anita, Rebecca05-08-2019

Heerlijke vakantie!

We hebben een geweldige vakantie gehad in la petite garniere. Huisje was schoon, van alle gemakken voorzien. Heerlijk dat de bedden opgemaakt waren, er handdoeken en badlakens waren, onze koelkast gevuld met rosé, biertjes, meloen e.d. Sarah en Gary zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Toen het in onze week zo warm was, rond 38°C, kwamen ze met 2 ventilators aan, heel lief! Het huisje is redelijk koel, vanwege de dikke muren en luiken(hoewel een airco geen overbodige luxe zou zijn ;) Maar het zwembad is heerlijk om daar lekker je verkoeling te zoeken. Ook s'avonds gezwommen onder de prachtige sterrenhemel! Omgeving is prachtig, met mooie dorpjes( bijv.Banne, Barjac) en stadjes( bijv.Uzès) Wel ben je wat langer onderweg doordat je de bergen door moet om ergens te komen. Al met al, we komen graag nog eens terug!

• 10Renzo30-08-2015

Geweldig

Eind augustus 2015 hebben wij, een groep van 9 studenten, La Grande Ganiere gehuurd voor een week. Ondanks dat ze nog nooit een groep studenten hadden ontvangen waren Detmer en Marianne zeer enthousiast en gastvrij.

Het huis voldeed aan de verwachtingen en meer. Bij binnenkomst lag er al brie en camembert in de koelkast als welkomstcadeau, evenals wijn en bier. Dit werd zeer gewaardeerd. Hetzelfde gelden voor de voorzieningen; het zwembad, de zeer complete keuken, de satellietradio en -televisie, alles was top!

Detmer en Marianne waren zeer behulpzaam bij het kiezen van activiteiten, ze wisten altijd vol enthousiasme tips te geven als je iets wilde gaan doen zoals bijvoorbeeld kanoën, mountainbiken, vissen of een klimparcours.

De omgeving was ook fantastisch. Heel mooi en veel te doen. Ook prima te doen met de fiets, alhoewel sommige stukken wel echt een uitdaging waren.

Al in al was het een geweldige en zeer comfortabele week. Het huisje is een enorme aanrader.

• 10Inge en familie.14-07-2015

De eerdere beoordeling zijn terecht gegeven. De foto's op de site zijn correct. De eigenaren Marian en Detmer zijn fantastische mensen. Ze geven goede tips en informatie en zijn hulpvaardig. De ligging is inderdaad heel rustig maar voor mensen die houden van de rust is het fantastisch. Alle faciliteiten zoals supermarkten ed ligging binnen bereik. Bij de inrichting is overal aan gedacht.Wij waren met een gezelschap van 7 volwassenen en 2 kleine kinderen. Wij waren erg tevreden en hebben een fijne vakantie gehad daar.

• 9Fam dees20-06-2015

Geweldig

Onze laatste dag hier in Gagnieres morgen naar huis na twee weken genoten te hebben van de gastvrijheid en hartelijkheid van Marianne en detmer Huis ligt rustig gelegen en van alle gemakken voorzien de inrichting is overcompleet en gezellig Je kan gebruik maken van het zwembad in de grote tuin maar je ook terugtrekken bij je huisje in ons geval petite Restaurants zijn met de auto goed te bereiken En vanaf hier leuke uitstappen te maken ook naar grote steden en kust Een echte aanrader !

• 10Margreet112-01-2015

Geweldig verblijf in vakantiehuis La Garniere

Een heerlijk verblijf gehad bij Marianne en Detmer Grilk in hun prachtige huis. Van alle gemakken voorzien en een heerlijke tuin waar het goed toeven is. Wat een lieve en gastvrije mensen! Een geweldige kanotocht gemaakt in de omgeving en als klap op de vuurpijl geparapend. Naar een wijnhuis geweest en daar een heerlijke wijn proeverij gehad en met heerlijke wijnen weer naar vertrokken.

• 10bvanmil26-08-2014

Absolute aanrader in Zuid-Frankrijk

Inmiddels twee keer geweest hier, en beide ervaringen waren heel goed. De accommodatie is geweldig: grote tuin, heerlijk zwembad, meerdere zitjes buiten (schaduw- en zonplekken), alles is in de keuken aanwezig, nette badkamer. De omgeving is ook prachtig. Diverse mooie stadjes en dorpjes in de omgeving, waar je ook via prachtige fietsroutes naar toe kan fietsen (zoals Vannes en Banne). En de eigenaren waren zeer behulpzaam (met kinderzitjes, met restauranttips, met fietsroutetips, enzovoorts). Kortom: een aanrader.

• 10Peter en Ellen Jansen 19-06-2014

Geweldige plek, een plek onder de zon.

Voor de derde keer naar la Ganiere geweest en van alle 2 de huizen genoten. Wat een prachtige plek is dat. Beide huizen zijn fantastisch en zeer kompleet ingericht en met alle gemakken voorzien. Het zwembad is heerljk en wordt heel goed schoongehouden. Het ontvangst is fantastisch en hartelijk en je kunt er volop genieten van de prachtige grote tuin die geheel vrij ligt. De omgeving is schitteren en we zijn er nog steeds niet uitgekeken. We gaan beslist terug. Een echte aanrader.

• 9J. Schipperen26-01-2014

werelds

Uitzicht van terras op de heuvels ( vanaf de grand ganiere ). Heerlijk stil daar om tot rust te komen.. Mensen ontzettend gastvrij, maar alleen als wij er om vroegen. Je hoefde zelfs niet je afval weg te brengen. We hebben heel veel gewandeld. vanaf daar ben je ook zo in de Ardeche. het is voor ons wel een plek om weer terug te gaan. Een aanrader.

Vakantiehuis La Ganière info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Chemin du Moulin 388, F-30160