Géén boekingskosten

Meer camping info

93 Reviews over Le Rotja

• 10Fam. Van Hoeven28-08-2022

Geweldige rust gevende camping

Naar dat we wat dagen bij de dordogne hadden gestaan wouden we nog na de middelandse zee. Echter bij angel sur mer was de massa toerisme ons als gezin teveel en waren we op zoek na een kleine camping. Uiteindelijk terecht gekomen bij camping la rotja. Hier zijn we de overige ruim 2 weken gebleven. Kinderen(3/6/9/11) wouden naar dag 2 niet meer van de camping en vermaakte zich uitstekend met anderen kinderen. Voor ons een goede indicator. Even wat plus punten op een rij - heerlijke lopende buffetten bij restaurant op de camping - zwembad simpel maar doeltreffend om af te koelen - prachtige vergezichten vanaf de camping op de Pyreneeën - la rotja 7 min rijden vanaf de camping zalig zwemwater en kraakhelder.....forel zie je zwemmen. - middelandse zee binnen een 1 uur te rijden - zeer schoon sanitair - genoeg uitstapjes in de buurt - etc

Wim en zijn vrouw zijn super gastvrij.

Voor ons zeker een camping om terug te gaan.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 10Fam. Veulings09-08-2022

Lekker bijkomen in de bergen 😊

We komen hier al een een aantal jaar. We houden van de combinatie rust ruimte zon en er zijn veel dingen te doen in de omgeving. Je kunt heerlijk uit eten in het restaurant op de camping. Geweldige salades en zelfgemaakte vegetarische hapjes. Ook voor niet- vegetariërs is er ruime keus. Geen sjieke bedoening, maar een gezellig restaurant waar je heel lekker en gevarieerd kunt eten. Het restaurant is dagelijks (!) geopend vanaf 19.00 uur. In de zomervakantie zijn er veel gezinnen met kinderen. De aanwezigheid van tentkampeerders, mobilhomes, safari tenten, caravankampeerders en campers geeft een fijne variatie van volk van alles wat. Er is een (klein maar prettig) zwembad en er zijn twee pingpong tafels. We genieten van uitzicht op de bergen en verkoelende stroompjes en natuurlijk de Rotja. Er heerst een fijne sfeer op de camping.

• 10Eetgelegenheden
  • 7Hans04-08-2022

Prettige camping in prachtige omgeving

In een ongedwongen sfeer kamperen in een eigen of gehuurde accommodatie met ruime plaatsen kan hier uitstekend. En dat tegen een faire prijs. Het zwembad biedt gelegenheid om af te koelen. Waar het elders in de Pyreneeën regent, blijft het hier vaak bij een buitje waarna de zon weer verschijnt. Erg leuke en mooie actieve uitjes in de directe omgeving. Tevens genoeg cultuur te snuiven binnen 30 minuten van de camping. De kust is een uurtje rijden. Iedere avond is er een eenvoudig menu, als je geen zin hebt om te koken. Er was tijdens ons verblijf voldoende (Nederlandse) jeugd tot circa 14 jaar, zonder dat dit storend was. Een aanrader voor wie een gevarieerd verblijf op een camping zoekt.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Edward en Jolanda29-07-2022

Voelde als thuis komen

Al drie keer eerder op camping le Rotja geweest. Dit jaar besloten we weer naar de Pyreneeën te gaan en kozen zonder twijfel direct weer voor camping le Rotja. Het voelde als thuis komen. Hartelijk ontvangst. Gemoedelijke sfeer. Fantastisch uitzicht. Prachtig ruime kampeerplek. Vernieuwd sanitair, altijd keurig schoon. Klein maar heerlijk zwembadje. Goed en lekker eten op het terras. Mooie wandelingen gemaakt, zowel direct vanaf de camping als wat verder weg. En natuurlijk weer een bezoekje aan Villefranche- de- Conflent gebracht met Fort Liberia. We troffen stralend weer, overdag vrij warm maar toch koelt het op 500 mtr hoogte voldoende af om 's nachts goed te kunnen slapen. Dit is een plek waar je, als je 's avonds naar de hemel kijkt, de sterren nog kunt zien. Heerlijk tot rust gekomen hier. Mocht je een fijne camping zoeken in de Pyreneeën? Niet verder zoeken, en boeken bij Le Rotja!!

• 8Annelies en Nico26-07-2022

Heerlijke camping

Een heel mooie, gezellige en ongedwongen camping met vriendelijke eigenaren. Prachtige omgeving waar veel te zien en te ontdekken is. Dichtbij het prachtige ommuurde plaatsje Villefranche de Conflent

• 7Eetgelegenheden
  • 9Suzanne Vedder23-07-2022

Wij kwamen camping la Rotja tegen op internet! Wij zochten iets om te overnachten voor 3 nachten! Zo blij dat we hierheen zijn geweest! We voelden ons enorm welkom! De camping eigenaren zorgen dat je je thuis voelt en s avonds kun je ook mee eten middels buffetvorm vanaf de bbq! Echt een aanrader met kinderen! Onze kinderen hebben zich super goed vermaakt. In het zwembad en in de speeltuin! Wat voor ons ook fijn was is dat er weinig insecten waren zoals wespen en muggen! Een schone camping in een prachtige omgeving!

• 9Margareth09-06-2022

Heerlijke kampeerplek in een prachtige omgeving

De sfeer op de camping is prettig en gemoedelijk. De eigenaren vriendelijk en behulpzaam. Vanuit de camping zijn mooie tochten te maken. Kortom wij komen terug

• 9Martin Timmer18-05-2022

Eens in de zoveel jaar weer langs Camping Le Rotja

Eens in de paar jaar komen we terug bij Camping Le Rotja. Wij waren bij opening van de camping begin 2000 één van de eerste Nederlandse gasten en vanaf het begin van het bestaan van deze camping is de gastvrijheid van Wim en zijn team gebleven. Heerlijk rustige ligging in een klein dal, bergactiviteiten en Middellandse zee goed aan te rijden (alles binnen 50 minuten van de camping). Mooie wandelroutes in de omgeving, wandelkaarten te verkrijgen bij de receptie. Het restaurant werkt met buffetavonden. Heerlijk eten (iedere dag anders en even uitgebreid) en prima betaalbaar. Sanitair is inmiddels vernieuwd en ziet er gewoon netjes uit. Veel gezinnen met kinderen, zowel jonge kinderen, als ook pubers tot een jaar of 18. Onze 3 dochters (12, 15 en 18) hebben een heerlijke 3 weken op deze camping gehad. In 2022 gaan we nogmaals terug omdat het onze dochters zo goed is bevallen. Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen!

• 9serge24-08-2021

Zeker voor herhaling vatbaar

Fijne rustige camping op een geweldig mooie plek met uitzicht op de Canigou.Eigenaren zijn erg vriendelijk.

• 9Henk17-08-2021

Heerlijke camping!

Na een lange reisdag laat aangekomen. We werden zeer hartelijk ontvangen door Wim en het team. De BBQ werd opnieuw aangezet om ons nog een heerlijke maaltijd voor te schotelen. De kampeerplekken zijn ruim en de sfeer op de camping heerlijk relaxed. Sanitair schoon en goed. Na 5 nachten weer vertrokken vanwege de slechte weersvooruitzichten maar als we weer in de buurt zijn zal dit de camping zijn waar we weer naartoe zullen gaan!

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar