Camping Le Rotja

• Onvoldoende: 1 - 5

Schitterende camping

Rein en Fokje
25-8-2017

Camping la rotja is een vriendelijke rustige camping. Zwembad altijd schoon. Huisjes uitstekend. Plekken voor de tent en caravan ruim op gezet. Personeel Altijd behulpzaam.

Eten en bbq prima in orde.

Fijne, rustige camping in een schitterende omgevin

A. van Rijn
24-8-2017

Le Rotja is een kleinschalige camping met veel Nederlandse bezoekers. Er is een klein maar schoon en prettig zwembad, het sanitair wordt heel goed schoongehouden, het is een camping met veel schaduw door de bomen. Broodservice is uitstekend, campingeigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. De camping ligt in een schitterend deel van de Franse Pyreneeën, waar veel mogelijkheden zijn voor gevarieerde activiteiten: van het beklimmen van de berg de Canigou, het maken van aantrekkelijke wandelingen, tot het bekijken van een bijzonder grottencomplex of de vele ommuurde stadjes met ambachtelijke producten. De Middellandse zee ligt op 1,5 uur rijden, de kustplaatsen zijn goed te bezoeken. Ook Girona en Figueres met het Dalimuseum zijn op reisafstand. Een auto en plezier in rijden is wel een voorwaarde. De camping heeft vier ingerichte tenten, die eenvoudig, ruim en comfortabel zijn, met prettige bedden en een prachtige ruime veranda.

Rust en warm onthaal

Hilde
20-8-2017

Heerlijke familicamping. Hartelijke en warme ontvangst na lange reis. Gewoon weldadig. Gelogeerd in safaritent. Alles compleet en goed verzorgd. De omgeving is prachtig. Kerkklokken zijn onderdeel van een fantastische ervaring. Totaal niet storend. Juist geweldig! Draagt bij aan de sfeer. Uniek en autenthiek. En de rust..... echt een weldaad voor ons hectische ondernemers. Geen animatie of ingewikkelde toestanden met sleutels en strak georganiseerde receptie. Lekker persoonlijk. Prijs-kwaliteit heel goed. Wij komen zeker weer! Dat weten we nu al. Als je een zeikerd bent en alles a la grote vakantie-keten wilt hebben, kom dan hier niet heen. Doe je jezelf en de genieters van rust en kleinschaligheid geen plezier mee.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Rotja voor je op een rij gezet:

Een heerlijke plek om vakantie te vieren

van laar
20-8-2017

Le Rotja is zijn 3 sterren echt waard; goed en schoon sanitair, ruime plekken, goede broodservice, heerlijke BBQ, veel vertier voor de kinderen, prima zwembad. Kortom , voor herhaling vatbaar.

Fijne gezellige camping

Y. de Vries
15-8-2017

We hebben een week in een mobilehome vakantie gevierd op Le Rotja. Erg fijne gezellige rustige camping. De camping ligt prachtig en in de omgeving is erg veel moois/leuks te doen. Wel altijd in de auto stappen. Boodschappen of restaurants niet op loopafstand. Wel lekker en gezellig eten op de camping zelf, evenals brood bestellen en afhalen. Zonder ellenlange rij en opdringerige andere vakantiegangers. Zwembad fijn om even in af te koelen, niet voor baantjes trekken en/of uitgebreid spelen met een bal. Wim en z'n vrouw en zoon zijn bijzonder gastvrij. We hebben het heerlijk gehad. Camping is van harte aan te bevelen!

Jammer om weer naar huis te moeten

Johan en Corry
12-8-2017

Minpunten zijn er niet, hooguit het sanitair bij de ingang. Is wat gedateerd, maar wordt wél keurig schoon gehouden. Andere sanitairgebouw is prima!

Wij hadden geboekt voor drie weken, maar na een week wilden we al een vierde week er bij. Geen probleem. Maar goed ook, want ik moest naar t ziekenhuis voor galblaasoperatie. Midden in de nacht gebracht door Wim. Wat een ontzettende aardige mensen! Mijn man die achterbleef is 5 dagen lang bijna in de watten gelegd door Marzenka en haar vriendin!

Het voelt als thuiskomen hier! En wat een meeleven! Eten is uitstekend, Marzenka kan zo in een viersterrenrestaurant werken! De kerkklok was totaal geen probleem, we misten het zelfs bij thuiskomst... prachtig uitzicht vanaf onze caravanplek. Fantastische omgeving. Mooie natuur maar ook cultuur. Wat herrie van het terras aangaat: zelfs bij de finale van het vrouwenvoetbal waarbij het terras volzat, hebben wij totaal geen overlast gemerkt, terwijl we toch redelijk dichtbij stonden. Na tien uur, half elf is het echt stil.

Het is met recht een charmecamping.

Dit was nu echt dé camping voor ons, waar alles was zoals voor ons een camping moet zijn! Rust, ruimte, natuur en privacy.

Volgend jaar weer, maar dan zonder ziekenhuisopname ........

Wim, Marzenka en de rest van het team: bedankt voor alles! We missen jullie en de camping nu al... Tot volgend jaar!

Fantastische camping

Andre van der Meulen
29-7-2017

Voor het eerst hier geweest. Mooie camping met ruime plaatsen en voldoende schaduw. Heerlijk klimaat en prachtig uitzicht op het Canigou massief. Supper aardig en behulpzaam beheerders echtpaar waarbij je je echt welkom voelt. Heerlijke maaltijden in het restaurantje. Goed bereikbare camping, geen steile hellingen.

Je moet het zelf ervaren maar het is echt een superplek kan absoluut geen minpunten bedenken . Nederlandse enclave????? tja wat wil je anders in deze tijd van het jaar Veel pensionada's zijn op pad Dus ook de Nederlanders.

Rustige camping.

Josse
26-6-2017

Mooie rustige camping. Goede uitvalsbasis om mooie wandelingen te maken. Zeer lekker gegeten in de eetgelenheid. Zeer vriendelijke mensen. Zeker een aanrader !

Alles is hier goed in orde .eten is prima . plaatsen met en zonder schaduw.mooie wandelingen door de bergen

Klein zwembadje om heerlijk af te koelen.eigenaren Wim en Marzenka is niets te veel.

Wat in review gezegd wordt klopt voor geen meter,verjaardagsfeestje mag toch?

We hebben een aantal aanbieders voor Le Rotja voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rotja in Fuilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rotja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Rotja scoort een 8.41 uit 10 op basis van 70 reviews.