Camping Le Rotja

Contact

77 reviews over Camping Le Rotja

• 2019
    10Fam. De Mooy12-09-2019

Wat een geweldige camping. Zeer hartelijk ontvangst, mooie huurtent, heerlijk zwembad, super schone sanitair en heerlijk eten bij Marzenka en Wim. Klein uurtje rijden naar de kust of naar de bergen . Heel mooi skigebied wat in de zomer een prachtig downhill gebied is voor stoere fietsers. En niet te vergeten is het er altijd mooi weer door de gunstige ligging. Bedankt Wim en Marzenka voor de heerlijke weken!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Familie Bakker25-08-2019

Gemoedelijke, gezellige camping

Camping Le rotja is een gemoedelijke, gezellige camping. Met een Nederlandse eigenaar maar geen ‘Hollandse camping’ . Geen animatie team voor de kinderen maar kinderen uit allerlei landen komen samen rondom de pingpong tafel en de trampoline. Grote plekken met veel schaduw. Klein maar verfrissend zwembad Sanitair schoon en deels vernieuwd. Lekker warme douches. Genoeg te doen in de omgeving. Strand en bergen allemaal in de buurt Onze kinderen (6 en 12 jaar) en wij voelden ons gelijk thuis hier. Warm ontvangen door Wim en Marzenka. Volgend jaar komen we zeker terug!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Robert en Alice17-07-2019

Geweldige plek!

Na 6 jaar weer terug op camping La Rotja. Het voelde als thuis komen. Wim nodigde ons uit om wat te komen drinken. Gezellig even bijkletsen. ‘s Avonds heeft Marzenka heerlijk voor ons gekookt. La Rotja is een fijne camping, in een prachtige omgeving. Mooie grote plaatsen en keurig sanitair. Het brood is er lekker. Wim geeft hele goede adviezen; van mooie wandelingen tot restaurant waar je goed kunt eten. Kortom een geweldige plek waar wij graag terug komen. Wim en Marzenka, dank voor jullie gastvrijheid!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Guido en Marloes10-01-2019

Superleuke camping

Een hele leuke en knusse camping in een prachtige omgeving. Eigenaren zijn gastvrij , weten veel van de omgeving en geven leuke tips. Zwembad is niet groot maar is wel heel schoon en geeft prima verkoeling na een mooie wandeling in Mantet of een dagje uit in Carcassonne. Eten is ook prima, vooral de wekelijkse bbq is een feest. Op het brood zijn wij altijd kritisch maar hier is het uitstekend. Vooral het rustique en de croissants zijn heerlijk. Kinderen vermaakten zich prima op de camping. Voor sportieve racefietsers en mountainbikers is dit een geweldig gebied, nog niet zo druk als de gebruikelijke tour de france cols: de col de Mantet en de col de Jou liggen in de "achtertuin" en er zijn mooie rondjes te maken. In het dorpje Sahorre zijn we na een tip van de camping-eigenaar in de lokale cave heerlijk wijntjes gaan proeven. In drie kwartier ben je aan het strand. Kortom een heerlijke stek om uit te rusten en actief te zijn!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    5Jeroen29-08-2018

Niet voor jongeren

Negatief: Kleinschalige, erg afgelegen camping. Geen aanrader voor in ieder geval jongeren(18-25 jaar). Geen animatie, sanitair zeer gedateerd (wel schoon), zwembad veel te klein en oud, brood kun je beter beneden in het op 7min rijden gelegen Villefranche de Conflent halen, veel lekkerder. En eigenaren zijn inspiratieloos, geen tips voor uitstapjes, snackbar is erg beperkt en zeer duur, extra internet is lastig en internet an sich traag. Bewegingsmelders in sanitaire ruimtes verkeerd ingesteld(elke 2 min zwaaien) en sommige drukknoppen deden het niet van de kranen.

Positief: Wij huurden een tent met 2 personen, genoeg ruimte maar het is officieel ook een 6-persoons, daar is ie trouwens wel veel te klein voor. Parkeergelegenheid op de camping is oké.voor gezinnen met kleinere kinderen en ouderen/gepensioneerden een naar ons inziens beter passende camping

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Rein en Fokje25-08-2017

Schitterende camping

Camping la rotja is een vriendelijke rustige camping. Zwembad altijd schoon. Huisjes uitstekend. Plekken voor de tent en caravan ruim op gezet. Personeel Altijd behulpzaam. Eten en bbq prima in orde.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Hilde20-08-2017

Rust en warm onthaal

Heerlijke familicamping. Hartelijke en warme ontvangst na lange reis. Gewoon weldadig. Gelogeerd in safaritent. Alles compleet en goed verzorgd. De omgeving is prachtig. Kerkklokken zijn onderdeel van een fantastische ervaring. Totaal niet storend. Juist geweldig! Draagt bij aan de sfeer. Uniek en autenthiek. En de rust..... echt een weldaad voor ons hectische ondernemers. Geen animatie of ingewikkelde toestanden met sleutels en strak georganiseerde receptie. Lekker persoonlijk. Prijs-kwaliteit heel goed. Wij komen zeker weer! Dat weten we nu al. Als je een zeikerd bent en alles a la grote vakantie-keten wilt hebben, kom dan hier niet heen. Doe je jezelf en de genieters van rust en kleinschaligheid geen plezier mee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Johan en Corry12-08-2017

Jammer om weer naar huis te moeten

Minpunten zijn er niet, hooguit het sanitair bij de ingang. Is wat gedateerd, maar wordt wél keurig schoon gehouden. Andere sanitairgebouw is prima!
    Wij hadden geboekt voor drie weken, maar na een week wilden we al een vierde week er bij. Geen probleem. Maar goed ook, want ik moest naar t ziekenhuis voor galblaasoperatie. Midden in de nacht gebracht door Wim. Wat een ontzettende aardige mensen! Mijn man die achterbleef is 5 dagen lang bijna in de watten gelegd door Marzenka en haar vriendin! Het voelt als thuiskomen hier! En wat een meeleven! Eten is uitstekend, Marzenka kan zo in een viersterrenrestaurant werken! De kerkklok was totaal geen probleem, we misten het zelfs bij thuiskomst... prachtig uitzicht vanaf onze caravanplek. Fantastische omgeving. Mooie natuur maar ook cultuur. Wat herrie van het terras aangaat: zelfs bij de finale van het vrouwenvoetbal waarbij het terras volzat, hebben wij totaal geen overlast gemerkt, terwijl we toch redelijk dichtbij stonden. Na tien uur, half elf is het echt stil. Het is met recht een charmecamping. Dit was nu echt dé camping voor ons, waar alles was zoals voor ons een camping moet zijn! Rust, ruimte, natuur en privacy. Volgend jaar weer, maar dan zonder ziekenhuisopname ........ Wim, Marzenka en de rest van het team: bedankt voor alles! We missen jullie en de camping nu al... Tot volgend jaar!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Andre van der Meulen29-07-2017

Fantastische camping

Voor het eerst hier geweest. Mooie camping met ruime plaatsen en voldoende schaduw. Heerlijk klimaat en prachtig uitzicht op het Canigou massief. Supper aardig en behulpzaam beheerders echtpaar waarbij je je echt welkom voelt. Heerlijke maaltijden in het restaurantje. Goed bereikbare camping, geen steile hellingen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Jeanne26-06-2017

Knusheid en vriendelijkheid geweldige eigenaren. b

Je moet het zelf ervaren maar het is echt een superplek kan absoluut geen minpunten bedenken . Nederlandse enclave????? tja wat wil je anders in deze tijd van het jaar Veel pensionada's zijn op pad Dus ook de Nederlanders.

Gereisd met partner in juni 2017

12 tips over Camping Le Rotja

• G. Dirksen, 15-10-2013 Rapporteren

Een paar wandeltips: Gorges de Nyer - Cascades de Cadi - Col de Jou naar Mariailles en de boucle de Carlit bij het lac de Bouillouses langs 12 meren op ruim 2000 m. hoogte. En..... het gele treintje. Of het katharenkasteel Queribus, enz. enz.

• Deemietjuh, 08-07-2012 Rapporteren

argeles is heel erg leuk, vooral savonds. coulioure is ook een erg leuk standje ook savonds. andorra is ook erg leuk als je van drank en sigarette houd haha.

• marieke, 17-09-2013 Rapporteren

Maak de wandeling 'Tres Estellas' vlakbij Mantet: een wandeling door prachtige bloemenzeeën met fantastisch uitzicht op de vallei als beloning!

6 vragen over Camping Le Rotja

• carola, 07-09-2014 Rapporteren

ligstoelen zwembad?

Zijn er ook ligstoelen bij het zwembad? Zie dat namelijk niet op de foto. Kan door een aandoening niet lang op de grond zitten vandaar mijn vraag. En is er een leuk stadje in de buurt waar je gezellig kan eten?

• meta_2, 30-08-2014 Rapporteren

6-persoons mobile home - aantal slaapkamers?

We willen met vijf personen een mobile home huren, maar wel voor allemaal een bed (dus niet slapen in de woonkamer). Er staan geen plattegronden op de site helaas. Wie kan uitsluitsel geven over de 6 persoons mobile home(s) op deze camping?

• melanie_marijnissen, 12-08-2014 Rapporteren

16 jarige

Is deze camping ook geschikt voor een 16 jarige knul ? Komen er genoeg jongens en meiden rond die leeftijd?

En dan een vraagje over de plekken, wij kamperen met een grote tunneltent, welke plek is ruim genoeg?

Ik hoop dat iemand hier antwoordt op kan geven ..bedankt.

lindjer, 12-08-2014

Tijdens ons verblijf waren er meerdere jongeren van 16-18 jaar maar dat kan natuurlijk van week tot week verschillen. De plekken zijn redelijk qua grootte, de plekken langs het weggetje van de receptie naar het zwembad zijn de grootste. Hopelijk kun je hiermee verder.

Camping Le Rotja info

• SchaduwplaatsenAanwezig