Camping Sandaya Les Tamaris

Camping Sandaya Les Tamaris
7,7

• Sfeer in stad8,7
  • Activiteiten7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Les Tamaris voor je op een rij gezet:

Contact

49 reviews over Camping Sandaya Les Tamaris in het Nederlands

Zeer goed

4-8-2016
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Mooi gelegen rustige familie camping. Het sanitair is netjes met een mooi hokje voor kleine kinderen met daarin een lage douche en een badje. Direct gelegen aan het strand en de zee waar het vrij rustig is, er is genoeg plek. Het zwembad is mooi met een groot stuk voor de kinderen.

Gereisd Anders in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

28-7-2016
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

WiFi werkte zeer slecht toen wij er in juni verbleven

Gereisd Anders in januari 2016

Naar deze camping komen wij nooit meer!

Raymond en Simone
27-6-2016

Toen we aankwamen vroegen wij een plaatsje voor 2 weken. Wij mochten uit 2 plaatsen kiezen, die de volgende 2 weken vrij waren. De receptioniste vroeg ons, hoeveel wij reeds op voorhand wilden betalen. Wij zeiden 1 week. De laatste dag van deze week moesten we dan terug aan de receptie komen om de volgende week bij te betalen. Na één week, wij naar de receptie. Men had onze plaats vanaf de dag erna aan een andere (niet ACSI betalende) kampeerder weggegeven. De receptioniste bleef ontkennen dat wij idd voor 2 weken geboekt hadden, zij bleef pertinent liegen. Dus als men kampeerders op deze wijze behandelt, dan hoeven wij zulke campings niet. De mondelinge anti-reclame aan de ACSI-mensen zal zijn werk wel doen.Camping direct aan de plage, soms grote, soms heel kleine plaatsen. In Frontignan-Plage is letterlijk niets te zien, noch te beleven. Alleen een fietstocht door het natuurreservaat, evt. een bezoek aan Sète en Palavas., maar verwacht geen levendigheid en leuke terrasjes aan de haven van Frontignan.

Gereisd Met partner in juni 2016

Om nog terug te komen.

Rudy en Carine
1-4-2016

Heel toffe camping met ruime plaatsen, enkel de Nederlanders vinden ze misschien wa te krap omdat ze meestal op een camping 2 plaatsen innemen. Heel ruim zandstrand met 3 toegangen vanaf de camping. Restaurant met beperkte kaart, maar wat ze serveren is heel lekker, nen entrecote van topkwaliteit. Eén minpuntje, temperatuur van het douchewater is moeilijk te regelen, voor de rest heel proper sanitair. En tot slot: den big boss is een topkerel !

Gereisd Met partner in maart 2016

nooit meer

jacques
16-7-2015

moeilijke plaatsen voor camper,vuil sanitair,schimmel op de muren van de douches

Gereisd Met partner in juni 2015

Prima camping, direct aan zee

D
12-7-2015

Camping ligt op een smalle strook tussen de zee, met eigen strand en een binnenmeer. Plaatsen aan de duinstrook bij zee, bieden weinig tot geen schaduw, maar er staat vaak een verkoelende wind. Andere plaatsen bieden vaak wel schaduw. Campingplaatsen en sanitair prima onderhouden en netjes, maar het toiletblok aan de oostzijde begint af te takelen. Receptie heeft geen overzicht welke kampeerplekken vrij zijn(zelf eerst plekje zoeken en dan in de computer kijken of deze beschikbaar is). Tevens vooraf betalen. Voor de kinderen animatieteam(ook NL) aanwezig en kleine speeltuin. Elke avond een (muziek)event bij het restaurant, maar als je daar wat verder vandaan staat valt evt. overlast mee. In de camp.winkel divers aanbod en supermarkten als Lidl,Aldi en Intermarche in Frontignan in de buurt(ca.5 km). Mooi zwembad met ondiep gedeelte voor de kleintjes, tevens gratis WIFI. Al met al prima camping, waar eigenlijk alles aanwezig is voor een ontspannen zon/strand vakantie voor jong en oud.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

mooi verzorgde camping

Y.v.Veen
2-7-2015

mooi verzorgde camping met ligging direct aan zee de mobil-homes waren netjes en verzorgd prachtig ruim opgezet zwembad echt 5 sterren waardig

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Camping met directe toegang tot het strand!

Gerard
16-10-2014

Voor de 5e keer zijn we naar deze camping op de bonnefooi gegaan. Alle jaren is het goed gegaan met een plekje. Blijkt dat de camping is overgenomen door Sandaya. Dit jaar was het moeilijker. Althans, dat gevoel kregen we toen een zeer onvriendelijke Vlaamse dame ons te woord stond. Ondanks dat we via de mail hadden geïnformeerd voor een plekje werden we op een plek gezet wat ons helemaal niet beviel. Een planning hanteren ze niet van wie en wanneer er vertrekt. Indien je een ander plek wilt dan moet je dit zelf in de gaten houden en je melden bij de receptie en dan ben je nog afhankelijk van de goede zin van het personeel of je een ander plekje kunt krijgen. Hier wederom de zeer onvriendelijke dame die ons behandelde als kleuter. Het is ons gelukt om een mooier plekje te krijgen. Sta je eenmaal mooi dan heb je goed sanitair, mooi zwembad en het stand binnen 100 meter. Ook zal er iets gedaan moeten worden met de drainage want na een fikse regenbui staat de helft van de camping blank.

Gereisd Met partner in Wed Sep 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping aan de kust

Eddy_B
2-9-2014

Voor een camping direct aan het strand een prima locatie. Onze plek met caravan auto en bijzettent was ruim genoeg.

Zwembad is leuk, en het strand fantastisch.

Eigenlijk maar één minpuntje, Het water om aftewassen is altijd koud.

Wij komen er zeker nog een terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Leuke camping met kinderen tot 14 jaar

kees
30-8-2014

Leuke camping, perfecte ligging aan zee. Sandaya is nu de eigenaar. Veel cosmetische veranderingen. Veel fransen en duitsers weinig NL. Plaatsen voor caravan zijn niet erg groot maar voldoen. Altijd mooi weer met een stevige wind.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Les Tamaris in Frontignan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Les Tamaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.