Camping Sandaya Les Tamaris

• Activiteiten7,7
  • Sfeer in stad8,7

4 tips over Camping Sandaya Les Tamaris

JeanM, 24-8-2014

1 Àls je toch naar deze camping gaat (prachtige omgeving en ligging), vraag dan om een plek aan de rechterzijde van de camping (zie kaart). Links wordt steeds verder volgepropt met mobilhomes/ chalets.

2 Bereid je goed voor, zodat je niks hoeft te vragen aan de receptie. De Vlaamse madam kan een geen lachje of woord teveel af. De Franse medewerkers die ik gesproken heb (ik beheers de taal goed genoeg) weten amper meer te vertellen dan de antwoorden op de standaard toeristische vragen.

Paul, 10-8-2014
Voor dit geld kun je ook andere campings boeken waar gasten wel worden gehoord en gewaardeerd, en niet alleen de Fransen. We hebben nog wel geklaagd maar ze konden niets voor ons doen omdat zo genaamd alles was volgeboekt. Maar verschillende plekken stonden gewoon dagen leeg dus een ruiling van plaats was zeker mogelijk geweest. Jammer jammer Sandaya voor deze gemiste kans.
Familie uit het zuiden, 11-8-2012
In de caravan is geen kinderservies of bestek, neem dat zelf mee.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Les Tamaris voor je op een rij gezet:

Jeroen, 20-5-2012
Niet voor kleine kinderen. Zwembad is mooi (koud), geen echt peuterbad. Aan zee, super voor surfers, hele dag zand happen ook met dichte voortent. Kleine plekken (taartpunt) dicht op elkaar. Auto zou erbij moeten, bij ons niet. Veel herrie van het terras, we stonden er ver vanaf, kinderen konden er niet van slapen. Na een paar dagen vetrokken. Alles was netjes al betaald, er was niets te regelen, rustigere plek ging niet, die zijn er niet. Jammer van de centen, een verpeste vakantie is erger.