Camping Mediterranee

2 reviews over Camping Mediterranee in het Nederlands

NOOIT MEER!!!

silvie d
19-8-2010

Bij aankomst werden we direct ingeschreven, zonder een plaats te mogen kiezen, of de plaats vooraf te zien te krijgen.Op de overvolle camping kregen we voor de tent en auto een halve plaats, met bemoeizieke buren die al vlug bang waren dat we te 'dicht' zouden staan.We konden tafel noch stoelen uitzetten, en op nog geen halve meter van de tent stond de auto.De campingbaas heeft zijn vaste klanten, die duidelijk meer welkom zijn en waarvoor meer moeite wordt gedaan om het hen aangenamer te maken.Van 's morgens tot 's avonds wordt er jeu de boule gespeeld, en dan moet je er vrede mee nemen dat er, doordat je tent al voor een deel op het pad staat, om de haverklap een bal op je tent wordt gegooid zonder dat er ook maar 1 keer pardon wordt gezegd.Douchen kun je maar tot 9 uur 's avonds. Om 5 voor 9 kan dit al niet meer doordat ze al aan het 'poetsen' zijn, ondanks het er altijd even vuil is!

Gereisd Met partner in januari 2010

NOOIT MEER!!!

s d
19-8-2010

Bij aankomst werden we direct ingeschreven, zonder een plaats te mogen kiezen, of de plaats vooraf te zien te krijgen. Op de overvolle camping kregen we voor onze tent en auto een halve plaats toegewezen, met bemoeizieke buren die al vlug bang waren dat we te 'dicht' zouden staan. We konden tafel noch stoelen uitzetten, en op nog geen halve meter van de tent stond onze auto. De campingbaas heeft zijn vaste klanten, die duidelijk meer welkom zijn en waarvoor meer moeite wordt gedaan om het hen aangenamer te maken. Van 's morgens tot 's avonds wordt er jeu de boule gespeeld, en dan moet je er vrede mee nemen dat er, doordat je tent al voor een deel op het pad staat, om de haverklap een bal op je tent wordt gegooid zonder dat er ook maar 1 keer pardon wordt gezegd. Douchen kun je maar tot 9 uur 's avonds. Om 5 voor 9 kan dit al niet meer doordat ze al aan het 'poetsen' zijn, ondanks het er altijd even vuil is. We hebben al ervaring met een 15tal campings, en dit is duidelijk de slechtste!

Gereisd Met partner in januari 2010

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mediterranee in Frontignan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mediterranee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.