Camping Club Du Soleil

5Matig

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Frontignan

Op vakantie geweest naar Club Du Soleil?

5Matig

• 6Staat v/h sanitair

Meer camping info

6 reviews over Camping Club Du Soleil

• 2dutchams14-09-2008

Ordinaire en vieze drukke camping

Wij hadden ( helaas) geboekt op deze camping. Bij aankomst wilden we al direct omdraaien. We zouden alleen ons geld niet terugkrijgen. We gingen het toch maar proberen. We kregen een klein plekje in een hoek met betonnen muren. De plek rook erg naar urine. Verder is het erg druk en de directie is onvriendelijk. Ik ga hier nooit meer naar toe. Na 4 dagen zijn we toch maar weggegaan. We raakten redelijk overspannen. De omgeving is ook niet mooi. Kijk maar op google earth en zie de industrie en olie opslag.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2008

• 6C.de Ruijter02-08-2008

afknapper

Deze camping biedt aan: Kleine plaatsen, een vervelende directie ( je moet geen vragen stellen of anderszins, daar houdt men niet van.) Hut je mutje alles is op elkaar gepropt. In vergelijking tot andere campings in Frontignan is dit wel een van de beste. Op het moment dat je Frontignan inrijdt zie je industrie en een rangeerterrein voor vrachttreinen, en als toetje een gigantisch terrein met opslag voor enorme olie voorraden. De omgeving is ook niet heel bijzonder. Je zit wel dichtbij het strand, maar de camping en directe omgeving is een afknapper

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2008

• 7L. Veen23-07-2007

Prijs-kwaliteit ok. We wilden van oorsprong naar een andere camping maar hebben hier uiteindelijk geboekt. Fijn dicht bij de zee (via met elektronisch slot beveiligd hek) en voldoende eetgelegenheden direct buiten het terrein van Le Soleil. Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Men is qua talen niet helemaal bij de tijd.... Ze spreken Frans, Frans en Frans. Eén dame van de receptie spreekt handen-en-voeten Engels. Tòch, zeker gezien de gevoerde tarieven, een aanrader.

Gereisd met familie in juli 2007

Camping Club Du Soleil info