Camping L'Evasion

5 reviews over Camping L'Evasion in het Nederlands

Zeer rustige camping

Michel
10-9-2018

Ligt nogal afgelegen maar is dan ook erg rustig. Behalve een winkeltje is alles aanwezig, mooie grote staanplaatsen en erg vriendelijke eigenaars. Prima plaats om te overnachten of zelfs om enkele dagen te genieten van de rust. Spijtig toiletten zonder wc-bril en geen wc papier.

Schone rustige camping maar 's avonds herrie

DavidB
31-7-2017

De eigenaren zijn super vriendelijk en behulpzaam. Goede plekken. De eigenaren houden van een feestje, dan staat de muziek heel hard tot middernacht

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke camping

Jeroen, Corine en Noor
17-9-2016

De camping is gunstig gelegen in een mooie omgeving. Ver genoeg van grote wegen en drukte maar ook dichtbij de grotere steden met supermarkten en de zee. De camping heeft een klein zwembad die super schoon is. Sanitair ziet er ook erg goed uit. Verder zijn de meeste plekken ruim. Het restaurant heeft geen enorm grote kaart maar ruim voldoende om een keer een avond niet te hoeven koken. Grootste pluspunt zijn de beheerders. Een familie met opa en oma, kinderen en kleinkinderen. Iedereen helpt mee en is even vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig, schoon, vriendelijk

Fred&Wil
2-9-2016

Rustig gelegen. Buiten hoogseizoen geen vermaak. Keuze restaurant beperkt. Mooie omgeving.

nette Franse Familie Camping

emmy
26-8-2015

zonder kinderen prima met kinderen als je geen frans spreekt iets moeilijker

Gereisd Met partner in juli 2015

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Evasion in Fontès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Evasion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.