8,5

• Ligging t.o.v. pistes7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Les Chalets du Belvedere voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Résidence Les Chalets du Belvedere in het Nederlands

prima accomodatie, voor herhaling vatbaar

jeanne en anton, 5-7-2011

Prima accomodatie met mooi uitzicht over dal. ligging, rustig, op 1700 meter hoogte. eenvoudig, doelmatig ingericht appartement. zwembad: schoon en voor ons groot genoeg. goed uitgangspunt voor mooie tochten met de auto en te voet. VVV heeft goede wandelkaart met wandelingen op diverse niveaus en diverse tijdsduren. Font Remeu is een gezellig "stadje".

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Les Chalets du Belvedere in Font-Romeu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Les Chalets du Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence Les Chalets du Belvedere scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: