Camping Pont du Tarn

Camping Pont du Tarn
7,9

In Frankrijk in de Languedoc-Roussillon vind je Camping Pont du Tarn. Hier verblijf je op een ruime staanplaats met veel schaduw. Zwemmen doe je in de rivier of in het kleine zwembad. De kids kunnen knutselen in de miniclub en ‘s avonds is er soms muziek. Het dorpje ligt op een kilometer afstand en hier vind je ook een supermarkt.

Contact

45 reviews over Camping Pont du Tarn in het Nederlands

Redelijk

C. Bukkens
10-11-2018

Toegang, zowel vanuit het noorden als uit het zuiden, met honderden bochten langs de rivier Tarn. Schiet niet op. Redelijke plaatsen. Camping zelf rustig in het voorjaar met gratis wifi bij het bureau (2013) Dorpje op 1 km, wel leuk om even te bezoeken. Hier is ook een redelijke grote supermarket. Afvoer voor grijs water in de grond voor campers. Brood te bestellen in voorseizoen. Vooral rust. Klein, maar prima zwembad.

Gereisd Met partner in mei 2016

Gezellige, vriendelijke camping

Familie
20-8-2018

We hebben een weekje hier gestaan. Het was een gezellige camping. Op 2 plaatsen kon je de rivier in. Lekker, maar klein zwembad. Sanitair schoon en ruim voldoende. Brood halen zonder te bestellen was bijzonder, maar top. Zeker een camping om nog eens terug te komen.

Gereisd Anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige, vriendelijke camping

Familie
20-8-2018

Gereisd Anders in Mon Aug 20 2018 21:20:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ACSI Eurocampings

Leuke camping, is meer uit te halen

Jeroen
15-8-2018

Leuke camping, is meer uit te halen. Animatie is basis maar prima

Gereisd Anders in augustus 2018

Middelgrote familiecamping, te verbeteren

Alders
6-8-2018

Pluspunten: Gezellige familiecamping gelegen aan rivier, met ruime vlakke goed verzorgde plaatsen met voldoende schaduw. stonden aan grote speelveld, ruim, maar ook druk tot 's avonds laat. leuke mix van GB, FR, NL, miniclub (NL) oke. Avond soms leuke muziek, maar gaat te lang door. Dorp met veel voorzieningen dichtbij. Min: veel herrie van weg naast camping en omliggende parken/snackbars, weinig wc's, geen heren sanitair (wel hokjes met wastafel voor vrouwen), 2 urinoirs zonder deur/licht, vies. Schoonmaak onvoldoende. enkel zeepdispensers in invalide toilet en baby gedeelte, graag overal? onvoldoende toezicht op naleven regels (b.v. stil na 22:00 uur),brood erg laat vanaf 8:30. zwembad klein voor volle camping en niet geschikt voor oudere kids. afwas ruimte te krap, tip: regel plankjes om schone vaat op te zetten.Bezienswaardigheden vaak op minstens uur rijden afstand.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk genoten van een mooie plek op een mooie c

Anne
6-8-2018

Plek aan de rivier, mooi uitzicht, grote plek en rustig straatje. Zwembad is heerlijk, voor alle leeftijden en netjes, wordt elke avond gereinigd. Toiletten worden ook regelmatig schoongemaakt en zien er keurig en schoon uit. Heerlijke camping, dichtbij Florac en 2 supermarkten. Patat, ijs en pizza is ook te halen op de camping. De omgeving is erg indrukwekkend qua natuur, heerlijk om rond te rijden en te ontdekken.

Gereisd Anders in augustus 2018

Top camping

I
31-7-2018

Top camping. Enige kleine minpunt is dat de activiteiten van de kidsclub op een tweede plaats komen terwijl ze voor een gezellige avond en goede omzet zouden kunnen zorgen. De bar is dicht en de kinderen mogen op straat dansen of optreden bij de jeu de boules baan, ook leuk maar een drankje erbij was gezellig en lekker. Jammer dat de eigenaren hier niets mee doen.

Gereisd Anders in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet helemaal tevreden

mr Pêcheurs
31-7-2018

Veel overlast van muziek, mn 's avonds van het restaurant of omliggende vakantieparken. Ook snappen wij niet dat er bij een voetbal- of volleybaltoernooi geoorganiseerd door het animatieteam muziek aan moet staan. Bij de kinderdisco snappen we dit natuurlijk wel. Het zwembad is mooi en goed onderhouden met een leuk speelgebied, maar te klein voor een volle camping. 's Nachts is er onvoldoende verlichting rond het toiletgebouw, mn aan de zijde van de urinoirs, waardoor wij meedere malen zijn gestruikeld.

Gereisd Anders in juli 2018

Gezellig

Raoul
31-7-2018

Leuke camping groen en knus, met leuke animatie en heerlijk klimaat.

Gereisd Anders in juli 2018

Fantastisch hele vriendelijke mensen ,

I.koolhoven de graaf
11-1-2018

Alles was goed terrein ligging kindvriendelijkheid

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pont du Tarn in Florac , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pont du Tarn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.