Hotel des Gorges du Tarn

Kleine hotelsWeer vandaag20°9°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor des Gorges du Tarn voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel des Gorges du Tarn in het Nederlands

Met vrienden

uitstekend

diaz
5-6-2013

mooie gerenoveerde kamers

lekker eten in half pension (gastronomisch)

Kwaliteit

etienne
9-10-2011

Recent en goed uitgerust gebouw. Ik ken het hotel enkel van zijn restaurant l'Adonis dat ik over de laatste jaren al meerdere keren bezocht.

De kwaliteit van het eten is zeer goed en de bediening is uitstekend.

mooi en aangenaam hotel

DE WULF jean paul
8-6-2010

mooie ligging , aangename kamers , ruime gesloten parking , wifi op de kamers , eten is er echt schitterend

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel des Gorges du Tarn in Florac , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel des Gorges du Tarn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.