Reviews over Florac

Redelijk

C. Bukkens,
    10-11-2018

Toegang, zowel vanuit het noorden als uit het zuiden, met honderden bochten langs de rivier Tarn. Schiet niet op. Redelijke plaatsen. Camping zelf rustig in het voorjaar met gratis wifi bij het bureau (2013) Dorpje op 1 km, wel leuk om even te bezoeken. Hier is ook een redelijke grote supermarket. Afvoer voor grijs water in de grond voor campers. Brood te bestellen in voorseizoen. Vooral rust. Klein, maar prima zwembad.

Gezellige, vriendelijke camping

Familie,
    20-8-2018

We hebben een weekje hier gestaan. Het was een gezellige camping. Op 2 plaatsen kon je de rivier in. Lekker, maar klein zwembad. Sanitair schoon en ruim voldoende. Brood halen zonder te bestellen was bijzonder, maar top. Zeker een camping om nog eens terug te komen.

Leuke camping, is meer uit te halen

Jeroen,
    15-8-2018

Leuke camping, is meer uit te halen. Animatie is basis maar prima

Heerlijk genoten van een mooie plek op een mooie c

Anne,
    6-8-2018

Plek aan de rivier, mooi uitzicht, grote plek en rustig straatje. Zwembad is heerlijk, voor alle leeftijden en netjes, wordt elke avond gereinigd. Toiletten worden ook regelmatig schoongemaakt en zien er keurig en schoon uit. Heerlijke camping, dichtbij Florac en 2 supermarkten. Patat, ijs en pizza is ook te halen op de camping. De omgeving is erg indrukwekkend qua natuur, heerlijk om rond te rijden en te ontdekken.

Top camping

I,
    31-7-2018

Top camping. Enige kleine minpunt is dat de activiteiten van de kidsclub op een tweede plaats komen terwijl ze voor een gezellige avond en goede omzet zouden kunnen zorgen. De bar is dicht en de kinderen mogen op straat dansen of optreden bij de jeu de boules baan, ook leuk maar een drankje erbij was gezellig en lekker. Jammer dat de eigenaren hier niets mee doen.

Florac scoort een 8,2 uit 10, op basis van 14 reviews