Reviews over Florac

mooi dorpje

koppen-van landeghem
    16-8-2015

Leuke omgeving, hondvriendelijk ,uivalsbasis om de streek te verkennen , veel outdooractiviteiten

Mooi plaatsje

Carienne Ponne
    16-8-2014

Leuke plaats. Wekelijkse markt was erg groot en gezellig. De supermarkt heeft alles wat je nodig bent. Heerlijke bakker. Ik mag alleen spelt brood en dat was hier goed te verkrijgen.

Klein en niet imponerend

Annelies
    17-7-2014

Florac heeft een klein centrum met wat restaurants en terrassen. Verder stelt het niet zoveel voor.

tof dorpje

staes
    9-7-2014

Wij stonden met onze mobilhome voor enkele dagen op een camping net aan de brug als je het dorp inrijd , heerlijk rustig en op wandelafstand van Florac

Je kan er lange en mooie wandelingen maken in de omliggende bergen en het plateau van het Nat.park Cevennen , vraag info in het plaatselijk info office

Florac scoort een 8,1 uit 10, op basis van 14 reviews