Tijdelijk €25 aanbetaling

Capfun La Grande Cosse

We hebben de beste aanbieders voor Camping Capfun La Grande Cosse voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 132 reviews

Meer camping info

132 Reviews over Capfun La Grande Cosse

• 9Diocol10-08-2021

Echt een capfun camping

Op dit moment aanwezig op de camping.Er is veel animatie (Franstalig) De kinderen en wij vinden het een fantastische camping en prime uitvalsbasis voor de omgeving

• 9Eetgelegenheden
  • 2Astrid, Richard met 3 kinderen.26-08-2019

Een grote teleurstelling!

Vroeger ben ik hier met mijn ouders geweest. Het was toen nog een naturistische camping, keurig verzorgd, prachtige tuinen, prima onderlinge sfeer met maar een paar vaste accommodaties. Ik wilde nu mijn kinderen hier ook van laten genieten. Helaas, helaas. Alles is nu volgebouwd met die "vaste caravans", dicht op elkaar en veel lawaai en nauwelijks enige privacy. De eens zo mooie tuinen zijn nu als een Russische steppe. (behalve bij de entree). Je moet van tevoren betalen en als je eerder weg moet b.v. wegens ziekte, krijg je je geld niet terug! Er zijn "waterglijbanen", volgens insiders gebouwd door Turken en nooit aantoonbaar op veiligheid gecertificeerd. Bij aankomst moet je er echter voor tekenen dat jij als ouder hiervoor verantwoordelijk bent. Naturisme wordt niet meer toegestaan en zelfs op het officiële naturistenstrand staan bordjes dat het een textielstrand is... Gelukkig loopt er alles door elkaar. Let op vergifspuiterij.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 4LEMECO21-08-2019

BRUYANT

Arrivé, pas d'explications, emplacement grand mais sableux donc difficile pour une tente, beaucoup de mobil home... Les plus, le pain mais qu'il faut manger avant le soir sinon trop dur, les jeux extérieurs pour enfants Les moins, sanitaires juste vu le nombre d'emplacements, piscines qui sont en fait bondées et pas du tout profondes, limite pataugeaoires, pas de sécurité dans le camping la nuit uniquement à l'entrée, prix exhorbitants de la supérette mais aussi du bar restaurant, pas à la hauteur des prix annoncés, bruyant surtout la nuit, pas d'emplacements de poubelles hormis celui à l'entrée, pas de poubelles intermédiaires, pas de cendriers dans les allées hormis vers le bar, peu de personnels voyant dans le camping hormis les jours des départs des mobil home, trop de soirées musicales qui ne permettent pas de se reposer, sanitaires sans lumière la nuit idem pour les allées, bref à fuire et c'est ce que nous avons fait en écourant de 5 jours notre séjour pourtant payé d'avance

• 5Eetgelegenheden
  • 3Arie27-12-2018

Geen camping, maar een plek om te overnachten.

Onderstaande review klopt niet mbt het strand. Tussen St Pierre d Mer en de riviermonding is naaktstrand. Dat is bijna 4 kilometer. in het midden is 200 meter illegaal bebord met "einde naturistenstrand" ofwel er is 200 meter illegaal "gekleed" strand. De naturisten lopen van het ene strand naar het andere, zowel over het strand, door de duinen en het natuurgebied waarbij de meesten hooguit een handdoekje "omslaan" Verder heb je inderdaad een terreinwagen nodig ivm het slechte, onverlichtte en smalle weg. veel muggen/steekvliegjes als je te dicht bij begroeiing komt. ( krijg je van die lekkere bulten van).

• 6Anita12-11-2018

Let op je auto ‘s nachts !

Ligt in the middle of nowhere, prachtig natuurgebied maar verweg van de winkels en ontzettend slecht bereikbaar met smalle weg vol met gaten. Zwembad aardig maar veel te klein voor zo’n grote camping, altijd bomvol en geen ligplekken. Ligt niet direct aan het strand maar 10 min lopen door mooie natuurgebied. Mooi, schoon, breed strand, niet te druk, maar wel gezellig. Geen eet/ drinkgelegenheiden aan het strand, neem eigen eten/ drinken mee. In verte stukje naturistenstrand. Ondanks natuurgebied niet erg fijn voor hardlopen, veel open ruimte, geen schaduw, geen bomen, al vroeg in de ochtend heel warm. ‘S avonds veel activiteiten op de camping voor jongeren, veel lawaai, muziek, feesten, overlast. Onze auto werd beschadigd en onderdelen gestolen, camping personeel doet er niets mee. Huisjes schoon en netjes maar te warm buiten op veranda, neem eigen deken of parasol als je buiten wil zitten want in juli om 9:00 is al heet.

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Tine van Houwelingen05-08-2018

Prima

Prima accommodatie, de caravan was van alle gemakken voorzien en voor ons verblijf van 2 weken prima. Heerlijk met airco en vaatwasser. De camping is erg mooi opgezet en met duidelijk “straatnamen”. Wel jammer dat door de grootte van de van de camping de caravans en huisjes die achteraan staan, ook erg ver moeten lopen voor winkel of zwembad. Het zwembad zelf is in verhouding van de camping vrij klein, maar wij hebben begrepen dat er een zwembad bijkomt. Absoluut een pluspunt. Het strand is fantastisch, misschien mogelijk om in de toekomst bedjes, parasols en een strandtentje te plaatsen.....In de buurt het gezellige St Pierre la Mer met leuke terrassen, elke ochtend en avond markt en voor de kids een Luna park. Voor de wijnproevers onder ons genoeg mogelijkeheden voor een proeverij.

• 3Staat v/h sanitair
  • 1Ray03-08-2018

Slecht, slechter,slechtst

Wij zijn met de caravan naar deze camping geweest en bij aankomst bleek dat er geen stroom op de palen stond, dit is uiteraard gemeld bij de receptie en vervolgens heeft het nog een uurtje of 3 geduurd voordat we stroom hadden (en dat is best lang bij een temperatuur van 35 graden en een koelkast die staat te schreeuwen om sap) De camping bestaat voor 95% uit huisjes maar kennelijk moet toch iedereen gebruik maken van het sanitair gebouw, wat overigens smerig is en erg slecht wordt schoon gemaakt. Als je naar het strand gaat dan is dat een stevige wandeling. Voor de rest is de camping slecht onderhouden. Ik typ dit verhaal rond 01.30 uur en dat komt omdat men het hier kennelijk nodig vindt om de muziek "voor" zo abnormaal hard te zetten dat ik er wakker van werd. Dit is de meest verschrikkelijke camping waar ik ooit ben geweest.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 6Jan De Keyser27-07-2018

Not worth 4stars

I don’t think it it normal that so many cars are still driving on the campsite after midnight.

Also, the barrier for entrance and exit does not work for days. There is no security and a lot of people without camping bracelet on site and in the pool.

This is really not ok.

-Sanitary blocks not clean and some are closed -Camping store has very limited supplies even no Bread at 9am -Vegetation and roads are in very bad shape -Too much noise on the campsite -Not friendly for small children, animation only speaks frech -Security is very low, Gates are open for everyone -WiFi very expensive but too slow -reception closes very early

• 5Eetgelegenheden
  • 5Marchal11-06-2018

Lelijke camping

Niet naturistisch meer! Het staat vol huisjes en er is maar 1 straatje voor campers/caravans. De huisjes waren niet bezet dus leek het een spookdorp. Voor kinderen niet leuk want er zijn geen andere kinderen om mee te spelen. Er is niets overgebleven van de leuke gezellige en prachtige natuurcamping.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 4ulrico13-05-2018

Erschreckender Abstieg

Zwei Besitzerwechsel haben bei diesem Camping stattgefunden, und jeder war mit einer deutlichen Qualitätseinbusse verbunden. Eine Oase der Ruhe und Erholung in einem grossartigen Naturschutzgebiet ist in einen Rummelplatz verwandelt worden.

• 3Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar