Camping Capfun Aux Hamacs

Meer camping info

124 reviews over Camping Capfun Aux Hamacs

• 7Familie Van Diermen06-10-2008

Niet voor herhaling vatbaar

Wij zijn ook de laatste twee weken van augustus geweest. Rechtstreeks via de camping geboekt en stonden zodoende midden tussen de Fransen. Camping viel erg tegen. Het is geen camping te noemen, want er staan vnl. stacaravans en de paden zijn bedekt met kiezels en is niet fijn als je last van 'zwik'enkels hebt. Zwembad is veel te klein! Personeel is vriendelijk en spreekt goed engels. Duurt alleen even voor ze problemen oplossen. Als ze die al oplosten. Mijn zus had last van hondenpoep bij de caravan en dat werd niet opgeruimd. Ligt er waarschijnlijk nog. Verder hadden ze problemen met de riolering. Is wel goed opgelost, maar had wel een paar uur eerder gekund. Wij gingen in Valras Plage naar het strand en deden onze boodschappen in Serignan (niet echt in de buurt).

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7fam. Berendsen01-09-2008

Kleine, leuke camping

Laatste 2 weken van augustus geweest. Kleine camping met veel stenen op de grond. Wij zaten in een sta-caravan met een veranda (erg nuttig i.v.m. de stenen). Klein maar wel gezellig zwembad. In plaatsje Cabany Fleury erg goed restaurant aan pleintje bij haven. Strand was wat minder maar bij plaatsje St. Pierre is een erg leuk en rustig strand (ongeveer 6 km van camping)

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met familie in september 2008

• 7fam. van Arnhem03-08-2008

je moet er niet te veel van verwachten

Wij hebben deze vakantie via vacan soleil geboekt,maar hier was niemand van aanwezig.In de gids stond dat er ook nederlandse animatie was,maar het is alleen maar op de fransen gericht.Verder ligt de camping erg afgelegen en is het personeel zeer onvriendelijk.De caravan en het zwembad is prima en ook de zee is vlak bij.Het is in ieder geval niet wat we er van hadden verwacht en we raden deze camping ook niet aan.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2008

• 7C. Dikotter13-08-2007

Een erg leuke rustig gelegen camping in een schitterend natuurgebied. De drukte is op te zoeken vanaf 10 km. afstand (St. Pierre de Mer, Valras Plage, etc.). Erg leuk en mooi zwembad, met voor de kids 2 leuke glijbanen. Helaas wel veel last van muggen en wind gehad. Sanitair: één nieuw sanitairgebouw en één oud, allebei goed schoon. Voor kleine kinderen ideaal, een kleine overzichtelijk camping waar de kids lekker over de camping kunnen dwalen zonder zoek te raken. Kleine speeltuin aanwezig. Genoeg Nederlandse kids om te spelen. Voornamelijk Franse en Nederlandse gasten. Voor ons een hele fijne vakantieplek.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2007

• 7Fleury21-07-2007

Camping oogt netjes. Ligging vrij ver van verschillende plaatsen. Auto zeker nodig. Petit Mas Jaune zou volgende keer niet meer onze keus zijn. Minimale inventaris in vergelijking met overige bungalows/cottages: geen afdak, geen schaduw, geen hangmat/ligstoel, verslepen van meubilair als je buiten wil zitten. Douche erg smerig, handdouche niet op te hangen, douchegordijn vies. Veel geld voor weinig. Vertier matig, wel disco/bandje, maar vnl. op de Fransen gericht. Geen gezellig terras/restaurant. Sanitairgebouw prima, zwembad keurig, camping ziet er goed onderhouden uit.

• 7Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden