Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

5 Reviews over La Capitelle

• 9Fam. Van Bentum24-08-2016

Ook nu weer heerlijk vertoeven.

Na een vakantie in 20q2 hebben we ook dit jaar weer een verblijf in La Capitelle geboekt. Sterker nog we zitten er nu nog tot 3 september. Ook ditmaal weer helemaal verguld met de ruimte en de prachtige ligging. Het huis is van alle gemakken voorzien en biedt door de ruimd kavel veel privacy. Het meubilair is tussentijds vernieuwd en straalt rust uit. Je ziet dat er veel zorg voor is. . Grote winkels zijn er niet maar genoeg supermarkten om boodschappen te doen. Met 5 min lopen sta je bij de lokale kruidenier waar je ook vers brood kunt kopen. Inderdaad de losliggende tegels die ik eerder iemand zag noemen zijn er wel. Een paar maar dat is dan ook het enige puntje van opmerkzaamheid dat we kunnen verzinnen

• 8f. atalay16-09-2014

Super huis

Ook dit jaar hebben we na onze fijne vakantie van vorig la capitelle geboekt. De ligging en t huisje blijven top. Ik vond persoonlijk de matrassen echt veels te zacht, ben zelfs op de grond gaan liggen. Onderhoud rondom zwembad losliggende stenen moet echt aangepakt worden. De tuinman hebben we een keer gezien dus zelf maar in overleg met verhuurder de planten water gegeven. Service van verhuurder is echt geweldig een dikke tien. La capitelle blijft een super leuk compleet huis. Zeker aan te raden

• 10f. atalay17-07-2013

Fantastisch huisje

Heerlijk huis met werkelijk alles wat je maar kunt wensen. Super vakantie gehad. Wij komen zeker terug!

• 9E. de Vries06-09-2011

Fijn vakantiehuis

Capitelle was voor ons gezin perfect. Het is een groot huis met 3 slaapkamers. Het zwembad is met een hek eromheen, dus veilig voor de kleinste. Onze pluspunten waren de internetaansluiting, zodat we online konden blijven en het bubbelbad. Overdag de kinderen en s'avonds wij. Heerlijk naar de sterren kijken. De buurt is erg mooi en helemaal niet toeristisch, behalve Carcassonne. Maar dat is ook de moeite waard. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Peter17-07-2011

Parel van de Languedoc

La Capitelle is een heerlijk verblijf in Felines-Minervois (Languedoc). De villa is van alle gemakken voorzien en biedt veel privacy rondom het huis, met name in het zwembad en de jacuzzi. Deze plek kun je uitstekend als uitvalsbasis gebruiken voor wandelingen in de omgeving. Voor kleine kinderen is er naast het (veilige) zwembad een speeltuintje in de grote tuin. Aanraders in de omgeving zijn Minerve en natuurlijk het Canal du Midi. Plaatsen als Carcassonne, Beziers en (aan de Middelandse Zee) Narbonne liggen allemaal op een klein auto-uur. Zelfs een uitstapje naar Barcelona is in ca 2 uur goed te doen. In Fellines zelf is (naast wandelen) weinig te beleven, Olonzac is de dichtst bijzijnde plaats met een grote winkel op ongeveer 10 auto-minuten. Eetgelegenheden zijn er voldoende, maar wel op enige auto-minuten afstand.

Villa La Capitelle info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)