Vakantiepark Résidence le Domaine du Golf

4,7

Matig

• Onderkomen4,5
  • Activiteiten4,7

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence le Domaine du Golf voor je op een rij gezet:

Laatste review
  • Activiteiten8

Het domein op zich is mooi en proper,maar de huisjes zijn dringend aan een update toe;wij zijn op dit moment hier aanwezig.

Wij hadden een huisje van 6 pers.met bubbelbad op terras wat heel aangenaam vertoeven was,maar de keuken is toch wel in slechte staat .Geen Dampkap aanwezig!!!! (in ons huisje ).

Airco beneden maar boven niet ,we hadden zelf een ventilator bij dankzij de reviews op Zoover.

Voor de rest een aanrader omdat het geheel mooi is en de receptie medewerkers erg behulpzaam zijn.

Zo hadden we bij aankomst onmiddelijk een vriendelijke jongeman op de parking met een soort golfwagentje die onze koffers en ons wegbracht naar ons huisje,wat na een reis van 11 a 12 uur wel meegenomen was.(is anders ver omdat het een autovrij park is).

Mooi en groot zwembad.

Kortbij de zee .

Tip : Neem een ventilator mee want boven is het zeer warm.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Sauna

42 reviews over Vakantiepark Résidence le Domaine du Golf in het Nederlands

mooi vakantiepark maar met zijn beperkingen

fam Clé,
9-7-2018

Mooi en groot zwembad.

Kortbij de zee .

Tip : Neem een ventilator mee want boven is het zeer warm.

Prima naar ons zin gehad!

Kuipers,
9-10-2017
  • Onderkomen8

Het is een leuk huisje met voldoende groot terras op een afgebakend terrein dmv een toegangscode. Mooi groot zwembad met voldoende plek, ook is er nog een wat rustigere zwembad waar helaas goede bedjes missen. Helaas geen airco in het 4 persoonshuisje en nadeel is dat je op een etage slaapt zonder raam waardoor ventileren niet mogelijk is en warmte en etensgeuren trekken naar boven. Voor de eindschoonmaak moet je extra betalen of het zelf doen. Qua keukengarei is het aan te raden om extra (smeer) messen mee te nemen en kopjes om koffie/thee uit te drinken. Jammer dat je elke ochtend broodjes moet halen in het dorp. Ook wel op het park te verkrijgen maar tegen een hoge prijs.

Het is een klein rustig dorpje wel redelijk dichtbij een mooi strand. Leuke omgeving om met de auto te verkennen.

Prima resort, mooi aangelegd, redelijke huizen

l.meijerink
3-10-2016
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Wij zaten in huis nr. 22A. Prima locatie met volop privacy. Bij klachten werden we gelijk geholpen.

Inrichting wat magertjes. Door de referenties op Zoover waren we goed voorbereid. Zodoende hadden we zelf wat bestek en serviesgoed bij ons. Dat was wel een uitkomst.

Een wagenparkvrij resort heeft zeker voordelen maar ook nadelen: Bij 34 graden je auto uitpakken op de parkeerplaats en met karren je spullen naar je huis brengen!

Voor de dagelijkse boodschappen hadden we een eigen simpel opvouwbaar karretje bij ons, was een uitkomst.

Mooi zwembad.

Leuk familiedomein

Geleyns
15-8-2016
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Het is een kleinschaliger park met ongeveer 100 huisjes. Niet alle huisjes zijn goed gelegen, als je 's avonds graag wat rust en privacy hebt is het af te raden om de huisjes te nemen die rond het zwembad liggen. Daar ligt ook namelijk de cafetaria waar bijna elke avond een activiteit of feestje wordt gegeven. Ook zijn de pingpong tafels en de kleine speeltuin daar geplaatst wat wel wat meer geluidshinder teweeg brengt. (De open tuinen van deze huisjes zijn naar het zwembad gericht)

Het is een afgesloten domein (sommige afsluitingshekken waren wel in slechte staat en dienen vervangen te worden) waar er geen wagens mogen rijden, wat er voor zorgt dat de kinderen er vrij kunnen spelen en naar hartelust kunnen rond steppen of fietsen. Er is een kleine speeltuin, verschillende petanquebanen op het domein, pingpong tafels en een vrij groot zwembad.

Er zijn aan de ingang winkelkarren en reiskarren voorzien zodat je niet moet sleuren met je bagage of boodschappen.

De huisjes op zich zijn wat verouderd en niet altijd even proper onderhouden (meer volgens de franse dan de belgische normen).

De uitrusting en huishoudraad was zeer beperkt.

Zo huurden wij een huisje voor 6 personen (wij verbleven er met 2 volwassen en 2 kinderen tussen de 5 en 9 jaar) en er waren maar 6 vorken, 2 smeermessen, geen koffietassen maar enkel soepkommtjes,...

Ook beschikten wij maar over 2 kookvuren en dit was zeer onpraktisch zeker als je een grotere pan op het vuur zette kon je de andere amper gebruiken.

Fijn dat er beneden airco is maar dit zou ook boven mogen want het is er zeer warm boven in de slaapkamers.

Ruime badkamer met bad en douche in een.

Ruime keuken.

Fijn terras met jaccuzi. Deze hebben we niet gebruikt want vond deze nogal vies en niet echt proper.

Tip bedlinnen is aanwezig en zit normaal in de huurprijs. Badlinnen zijn te huur maar dit is vrij kostelijk ( 9€ voor een kleine en middelgrote handdoek en een klein badmatje)

Het zwembad is redelijk groot maar wel niet verwarmd. Er zijn redders aanwezig. Soms werden er volleybalnetten geplaatst zodat men kon volleyballen in het water. Er zijn ook goals die je kan vragen voor waterpolo. Dus voor kinderen is er wel wat animo.

Ook hier deed zich het vaak voorkomende irritatieprobleem van de handdoeken op de ligstoelen zich voor! Dit werd door de medewerkers zeer snel afgeblokt! Op regelmatige tijdstippen controleerde ze of de eigenaars van de handoeken aanwezig waren, zoniet werden alle handdoeken verwijderd en op een stapel aan de ingang gelegd!

Besluit dit is een aangenaam domein die zijn beperkingen heeft, maar die niet echt storend zijn, om een fijne vakantie met jonge kinderen te beleven.

Uitstappen tips:

Nimes (1u rijden), Montpellier (30min) zijn zeker het bezoeken waar.

Leuk strand is palavas- les- flots (wel te vermijden op weekends wegens druk) (30min)

In fabregues zelf is niet veel te beleven

Le mas du golf aan de ingang van het domein is een lekker restaurant.

zeer aangenaam vakantiedomein

sofie
15-9-2015
  • Activiteiten8

Huisje tot 6 personen met jacuzzi.veel privacy,wel ver van de parking en receptie af, maar dat went.Huisje was netjes,zeker badkamer en keuken.de jacuzzi gaf een extra meerwaarde aan onze vakantie omdat de kinderen na sluitingstijd van het zwembad nog heerlijk in een warm bubbelbad konden vertoeven.uitstapjes:Montpellier,Carcassone,Pic St.Loup,Cirque de Navacelle,en het heerlijke Frontignant,een gezellig dorpje aan het strand op 15 min rijden.je moest er nergens parking betalen en de stranden waren heerlijk rustig.het zwembad in het domein zelf was niet groot maar ok.er was ook een 16+ zwembad met verwarmd water.pizza en broodjesdienst viel wel tegen.was duur en niet te eten.geen winkel op het domein.we reden elke dag naar het dorp om vers brood.Maar dat heeft geen domper op onze vakantie gezet.ideaal domein voor mensen met kinderen of koppels,voor wie van rust houdt,en af en toe eens graag een uitstapje met de wagen of fiets doet;kleinschalig domein,geen massabedoening

Accommodatie een zware tegenvaller.

Paul
11-8-2015
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

Slecht onderhouden huisjes en slecht schoongemaakt. Geen schaduw in het zwembad en de kleinere huisjes. We hadden een 4/6 persoons huis geboekt, zag eruit als een bunker (zo heette die ook trouwens ;-)) zonder airco en ook al geen schaduw. In de middag vol in de zon. Na overleg kunnen ruilen voor een groter huis met bijbetaling en wel airco deze waren redelijk maar zeer slecht onderhouden weer. Foto's op de site zijn niet de realiteit.

Eten was slecht (privé frituurpan voor een heel park) en duur (3 croissants en een week stokbroodje voor 8 euro 20). Verder zeer vervelend dat je al je spullen zelf naar de locatie moet sjouwen 30 graden +.

Mensen achter de receptie waren alleen na aandringen behulpzaam.

Wel een leuke omgeving en veel Nederlanders op het park met veel kinderen. Het 8 persoonshuis had wel veel privacy en was rustig. Zwembad was aardig. WIFI gratis en ok voor vakantie WIFI. Toch hebben we een leuke week gehad, Maar voor ons nooit meer.

Super vakantie!

Merel
1-8-2015
  • Activiteiten8

Mooi ruim opgezet vakantiepark. Heerlijk rustig gelegen. Het park is erg schoon en groen. De villa (8pers.) was groot en schoon. Er is GEEN airco boven. Het was boven niet uit te houden dus hebben we de matrassen in de woonkamer gelegd en hebben daar geslapen.

De keuken was groot genoeg, maar we misten een groot deel van de inventaris. Na het aangeven hiervan bij de receptie zeggen de dat de inventaris lijst niet up-to-date is en je een deel ervan dus niet krijgt. (extra stoel voor buiten, snijplank, koffiekopjes)

Voordelen:

- Wifi in het huisje gratis

- Schoon en groot huis

- Heerlijk zwembad, genoeg bedjes hele dag door

- 2 badkamers

- Je kan een elektrische BBQ huren voor 5 euro per dag

- Jacuzzi bij de villa

Nadelen:

- Geen parasols bij zwembad!

Tip:

- Ga eten bij 'Le domaine du Mas' op het park, hier serveren ze heerlijke pizza's en stukken vlees

- Neem een ventilator mee voor boven verdieping, deze kan je nergens kopen bij de winkels in de buurt.

Mooi onderhouden park, ruim opgezet.

Scheffer
8-7-2015
  • Activiteiten6

Domaine du Golf is een prachtig onderhouden park, rustig gelegen, geheel omheind, autovrij, dus veilig voor kinderen. Prachtig zwembad!

Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Omgeving is mooi en niet te ver weg om leuke uitstapjes te kunnen maken. Huis met jacuzzi was mooi maar erg sober ingericht. De inventaris erg karig, bijv. 6 kopjes, 6 glazen, 6 st. bestek, geen broodplank, geen schaar, geen haakjes/rekjes voor handdoeken, geen wc-rolhouders enz. Geen inventarislijst.

Wel airco beneden en wifi in het huis voor € 20,-- per week. Ondanks deze minpunten een heerlijke vakantie gehad.

Volgende keer een ander adres

S. Oosterwijck
26-5-2013
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

Het vakantiepark is redelijk goed aangelegd, de tuin wordt onderhouden, maar de huisjes nauwelijks. Onder ons bed waren een paar poten heel provisorisch geschroefd. Behoorlijk gammel allemaal. De inventarislijst krijg je tevoren aangereikt, maar als je die de volgende dag keurig weer inlevert met de ontbrekende zaken, dan zijn ze erg verbaasd. Er is dan ook niets vervangen, behalve drie gloeilampen. De kwaliteit van de inventaris is minimaal en het is bepaald niet gezellig ingericht. En ook: 50 Franse televisiezenders, verder niets, ook geen CNN of BVN. Alles alleen te volgen via wifi internet: dat kost je 25 euro extra per week. Verder hebben we bij aankomst zelf nog schoon moeten maken. Het servies stond bijvoorbeeld vies in de kast. Het schoonmaakpersoneel krijgt waarschijnlijk te weinig werktijd om alles te controleren.

De omgeving is werkelijk prachtig, maar wij gaan niet meer boeken bij dit adres. Jammer toch, met een beetje aandacht had dit een fijne bestemming kunnen zijn.

Met de Franse slag

G.
9-11-2012
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Gehele park is in de basis perfect neergezet. Nadien gebeurd alles met de Franse slag. Denk dan aan onderhoud en schoonmaak. Het is voldoende, maar net genoeg. 6 persoons bungalow heeft bijvoorbeeld 6 glazen, 6 borden, etc. Je moet dus de gehele dag afwassen

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Résidence le Domaine du Golf in Fabrègues , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Résidence le Domaine du Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.