Camping Le Botanic

51 reviews over Camping Le Botanic

• 2019
    8Leo Horst17-07-2019

Voor herhaling.

Dit jaar voor de derde achtereenvolgende keer op deze camping geweest. We zijn 1 week geweest omdat het in de Cevennen (saint jean du Gard) te heet werd, en deze camping 10 km van een mooi strand ligt. Een makkelijk te rijden weg. Voorgaande jaren waren we tevreden over de camping, alleen waren de douche en toilet niet goed geregeld, dat is nu allemaal prima in orde. Ook de algemene verzorging is uitstekend. Dus eigenaren hebben hun zaakjes op orde.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    6Sal.zwart03-08-2018

NÓÓITMEER

Bij slecht weer douchen en toiletten , zeer koude bedoening ligt open , dus niet geschikt in voor en najaar . Ontvangst was zeer ongastvrij. Als doortrek camping naar het noorden niet geschikt , hebben veel last gehad van ochtend files naar Montpellier

Gereisd met partner in mei 2018

• 7Sebastiaan30-07-2018

Leuke camping!

Een weekje in een stacaravan (Mobile Home) verbleven met douche/toilet. Was netjes inclusief al benodigdheden voor eten/koken. Aangezien we stacaravan zaten en geen echte kampeerders zijn kan ik ook maar weinig zeggen over het openbare sanitair voor wat betreft kampeerders. Camping ligt centraal in de omgeving en je bent overal zo met de auto (gezellige kustplaatsjes, het leuke Montpellier etc). Twee eigenaren spreken inderdaad weinig tot geen Engels maar weerhoudt ze er echt niet van om zaken voor je te regelen. Ketel werkte niet naar behoren en werd binnen een halve dag bedrijf voor ingeschakeld. Top! Camping heeft een klein gezellig zwembad en een mooi aangelegde lagune. In de lagune zou men nog wel kunnen investeren in ligbedjes en de ligweide. De ruimte en plek zijn er in ieder geval ruimschoots. Goede prijs kwaliteit verhouding - 600 euro voor 7 dagen in het hoogseizoen. Al met al erg goed bevallen.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 5Jose18-06-2018

Op sanitair na een mooie camping.

Mooie camping maar waardeloos sanitair. Normaal je haren wassen is niet mogelijk. Sanitair ziet er geweldig uitmaar werkt niet naar behoren. Knop indrukken en 5 seconden water. Ik had gezocht camping aan meer ivm hond. Voor mij is de “lagune” een veredeld zwembad. Op sanitair na een aanrader.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10frankprades09-10-2017

Geweldige camping

Mooi aangelegde camping met eigen strand en lagon. Veel aandacht aan de beplanting gegeven met een heerlijk tropisch gevoel. Sympathieke franse eigenaren die ook in Oktober voor je klaar staan.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Fam. Troost01-10-2017

Heerlijke vakantie gehad!

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad op deze mooie kleinschalige camping. Mooie ruime en afgebakende kampeerplekken. De camping is heel mooi aangelegd en is ingericht als een park. Het toiletgebouw is misschien iets aan de kleine kant, maar we hebben vakantie ☺ En de plannen zijn er voor een 2e toiletgebouw Op de camping was een mooie mix van 50% Fransen/ 30% Nederlanders/ 20% Belgen Wij hebben een aantal keren heerlijk gegeten op de camping, de verse houtovenpizza’s zijn verrukkelijk maar ook a la carte hebben we heerlijk gegeten. De vriendelijke eigenaren willen door heel hard te werken het iedereen naar het zin maken. Voor de zwemliefhebbers; een leuk zwembadje, een schitterende lagune en op 12km afstand een heel mooi en rustig strand aan de middellandse zee (met een nieuw gratis parkeerterrein), wat wil je nog meer? In de omgeving is veel te doen, hierbij een paar tips: - Montpellier - Sete (rondvaart op de middelandse zee en door de haven met Aquarius) - Cathedrale de Maguelone - Saint Guilhem le Désert icm La grotte de Clamouse en Pont du diable - Cirque de Navacelles (de route binnendoor ernaar toe is heel mooi) Tussen het dorpje Blandas en Navacelles is vanaf de parking een fraaie korte wandeling naar 3 uitzichtpunten o.a. Belvédère de Chênes. In het dorpje Navacelles kun je linksaf naar de bovenkant van de waterval, maar je kunt ook rechts gaan via een klein paadje tussen rotsblokken door naar de onderkant van de waterval. - Op maandagavond naar Pignan, dorpsfeest met tientallen eettentjes! Wij houden ervan om ieder jaar naar een andere camping te gaan, maar over een paar jaar hopen we zeker nog een keer naar Le Botanic te gaan!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Rob en Nel Berenfinger08-09-2017

Heerlijke camping

Mooie camping met verschillende planten en bloemen de plaatsen zijn net kleine tuinen . De toilet gebouw was een mooi eiland in het geheel het personeel was vriendelijk .wij komen hier zeker terug naar de rust en de mooie lagune .

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

• 8Wietse Visser14-08-2017

Fijne kleinschalige camping met mooie lagune

Mooie kleinschalige camping dicht bij Montpellier en de Middellandse zee. Vooral Nederlanders en Fransen. Lekker zwembadje en mooie lagune, oud gedeelte mooie plaatsen met schaduw en mooie bomen. Sanitair schoon, wellicht net wat te weinig in het hoogseizoen, maar niet echt last van gehad. Voor kinderen tot ongeveer 10 jaar erg leuk, niet te veel animatie en poespas. Omgeving prima, fijn strand bij Frontignan (15 km), gratis en heel dichtbij strand parkeren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Sergej van Kalken04-08-2017

Geweldige vakantie

Wij hebben twee weken kunnen genieten van camping Botanic in een mobilhome van het type Key West. Ruime mobilhome en wat een luxe om twee wc's en twee douches te hebben. De mobilhome was zeer netjes en goed schoon. De camping zelf vonden wij prachtig aangelegd. De lagune is een feest op zich zeker voor de kinderen, elke ochtend voordat het open gaat zijn ze er mee bezig om het weer netjes en schoon te krijgen. Het zwembad is niet super groot maar voldoende en een groot pluspunt is dat het terrasje er naast ligt zodat de kinderen lekker kunnen zwemmen en pappa en mamma lekker kunnen genieten van de ruime keus aan heerlijke cocktails. De menu kaart is niet uitgebreid maar daar staat tegenover dat de pizza's die om de dag gemaakt worden heerlijk zijn. Deze worden vers gemaakt en gebakken in een steenoven. Wij vonden de omgeving geweldig en hopen volgend jaar hier weer terug te kunnen komen omdat er nog genoeg te zien valt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 6ellen28-07-2017

viel wat tegen

de camping is mooi aangelegd, op de receptie waren ze heel vriendelijk . alleen het sanitair was niet voldoende voor een volle camping 4 afwasbakjes waarvan er 2 kranen bijna alleen maar lauw water gaven 2 bakken voor kleding te wassen waarvan een de kraan helemaal niets deed 5douches en 5 wc dit is echt heel weinig en de waterdruk was heel slecht zodat je wel 3x moest doorspoelen het was verder wel schoon ook het restaurant was in juni niet open heel jammer. Je betaald in het voor seizoen wel minder ,maar er is dan ook weinig ook de receptie was vaak gesloten jammer dat ze de mensen die in het voor seizoen komen zo weinig bieden want in het voor seizoen is het daar in de omgeving ook mooi

• 4Staat v/h sanitair

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinTerras