Camping Le Canigou

Camping Le Canigou

17 tips over Camping Le Canigou

johan de vakantieman, 21-5-2015
Ga mee met de activiteiten op de camping, bezoek plaatselijke markt, doe een canyoning tocht, ga raften, paardrijden in omgeving zeer mooie tocht, bezoek Perpignan, bezoek Castelnou.
anoniem, 2-9-2014
Het jeugdkamp ligt onder de mobile homes, veel herrie.Voor volgend jaar in de gaten houden of het natuurzwembad er nog wel is,zou misschien opgeheven worden.Wel wordt er misschien een zwembad gebouwd maar dan is er wellicht geen natuurwater meer om te zwemmen/ spelen. Stam outdoor was super! leuk aanbod, goed geregeld, top! Een aanrader.Het beekje wat door de camping loopt is heerlijk fris. In de omgeving veel te zien,is erg mooi. Goed wandelen/ slecht fietsen,je moet steeds weer op drukke wegen
Peter, 25-8-2014
Zoals gezegd is een kampvuur plek voor de jongeren een leuke optie. en zou stam outdoor een pakket met activieteiten voor een hele week tegen een gekort tarief kunnen aanbieden.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Canigou voor je op een rij gezet:

Linda van der Velden, 20-8-2014
Voor de nieuwe eigenaren: Probeer meer oog te hebben voor alle gasten ook de nieuwe. Stel je open, maak eens een praatje en toon belangstelling!
de kreij, 16-8-2014
minder betuttelen, douches langer open, meer sanitair.
jan, carin , 16-8-2014
mooie ruime plaatsen met zon en schaduw, begin juni heerlijk tussen de kersen kamperen, gratis te plukken en op te eten, maar ook het dorpsfeest in augustus is een aanrader camping en dorp worden dan een

Leon, 6-8-2014

bernadette.gaatverweg.nl

Bekijk/lees deze site over de dochter van de eigenaar die de camping samen met haar man in de zomermaanden beheert.

Heleen, 1-8-2014
Mocht je geboekt hebben vraag vooraf even of er al nieuwe matrassen zijn geleverd en vraag om chalet nr 1 of 2
Eline, 28-7-2014
Stam outdoor!! Hier moet je zijn als je van avontuur houdt in de natuur.
Corine, 20-8-2013

markt in Prades, dagje Barcelona, dagje strand, cote vermeille, wandeling mantet,wandeling meertjes bouillousse, eus, kloof caranca,

paellaavond op de camping, stam outdoor.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Canigou voor je op een rij gezet: