Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Canigou voor je op een rij gezet:

131 Reviews over Le Canigou

• 9Fam vd Deijl19-08-2022

Bedankt!

Vorige week terug gekomen van weer een geweldige vakantie op camping Canigou. Wij willen de mensen van Canigou outdoor en camping (met een extra compliment voor Xavier) bedanken voor 4 hele leuke jaren!! Onze zoon vindt zich zelf nu te oud voor al het puber plezier in de avond. Maar wie weet, keren wij als "alleen staande" ouders gewoon terug. Want er blijft nog van alles te ontdekken in de prachtige omgeving.

• 6P Schouten13-08-2022

Heerlijke plek voor pubers

Superleuke camping voor pubers en ouders. Mooie plekken, goed outdoor team en kleinschalige animatie. Toch een minpunt, dat is het sanitair, is ontoereikend, dus je staat voor wc en douche in de rij. Waarbij de hygiene ook wat te wensen over laat.
    Voor de rest is het echt een leuke camping met heerlijk koud zwemwater. Wel vond ik dat er weinig 18+ pubers waren, en meer 12+.

• 2Staat v/h sanitair
  • 9Cécile21-10-2021

Heerlijke camping voor gezinnen met tieners!

Voor de leeftijd vanaf 15/16 jaar is dit een geweldige camping. Overdag (middag) is het gezellig aan het zwemmeertje (kaarten/beachvolley/zwemmen). 's Avonds vieren ze hun feestje bij de bar en de grote tent die daar voor ze staat. Ze mogen daar tot 2 uur (of langer) blijven. Veel sportieve activiteiten, op tijd boeken want het zit snel vol in hoogseizoen. Wij verbleven van 16 tot 30 augustus. Toen we aankwamen was het nog vol. Dan zijn er een aantal nadelen: - sanitair ontoereikend. 's Ochtends en eind van de middag/begin van de avond in de rij voor de WC. Douches al vroeg in de avond koud. - plekken vrij krap; achterburen staan bovenop je omdat de achterkant van de plek niet is afgebakend. Vanaf 20/21 augustus loopt het seizoen vlot af en rond 26/27 augustus was het al heel rustig (= heel leeg). Dan is het voor de jeugd niet meer leuk, dus zorg dat je met pubers in het hoogseizoen bent. Wij komen terug, iets vroeger in het seizoen!

• 8Wendy29-08-2021

Top!!

Fantastische camping. Mooie plekken. Gezellig terras onder de bomen. Leuke activiteiten: veel outdoormogelijkheden, wijnproeverij, crazy bingo, pubquiz, bivak. Erg fijne sfeer op de camping. Elke avond komen alle pubers naar de bar om spelletjes te doen en te chillen. Veel samen zingen. Onze kids hadden snel aansluiting. Super vriendelijke Nederlandse eigenaar. Echt een topcamping!!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Esther24-08-2021

Fantastische tienercamping, prachtige omgeving!

Wat geweldig voor de jeugd! Overdag op pad om sportieven activiteiten te doen en in de avond bij de bar feesten met leeftijdgenoten!De camping is met name geschikt voor 14-18 jarigen die sportief zijn en van een feestje houden. Er komen vooral Nederlanders op deze camping. Zorg wel dat je er in de drukste weken bent zodat de activiteiten op camping doorgaan. Zoals de Spaanse avond. (Vanaf 20 augustus niet meer dit jaar)In de avond staat de muziek tot 24uur hard. Daarna wordt het rustiger.Wij zaten er dichtbij (caravan M11) maar hebben er ons niet aan gestoord. Kids blij, wij blij ;-)Je moet al op tijd de outdoor activiteiten boeken, anders zit het vol. Vooral hydrospeed is populair. Tip: voor je vakantie eventueel al reserveren!Het is wel een uur rijden.De omgeving is prachtig! Prades is dichtbij en kun je de boodschappen doen die je nodig hebt. Helaas kun je een electriche auto nog niet opladen op de camping. In Prades wel.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8familie Jacobs24-08-2021

Mooie schaduwrijke camping

Een mooie camping, voor mensen die sportief zijn ingesteld. De mensen van Canigou outdoor organiseren en begeleiden, tegen betaling, alle outdoor activiteiten waaronder: canyoning, via ferrata, mountainbike, klimmen en abseilen allemaal in verschillende moeilijkheidsgraden. En de kinderen kunnen (zonder ouders) op bivak en slapen onder de sterrenhemel. Hou er rekening mee dat bijna alle activiteiten op een uur rijden zijn.Er is een (koud) zwem meer met een volleybal veldje ernaast met wat ligstoelen. Iedere avond wordt voor bij de bar er iets georganiseerd en daarna kunnen de kinderen nog blijven hangen. Een nadeel is wel dat de kinderen er ook alcohol kunnen krijgen. De rest van de camping wordt geacht rond 23u stil te zijn.De

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Serge18-08-2021

Een camping voor oudere jeugd!

Camping met prima voorzieningen, aardige eigenaar en fijn Outdoor bedrijf. Onze gangpadplek was jammergenoeg erg onrustig vanwege oudere jeugd die tot diep in de nacht terugkeerde naar hun plek. Ondanks dat verder alles prima was, hebben wij tussentijds wel voor een andere camping gekozen, omdat we onze nachtrust koesteren. Eigenaar was vol begrip! Een extra toiletblok helemaal achteraan de camping zou een aanwinst kunnen zijn.

• 10Beentjes06-09-2020

Genoten

De camping heeft een prachtige ligging met in de directe omgeving genoeg te zien en te doen. Dagje strand op ongeveer een klein uurtje rijden is de moeite waard. Supermarkten op 15 minuten rijden en rondom de camping op 30 minuten rijden veel mooie dorpjes, grotten, natuur, wandelen, canyoning etc. Camping eigenaar en personeel erg vriendelijk. Elke dag verse broodjes en prima restaurant met gezellig terras onder platanen om te eten, af te halen of lekker en drankje te doen. Gezellige chill plek voor de jeugd die tot 2.00 uur welkom zijn om elkaar voor op de camping te ontmoeten. Héérlijke gegrilde kip af te halen. Genoten van de Spaanse avond met paella, muziek en Spaanse danseressen. Het natuurzwembad heeft heerlijk fris schoon bergwater. Outdoor team heeft voor de jeugd een mooi programma. Prima camping voor jeugd vanaf 14 jaar en ouders met een sportieve inslag die houden van gezelligheid en kleinschalig.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Familie van der Linden30-07-2020

Fantastische camping voor de jeugd en ouders!!

Een fantstische camping met een relaxte sfeer. Geen bijzondere luxe, maar heerlijk"gewoon". Voor het tweede jaar op rij geweest, omdat onze jongens van 17 en 16 het vorig jaar fantastisch vonden ( en wijnouders gelukkig ook). Zoveel jeugd als daar is heb ik nog nergens gezien, en echt tot met 20 jaar. CanigouOutdoor verzorgt gave outdoor activiteiten of gewoon gezellige foute bingo of pubquizavonden. Kinderen kunnen na sluitingstijd gewoon blijven zitten buiten bij de bar, tot ze door e nachtwacht wegestuurd worden. Volleyballen met 20 personen, dobberen in het zwembad, wat gemaakt is in de ijskoude rivier, tafeltenissen, of gewoon chillen, alles is leuk! Daarnaast een prachtige omgeving voor vele mooie uitstapjes. Henri heeft het goed voor elkaar daar! We hopen er volgend jaar weer te zijn.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Bas Samsom11-09-2019

Geweldige camping!

Mooie camping met kabbelend beekje, rustig gelegen met volop schaduw en bomen. Steengoede gitaristen traden op tijdens de Spaanse avond; die mag je niet missen. Verder geen last gehad van lawaai op de camping 's avonds. Erg goede stacaravan (premium chalet) met goede bedden, uitgebreide inventaris en zelfs hangmat en lounge set op de veranda. Tip: hoewel niet vermeld door de camping zijn lakens aanwezig. Campingeigenaar is heel vriendelijk en behulpzaam, heeft zelfs onze autoband opgepompt toen die leeggelopen was door een lek. Camping ligt heel goed voor diverse bezienswaardigheden en een wandeling naar de berg de Canigou.

Camping Le Canigou info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar