Camping Le Canigou

Camping Le Canigou

116 reviews over Camping Le Canigou in het Nederlands

Met oudere kinderen

Prima camping voor gezinnen met tieners

EerselZuid
5-8-2018

Le Canigou is een prima kleinere camping welke bij uitstek geschikt is voor gezinnen met tieners. De ligging is prachtig midden in de natuur met veel groen. Niks moet, (bijna) alles mag lijkt het motto te zijn. De jeugd vermaakt zich 's avonds prima op het terras/bij de tafeltennis. Canigou Outdoor biedt vanaf de camping een aantal gave outdoor activiteiten aan (tegen betaling). Supermarkt op ongeveer tien autominuten. Vele attracties zoals het strand, leuke dorpjes, grotten, nostalgisch treintje, natuurgebieden etc binnen een uurtje rijden. Wij hebben twee weken in een bosrand chalet verbleven, prima en modern ingericht chalet voorzien van alle gemakken. Eenvoudige maaltijden zoals een frietje of pizza zijn af te halen bij de bar, tevens iedere ochtend vers brood. Regelmatig activiteiten op het terras zoals de Spaanse avond. Nadelen? In de streek kan het behoorlijk heet worden, maar goed dat is persoonlijk. Verder top!

Een hele fijne camping midden in de natuur

Lars en Petra
10-7-2018

De camping is gericht op activiteiten in de natuur en wil zich dan ook als outdoorcamping profileren. Wij hebben hier 3 weken in het voorseizoen met veel plezier gestaan. Mooie ruime plekken, gezellig terras waar je met iedereen gezellig een praatje kunt maken in het Frans, Duits of Engels en een echte kok in de keuken. Fijn persoonlijk ontvangt door Henrie de eigenaar en vader Harry. De informatiemap bevat veel leuke activiteiten, bezienswaardigheden en tips.

Kortom een ontzettend leuke en gemoedelijke camping die persoonlijk contact hoog in het vaandel heeft!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Super gezellog en relaxed voor jong en oud

Sandra
22-10-2017

Een heerlijk camping met mooie plekken van diverse afmetingen. Veel jongeren met hun ouders. Erg gezellig voor ouders en jongeren.

Sommige plekken een beetje ver van toilet.verder van alle gemakken voorzien. Een aanrader als je van natuur houdt.

Ge-wel-dig!

Charina Nijdam & Stefan van Eck
1-9-2017

wat hebben wij genoten van deze 3 weken op deze camping.

mooie omgeving voor wandelen, fietsen en of hardlopen.

of gewoon niks doen en heerlijk liggen op het strandje.

In de ochtend verse stokbroden en croissantjes en in de avond kan je heerlijk eten op het gezellige terras. veel jongeren die erg aan het genieten waren van de diverse activiteiten die worden aangeboden ( zoals canoying, hydrospeed, raften of een klimparcour.) de camping is klein maar sfeer is er zeker. wil je toch even weg van de camping is er genoeg in de omgeving. in no time zit je aan de middellandse zee.

kortom een camping om aan te raden!!!!

Henry & Harry tot volgend jaar!!!!

Het was weer heerlijk als vanouds!

familie van Gemen
1-9-2017

Een paar jaar niet geweest maar de camping bleef trekken dus dit jaar waren wij er weer. En wat hebben we weer genoten! De sfeer op de camping, de omgeving,

het gezellige terras, het lekkere strandje, het eten allemaal goed. Onze zoon van bijna 16 amper gezien, die heeft zich dus vermaakt. De camping is uitermate geschikt voor pubers, natuurliefhebbers, wandelaars ,fietsers, hardlopers of gewoon om helemaal niks te doen.. heerlijk.

De kneuterigheid van deze camping is juist het gene wat de charme geeft aan deze camping. Natuurlijk is er hier en daar iets te verbeteren. Komen hier al jaren en wat is er al verbeterd sinds de eerste keer dat wij kwamen! Elk jaar wordt er wat aan gedaan om het de mensen zo prettig mogelijk te maken.

Mensen die klagen over futiliteiten moeten dan maar naar een 5* camping gaan, maar daar betaal je dan ook naar.

Kortom deze camping is zondemeer een aanrader, helemaal als je pubers hebt.

Harry en Henry. tot volgend jaar!!

Geluid overlast !

Fam Schouten
23-8-2017

We hadden staancaravan nummer 19 wat dus vrij voor aan ligt . Hierdoor hoor je constant de muziek tot 2.00 snachts . En dan ook nog op het veld ernaast een groep Jeugd van over de 20 die zonder ouders op vacantie waren en dus echt veel herrie maakte . Je kunt je afvragen of op een fam camping dit ook thuis hoort !!

Fantastische camping voor pubers

Familie Branger
22-8-2017

Een fantastische camping voor pubers en ook voor ouders in een schitterende omgeving. Een camping voor pubers en die ook nog geschikt is voor (sportieve/actieve) ouders zijn niet makkelijk te vinden. Door een duidelijk beleid, bij aankomst uitgelegd aan de pubers, is er geen overlast van pubers op de camping. Er is een gezellig terras met, voor een camping, een prima kaart. Door Vos Outdoor worden er gratis en betaalde activiteiten georganiseerd en je kunt tegen vergoeding met een 4x4 naar de Canigou; laatste 600 meter zelf lopen maar zeker een aanrader. De omgeving met de bergen is adembenemend en voor wandelaars een paradijs. zee en strand is een uurtje rijden. Leuke en mooie dorpjes te bekijken en de grote stad Perpignan om te shoppen.

Kortom; Wij en onze kinderen willen volgend jaar weer terug en wij gaan nooit 2 x naar dezelfde camping.

Op iedere camping is er altijd wel iets te verbeteren maar wij waren dik tevreden.

Harry en Henri en jullie team bedankt voor jullie inzet!

Wat een verrassing !

Jacco Langebeeke
21-8-2017

Na 1,5 dag rijden kwamen wij aan op de camping waar Harry ons vriendelijk verwelkomt. De tent wordt geïnstalleerd en we gaan heerlijk eten in het restaurant. Waar we worden verrast door de keuze en kwaliteit.

Die avond laat Vos outdoor de jeugd op hoogte door de camping klimmen. Zij verzorgen op de camping de activiteiten voor de jeugd. Dit met veel enthousiastme.

We ontvangen een informatie map van Harry waar alle mogelijkheden in zijn vermeld. En de omgeving is voor natuurliefhebbers en buitensporters een feest. Niet te druk, dus je geniet er maar van.

Geen camping voor mensen die een strak zwembad of disco verwachten.

Tegenvaller

R.Z
16-8-2017

Vies sanitair. Het ruikt er naar urine. Losse wc-brillen, scheve potten.

Het putje onder de warm water kraan bij de afwas was verstopt en veroorzaakte een vieze boel. Dit was vorig jaar ook al zo!

's Avonds is er vaak geen toiletpapier meer.

Een extra sanitairblok achteraan op het terrein zou geen overbodige luxe zijn.

Wij misten de gezellige sfeer van vorig jaar. Kinderen bleven 's avonds bij de tent omdat er alleen maar zuipende jongeren op het terras zaten. Op de wc hoorde je ze vaak praten over dingen als: "vanavond ga ik helemaal los, lekker kotsen!"

Nee, voor ons niet meer voor herhaling vatbaar!

gezellig en leuk maar beperkte voorzieningen

Berrie Huijbregts
16-8-2017

Wij huurden een bosrand-chalet 4 pers. Prima chalet. Uitzicht matig. Camping heeft een gezellig terras. Niet voldoende personeel, was dus wachten op het serveren van de maaltijd. De "basisfuncties" op de camping zijn bezet maar minimaal. Eigenaar Harry een fijne man en van goede wil. Zoon Henry kan niet met pubers overweg. Investeren in sanitair en infrastructuur noodzakelijk. Geen campingwinkel wel vers brood. Supermarkten op 10 minuten. Camping ideaal en vooral voor pubers maar daar heb je geen last van. Weinig of geen baby's. Geen voetbalveld. Vos Outdoor/animatie is professioneel. Gezellige sfeer. 90% Nederlanders. Wanneer ik de onderdelen een cijfer geef kom ik op een gemiddelde van een 6. Maar voor de ongedwongen sfeer, het leuke terras, Vos outdoor en hoe fijn het de kinderen hebben gehad zeg ik een 8.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Canigou in Espira de Conflent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Canigou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.