Camping Las Closas

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Err

Op vakantie geweest naar Las Closas?

9.3Fenomenaal

• 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

6 reviews over Camping Las Closas

• 8Peter22-10-2017

Goed.

Man (65) en vrouw (63) – Buscamper (Peugeot Boxer) – 23 augustus tot 04 september 2017. Mogelijkheid 3 of 6 of 10 ampère stroom. Innemen schoon water alsmede lozen vuil water met jerrycan. Lozen chemisch toilet makkelijk. Sanitair-gebouw schoon, douche met drukknop. Op het vlakke terrein zowel schaduw- als zonplekken. De kerkklok slaat om 22.00 uur voor het laatst en begint weer om 07.00 uur , doch na een paar dagen hoor je die niet meer bewust. Bakker alsmede slagerij/ pizzeria op twee minuten lopen vanaf de ingang van de camping. In het dorp kleine winkel. In Egat is een Super U. Wandelroutes vanaf de camping, alsmede in de nabije omgeving (o.a. dal van de Eina – dal van de Segre – top van de Puigmal d’Err) ; te bevragen bij de receptie. Vriendelijke beheerders. Camping is ons goed bevallen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Emile Molai18-10-2017

Super vriendelijk en gedienstig.

We komen aan na sluitingstijd, dan maar gebeld. De uitbater komt ons binnenlaten, zoekt met ons een mooi plaatsje en helpt ons met de stroomaansluiting. De bakker t/o de camping heeft heerlijk brood!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017