Camping Le Robinson

1 review over Camping Le Robinson in het Nederlands

rustige camping

Conny
16-4-2012

De camping ligt heerlijk rustig aan de rand van het dorp. Er zijn voornamelijk vaste staanplaatsen die in het weekend bevolkt worden door spanjaarden uit Barcelona. Er is een klein zwembad en een supermarktje net buiten de camping. Je kunt gebruik maken van de koelkast en diepvriest in de gemeeschapsruimte. De eigenaar Christophe is erg aardig en spreekt ook een beetje engels.

Gereisd Met partner in Sat Jul 10 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Robinson in Enveitg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Robinson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.