8FantastischScore uit 67 reviews

Route Latour Bas Elne, 66200

Wat zeggen bezoekers over

Le Florida

8FantastischScore uit 67 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

67 reviews

Prachtig
Door Herman Langen op 26-10-2019
Gereisd met partner

Prima camping met keurig sanitair en grote, verharde plekken voor camper of caravan. Het zwembad is prachtig. De mensen van de receptie zeer behulpzaam. We hebben hier een week gestaan. De zon en heerlijke temperaturen deden de rest

superbe camping
Door delrue op 18-11-2018
Gereisd met partner

un très bon camping superbe accueille très propre et le personnel très gentil

Voor ons niet meer
Door Familie Michels op 01-08-2018
Gereisd met oudere kinderen

Camping is goed te bereiken. Wel diende ik bij aankomst meteen het volledige bedrag te betalen. Receptie vond ik vrij dwingend, ze waren ook vergeten te vermelden dat we brood moesten bestellen, dus wij hadden niks... verder kregen we een plek direct achter het podium /animatie, wat betekent elke avond tot 0.00 luide muziek. Ruilen was niet mogelijk helaas... hier zijn alleen Franse families, met een uitzondering daargelaten, die hier al jaren komen.. zij menen ook de regels te bepalen. Al twee keer woorden gehad met Franse mensen.. om helemaal niks Sanitair is redelijk oké, vaak files bij de douche. Tevens niets te verkrijgen op de camping zoals boodschappen. Echter een Intermarche ligt om de hoek en is langs een drukke weg te voet te bereiken. Dorpje en stranden zijn enkel per auto , of bus van de camping (gratis ) te bereiken. Op zich prima camping maar wij komen nooit meer terug. Lastig om als buitenstaander binnen te komen hier

Le Florida

excellent, très bon accueil, mobilhome très propre
Door Leroux op 29-09-2017
Gereisd met partner

Très beau camping, bien arboré, hébergement très propre et parfaitement équipé, personnel à l'écoute qu'il s'agisse de la direction, de l'accueil, ou des employés en général, animateurs et animation correcte pourtant en hors saison, très belle piscine, c'est simple nous avons tout aimé, respect aussi de l'intimité, et région et climat magnifiques

Prima camping en locatie, ruime standplaats,
Door Jan&Jannie op 25-02-2017
Gereisd met partner

Fijne ruime plek, goed beschut voor de vrijwel altijd aanwezige wind en prima uitvalshoek om de schitterende omgeving te bekijken of als je op doorreis bent naar Spanje. Toch eerst even hier rondkijken, zeer de moeite waard! Croissant-service en supermarkt op loopafstand. gastvrije ontvangst en uitstekende sanitaire voorzieningen.

super séjour
Door christophe et lea op 03-10-2016
Gereisd met oudere kinderen

Très bon camping propre arboré avec un accueil FORT sympathique Navette gratuite pour la plage Soirée a thème Séjour agréable Que du positif A l année prochaine !!!

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.