Géén boekingskosten

Contact

8 Reviews over Capfun El Moli

• 7Nanda17-08-2020

Leuk, aanrader

El moli is echt heel leuk! Zeker de omgeving is heel leuk om in de auto te stappen en langs de kust gegaan kijken!

Wij hadden een top presa habana , en dat was top! Een mooi nieuwe chalet , de airco was heel fijn met die warmte snachts...

Verder maakte wij geen gebruik van het sanitair! En zo als het spreekwoord gaat " met de Franse slag " zegt genoeg! In heel Frankrijk is de hygiëne ver te zoeken.. maar als je zelf je chalet schoonmaakt is t super 👍🏻

En bovendien waren wij de enige Nederlanders in die 2 weken, wij vonden dat persoonlijk jammer! Maar verder een top vakantie gehad

• 3Staat v/h sanitair
  • 6Michael12-08-2019

Prima vakantie, maar merkbaar 3-sterren camping.

De camping ligt vlak bij stranden en dicht bij mooie heuvels/bergen. Het zwembad is prima in orde. Onze dochter van 5 jaar heeft zich hier geweldig vermaakt met de diverse glijbanen. Elke dag zijn we een paar uur in het zwembad geweest. Verder is de camping duidelijk 'slechts' 3 sterren. Restaurant stelt helemaal niets voor, personeel van de receptie is vriendelijk maar van het restaurant en schoonmaak niet. Animatie stelt heel weinig voor. Sterk gericht op de Fransen. Stacaravans zijn oke, maar zeker niet meer de jongste. Staan ook redelijk dicht op elkaar. Je hoort elkaar continu letterlijk. Al met al hebben wij een fantastische vakantie gehad door goed weer (30 graden, geen regen, af en toe een verfrissende wind) en afsluiten van de dag in het zwembad. Maar dit is slechts voor een klein deel door de camping. Er zijn veel betere capfun campings.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Fam. van Duijn24-08-2017

Heerlijke vakantie met gezin

Fijne rustige camping met voornamelijk mooie stacaravans met veranda die pas vorig jaar is overgenomen door Capfun/Franceloc. Grotendeels Franse en Belgische gasten en handvol Nederlanders maar dat wisten we van tevoren en eerlijk gezegd was het heerlijk. Receptie sprak Fra/Spa/Eng, rest grotendeels Frans maar waren allen zeer vriendelijk en behulpzaam. Ligging vd camping perfect tussen Argeles en Perpignan. Meerdere grote supermarkten oa LIDL, Intermarche op bijna loopafstand. Strand op 10 minuten met overal prima parkeermogelijkheden. Je kon zien dat ze nog vollop bezig zijn de camping te verbeteren naar de eisen van de nieuwe eigenaar. Zwembad was leuk maar (nog) niet heel bijzonder al waren de 4 nieuwe waterglijbanen heel leuk. Verder nieuwe mooie stacaravans, nieuw animatieplein en podium en diverse sport en spelvelden. Franstallige animatie en kinderdisco was erg leuk! Met name onze dochters hebben hier erg van genoten en wijzelf ook. Topvakantie gehad!

• 8Staat v/h sanitair
  • 1Daisy van Kuijen31-07-2017

Nooit meer

Allereerst was de (nieuwe?) mobile home smerig toen wij aankwamen. Stonk naar riool en was helemaal niet goed onderhouden. Zelf eerst de mobile home gereinigd. Wat een vuiligheid kwam er vanaf. Na 1 veeg was het schoonmaakdoekje zwart! 1 bakpan en 1 koekenpan beschikbaar voor een mobile home van 6/8 personen. Kan dan niet fatsoenlijk gekookt worden. Gevraagd aan de receptioniste voor nog 1 pan maar zij vonden 2 pannen blijkbaar voldoende. Rondom zwembad mogen er geen slippers gedragen worden ivm hygiene, prima! Personeel loopt echter wel met schoenen rond. Zwembad erg druk en geen normale zitplek. In de avond als er eigenlijk niet meer gezwommen mag worden zwemmen er echter nog kinderen zonder licht! Lijkt me erg gevaarlijk. Zelf vind ik persoonlijk de camping een aanfluiting ' s Avonds is de camping heel erg stil en geen gezellige avonden georganiseerd. Wij zijn na 3 dagen weggegaan en geen van alle receptionistes heeft gevraagd naar de reden? Ik zou niemand deze camping aanraden!

• 1Staat v/h sanitair
  • 1lili20-05-2015

plus jamais!

Camping (ou plutôt parking) très très bruyant car situé juste à côté d'une voie!!! Sanitaires dégoûtants nettoyés seulement au jet... points positifs : ombragé et personne à l'accueil sympa.

• 1Staat v/h sanitair
  • 7sentenac patricia12-04-2010

camping familial

Le camping al moly nous y allons depuis quelques années!! C'est un petit camping familial ombragé où nous avons rencontré pas mal de gens sympathique!! La direction a changé et toute cette petite troupe s'affaire à nous concocter des séjours sympathiques.Les emplacements sont ombragés; les sanitaires sont propres, Les animations classiques mais présentes. Bonnes vacances!!!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9myriam bank31-08-2009

El Moli is heel erg gezellig!

Camping is geweldig! heel veel te doen voor kinderen 's morgens en 's middags sfeer bij de bar/restaurant is heel erg gezellig! Het eten is heel erg lekker en niet duur. De plaatsen zijn heel erg ruim. 's avonds is ook veel te doen voor ouders en kinderen. Iedereen die naar deze camping gaat, komt altijd terug!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Henk van de Boom11-02-2009

Voor herhaling vatbaar!

Leuke camping, weinig voor oudere jeugd. Mooie schaduwrijke plaatsen.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Capfun El Moli info