Camping Le Bois des Ecureuils

Camping Le Bois des Ecureuils

Kleine hotelsWeer vandaag32°16°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bois des Ecureuils voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Le Bois des Ecureuils in het Nederlands

Nooit meer!

Menno Bosveld
16-7-2018

Veel oude rommel overal, sanitair oud en vies. Waren er maar een nacht, maar nooit meer. Plaatsen rommelig en klein. Alleen Frans pratende eigenaar. Mini zwembadje, stacaravans dicht bij elkaar. Hebben er zelfs aan gedacht de aanbetaling te laten schieten. Hebben het sanitair niet gebruikt.

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bois des Ecureuils in Domazan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bois des Ecureuils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.