Reviews over Cruscades

dromen kunnen gerealiseerd worden

Eddie & Lydia,
    30-6-2018

Goede ontvangst - hartelijke vriendelijke uitbaters - gastvrouw Leen is een goede kok - goed ontbijt en 's avonds een goede en zeer variërende table d'hôtes - Alhoewel er geen televisie is hebben wij die absoluut niet gemist - gastheer Harry is een boeiende en aangename persoon - gelegen in een klein dorpje is het de ideale plaats om tot rust te komen

zeer leuke plaats

Geirnaert Marc,
    17-9-2013

zeer mooie plaats om te verblijven..zalig zwemmen en luieren aan het zwembad in de prachtige tuin..mooie kamers met airco..lekker ontbijt en avondmaal..de leuke plekjes die Leen en Harry ons gegeven hebben om een bezoekje te brengen. zelfs een zéér leuk plekje aan de rivier om te picknicken die Harry ons getoond heeft...in het dorp gelegen en toch rustig...een vakantie om nog lang van na te genieten en zeker nog eens terug te keren!!!Anne en Marc uit Staden

een plek om terug te keren

katrien blauwet,
    20-8-2013

een prachtige locatie temidden en dorp met lekker eten en een uitstekende

gastvrouw en gastheer.

een pluim voor de kamers en de accommodatie.

Fantastische plek

Roland Gustaaf ,
    13-11-2012

Batise de Delise in Cruscade is voor mij een prachtige bed en breakfast ,zeer mooie inrichting enmooie slaapkamers met zwembad en centraal gelegen tussen Narbonne en Carcasone

Cruscades scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews