Vakantiehuis Mas Caraus

+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 7 reviews

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

7 Reviews over Mas Caraus

• 8Hans en Joke van Zijp21-08-2011

Oorverdovend stil, heerlijk

Wij hebben hier heerlijk gestaan met onze vouwwagen! Dus geen gebruik gemaakt van de kamers. Een rustige plek, voorzien van stroom. Niemand om ons heen, dus als je voor de rust komt dan is dit de aangewezen plek! Het is wel even slingeren omhoog en naar benee maar dat wisten we van te voren! Mooie plaatsen zoals Ceret dichtbij en de Spaanse grens op steenworp afstand! ( Figueras etc, zeer de moeite waard.) De interessante kust op ongeveer een uurtje rijden, dus als je toch herrie wilt...... Elma en Pieter, bedankt voor de gastvrijheid!

• 4Irene03-07-2011

Desillusie!

Om te beginnen met iets positiefs,een schitterende locatie met een fantastisch uitzicht!Minpunten zijn wat mij betreft: De bereikbaarheid van de Mas. Slecht aangegeven en een slecht begaanbare weg.Auto's kunnen elkaar slecht passeren,een smal wegdek en is zeker niet prettig om tegenliggers te krijgen daar er op de meeste plaatsen geen afzetting bestaat. Met een erg onprettig gevoel op de locatie aangekomen.Wij hadden voor een driegangendiner voor 17.50 euro pp gereserveerd. Een voorgerecht hebben wij niet gekregen. Het hoofdgerecht bestond uit een veel te doorbakken hamburger,doperwten en een frietje. Dit alles niet heel smakelijk. Als nagerecht werden er wat kaasjes geserveerd. Niet wat je verwacht van een driegangendiner voor die prijs! We hebben aangegeven de andere ochtend rond acht uur te willen vertrekken. Er werd ons getoond waar we de ontbijtspullen konden vinden en moesten het zelf verder maar uitzoeken. De eigenaren vonden het te vroeg om op te staan. Niet erg gastvrij!

• 9Eva Wiersma01-07-2011

helemaal super

Mas Caraus is een heerlijke plek om echt tot rust te komen, en je vrij te voelen van alles. Je kan weer helemaal tot jezelf komen samen met de natuur. Daarnaast zijn Pieter en elma heel gastvrij , hebben altijd even tijd voor je en anders maken ze die wel , en ze kunnen heerlijk koken. Ze zijn heel dier en kind vriendenlijk en hebben goede en wijze adviezen als het om het leven of dergelijke gaat.

• 8Ria Driever14-06-2011

Rustgevende en gastvrije plek

Prachtige oude mas / boerderij middenin de natuur, waardoor het er heerlijk stil is. De eigenaren - Pieter en Elma - zijn zeer gastvrij. Zij hebben twee leuke honden Toen we - middenin de nacht - aankwamen, stond er bijvoorbeeld wijn met heerlijke kaasjes voor ons klaar. We voelden ons echt verwelkomd!

De kamers zijn schoon en eenvoudig qua inrichting. De bedden zijn prima. Heerlijk vonden we het om 's ochtend op onze eigen tijd in de keuken te rommelen en ons ontbijt klaar te maken. Elma bakt zelf brood en zorgt dat alles voorradig is.

Het is wel wenselijk om eigen vervoer te hebben. Waar nodig ontvingen we tips over de omgeving.

• 10Anabel en Daniel23-04-2011

Hier hadden wij de vakantie van onze dromen...

Pieter en Elma (leuke spiritueel georienteerd mensen) zijn gastheer en dame. Het landgoed is zeer geschikt voor en mooie vakantie met onze kinderen. Een regelrechte aanrader.

Anabel en Daniel

• 9Angelique Zondag23-04-2011

prachtige en gastvrije plek

ideaal voor een aktieve en toch ontspannen vakantie. je voelt je vrij en ook goed vezorgt op mas caraus. goede uitvalsbasis voor bezoekjes in de omgeving, heerlijke wandelingen en/of een partij golf op een van de mooiste banen van europa.

• 4Van Achter25-08-2010

Geen echte B&B

• je moet er zelf je ontbijt maken en afwassen (de aanwezige vaatwasser mag niet gebruikt worden)
    • elke dag dezelfde ingredïenten uit de supermarkt (voorverpakt wit brood, confituur, zuivel, yoghourt, fruitsap) . Geen verse streekprodukten. Geen frans stokbrood of croissants. We kregen er melk en yoghourt die 14 dagen over de uiterste gebruiksdatum zijn.
    • de gastheren doen weinig moeite om de gasten een fijne tijd te bezorgen (bv ze organiseren een barbecue en je moet zelf je stukjes vlees bakken, de kamers worden niet dagelijks gekuist, vuilbakken niet geledigd)
    • om het sanitair (wc, douches) te bereiken moet je naar een ander gebouw, dus buiten.
    • 2 honden lopen vrij rond wat de kleinste van 3 jaar heel wat angst bezorgde zodat we hem steeds moesten dragen
    • regelmatig werden we 's nachts door de honden wakker gejankt
    • vele trappen tussen de gebouwen
    • zeer afgelegen ligging. Ideaal voor de stilte en de rust maar niet als je graag uitstapjes maakt.

Vakantiehuis Mas Caraus info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met