Géén boekingskosten

Vakantiepark Le Silence du Midi

FrankrijkLanguedoc - RoussillonComus

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Le Silence du Midi voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 124 reviews

Meer vakantiepark info

126 Reviews over Le Silence du Midi

• 9Inge15-04-2022

Eerste keer Pyrenees

Fijn verblijf in gite tot 4 personen (ideaal voor 2 personen) met dubbel bed en 2 enkel zetelbedden. Functioneel ingericht met alle benodigdheden om zelf te koken. Fijn privé buitenterras met zicht op tuin en bergen. Fijne hosts Ellen en Gunther, waarbij we zeer blij waren met de professionele uitleg over de te maken wandelingen in de omgeving. Heel veel wandelkaarten ter beschikking bij de uitbater en vrijgevig met info en kennis van zaken. Voor ons een zeer grote meerwaarde! Heel blij dat we deze locatie vonden! Bedankt Ellen en Gunther!

• 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Gerard28-07-2020

Heerlijk

Prachtige plek met heel gedreven en supervriendelijke eigenaren. Heel goed en schoon sanitair en prima restaurant. Zeer geschikt voor gezinnen. Voor ons (stel zonder kinderen) deed het geluid van spelende kinderen iets afbreuk aan de ervaring cq de belofte van 'le silence'. Dat van de uilen was daarentegen fantastisch. En dus komen we hier vermoedelijk weer terug.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Christine Haegeman en De Smet Marc30-06-2020

Voor herhaling vatbaar!

• Zeer prachtig gelegen locatie met hardwerkende eigenaars! Het lekkere eten klaargemaakt door Ellen en de vele tips en behulpzaamheid van Gunther maken dit tot een superadresje! Iedere vrije minuut die ze hebben spenderen ze dan ook nog aan hun gasten. Dit is een plekje om te keren!
  • 9Guy Bovijn26-11-2019

Voor herhaling vatbaar

Zeer mooie en rustige omgeving. Mooie parcours om te fietsen maar je moet wel graag klimmen :-) Zeer vriendelijke mensen en je kunt er lekker eten. Toffe ambiance tijdens het WK Voetbal.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 10Els05-11-2019

gewoon zalig

We hebben hier met kinderen en kleinkinderen de tijd van ons leven gehad. Elke minuut heb ik genoten van de rust, het uitzicht, de omgeving en dan die lieve Gunter en Ellen. Zij leggen hun gasten in de watten van de eerste tot de laatste minuut. Ellen kan zo lekker koken en samen werken ze keihard om er voor iedereen een onvergetelijke vakantie van te maken ! Goed of slecht weer de kinderen leven zich volop uit op het mooie domein van twee warme mensen. Zo blij dat ik er als oma ook mocht van genieten in november! Nu begrijp ik waarom de kinderen en kleinkinderen een heel jaar met de fiets naar school gaan,14 km, om elk jaar een reis naar naar Ellen en Gunter te verdienen.

• 9Christine en Patrick11-12-2018

Heel speciale plek ,toffe mensen.

Voor ons was dit een unieke plaats om rust te vinden, mooi landschap, wandelingen in de bergen, leuk huisje, aangename mensen, toffe babbels, lekker eten, perfect internet. Kortom een leuke plaats waar je aan terugdenkt om te herbeleven.

Met dank aan Ellen en Gunther.

• 9Eetgelegenheden
  • 10LINDA BOCKSTAELE10-12-2018

fantastisch

Sublieme omgeving, rustig gelegen, prachtige natuur, supervriendelijk, zeer lekker eten,echte aanrader !

• 10Guust Peeters10-12-2018

Wauw!

Als je houd van de perfecte vakantie is er maar 1 adres, le silence du midi!! Alles klopt! Gunther en Ellen zijn altijd in de weer om het voor iedereen onvergetelijk te maken en met succes! Ik wil nergens anders gaan!! We blijven altijd maar terug komen, samen met nog andere gezinnen! Je neemt geen risico hier eens op vakantie te komen, het enige risico is dat je nergens anders nog naartoe wil gaan! 😉

• 9Cindy Bex10-12-2018

En daarom keren wij steeds terug!

Enigszins wat afgelegen, maar voor ons persoonlijk geen enkel probleem. Het mooie zicht, de natuur, kleinschaligheid en vriendelijkheid zijn meer dan de moeite waard. En wij genoten volop van onze accommodatie, een ruime tent met alles erop en eraan....er was zelfs een koffiezet beschikbaar. Het viel ons zo goed mee dat wij ook volgend jaar nog een keertje terug keren naar onze, ondertussen, vrienden.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 10DeVos10-12-2018

Geweldig

Het is een geweldige kindvriendelijke camping? Het is heel rustig en in de natuur gelegen. De uitbaters zijn geweldige mensen met een groot hart.

Vakantiepark Le Silence du Midi info

Camping-informatie