Vakantiepark Le Silence du Midi

Vakantiepark Le Silence du Midi
9,8

• Activiteiten9,5
  • Onderkomen9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Le Silence du Midi voor je op een rij gezet:

85 reviews over Vakantiepark Le Silence du Midi in het Nederlands

Super!

Lies, Tuur en Fons, 1-12-2017
  • Onderkomen10

We genieten keer op keer van de gastvrijheid, het lekkere eten, de spelmogelijkheden voor de kinderen, de prachtige omgeving, de rust en nog zoveel meer ... Wij zijn fan en komen volgend jaar zeker terug. We tellen alvast af!

Du Vin, Du Pain Et Du Boursin ... 🍷🥖🧀

Joris Versnick, 17-11-2017

De “Hartelijke” Uitbating krijg je er Gratis bij ! ❤️

Prachtige accommodatie op de grens van de Aude met de Ariège.

Vergeet zeker geen daguitstap naar “La Cité” @ Carcassonne !

De Côte D’Azur is uiteraard ook een topper en haalbaar per daguitstap !

Kortom, onthaast, geniet en snuif cultuur op - Ja vakantie @ “Le Silence Du Midi” wordt gegarandeerd Top!

Absolute aanrader voor (heel) jong en oud!

Elke, Timo en Kids, 11-11-2017
  • Onderkomen10

Op zoek naar een heerlijke vakantie? Die vind je absoluut bij Ellen & Gunther!

Naast de ongelooflijke omgeving kan je rekenen op een kleinschalige topcamping, waar groot en klein zich kunnen uitleven en ontspannen. Elk detail klopt gewoon en je merkt dat Ellen & Gunther leven voor hun zaak. Hun vriendelijkheid maakt dat je je meteen welkom en thuis voelt. De safaritenten zijn een voor ons een ware ontdekking geweest, zelfs met 3 kinderen waaronder een baby. Het sanitair is tiptop in orde. En het eten is elke keer weer superlekker. Ook de thema-avonden zijn steeds tot in de puntjes verzorgd en ongelooflijk fijn en gezellig. Je kan als ouder je kinderen met een gerust hart de hele dag vrij laten rondspelen en zelf eens helemaal tot rust komen. Wij zijn helemaal verkocht!

Formidable

Marleen, 8-11-2017
    • Onderkomen10

Vakantie in Le Silence du Midi op planeet Comus?!

Je wordt er ontvangen en super gesoigneerd door drie prachtige mensen, Ellen, Gunther en Gilles, en twee heel lieve honden, Wiske en Heike.

… omringd door de vele, terugkerende “vakantievrienden’.

… ver van alle drukte, omgeven door een schitterende natuur, verblijven in een heel gezellige, comfortabele gîte.

… ’s middags een lekkere pannekoek, zelfgebakken taart of een “coupke”, ’s avonds een heerlijk wijntje bij een rijkelijke, overheerlijke maaltijd…

Wat moet een mens nog meer hebben?!

They can already beep me, book me, up for next year !

Superformidabelfantastischonvergetelijk

Amy, 7-11-2017
    • Onderkomen10

Ideaal verblijf , onthaal , omgeving , ... voor mens en dier om te herbronnen !

Fan-tas-tisch! Een aanrader!

Steve Conard, 7-11-2017
    • Onderkomen10

Dit is het paradijs op aarde! Na veel goede commentaren gehoord te hebben van vrienden en kennissen trokken we afgelopen zomer naar Silence du Midi. We hadden verwacht dat het goed ging zijn. Deze vakantie heeft echter alle verwachtingen ruimschoots overtroffen (en dat is eigenlijk een understatement). We zijn echt tot rust kunnen komen, werden in de watten gelegd door Ellen en Gunther, onze dochter kon vrij spelen op het domein, er waren verschillende leuke activiteiten te beleven in de buurt, een prachtige omgeving, leuk contact met de andere mensen op het domein... zal ik nog even doorgaan? ;-)

Moest je nog twijfelen waar je naartoe wil. Nu stoppen en gewoon boeken bij Ellen en Gunther! Je zal kunnen genieten van de meest geweldige vakantie ooit!

mooi & goed,voor herhaling

annelies, 6-11-2017
    • Onderkomen10

wat een ontdekking ! wij hebben met de ganse familie genoten van deze mooie plaats, alles ten top niets teveel, heel gemoedelijk,heel verzorgd !

fun voor de kids EN rust voor de ouders!

Pieter Callebert, 6-11-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen10

Een parel in de bergen. Eigenlijk zouden we dit moeten stil en voor onszelf houden want zo leuk is het in "le silence du midi". Maar hier doen we de eigenaren veel te kort mee. Een plaats waar je je kinderen met een gerust hart kunt laten rond lopen op het domein. Een pracht locatie en de rust maar vooral de familiale sfeer bezorgt je een thuis gevoel op vakantie. De beste plaats die we tot nu toe bezocht hebben!!!!

Wij komen terug!

Kees, 4-11-2017
    • Onderkomen9

Het is een unieke combinatie van rust en een erg fijne sfeer. De kinderen kun je lekker hun gang laten gaan, die hebben snel volop vriendjes. De gastvrouw en gastheer staan altijd klaar en verzorgen heerlijke gezamenlijke maaltijden waarop je je kan inschrijven.

Dit alles gelegen in een mooi dal waar je lekker kan wandelen.

Geweldig!!

Marthe, 4-11-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen10

Heel lekker eten en een hele fijne plek om tot rust te komen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Silence du Midi in Comus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Silence du Midi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Le Silence du Midi scoort een 9.81 uit 10 op basis van 90 reviews.