Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

24 Reviews over Les Peupliers

• 9Arie Smit29-08-2019

Fijne en schone camping, met gastvrije eigenaren.

Gezellige kleine camping, met prima restaurant en leuk zwembad met ligbanken en stoelen en zonneschermen. Het is een doorgangscamping voor wandelaars en fietsers die het Canal Du Midi volgen. eind van de middag druppelen de gasten binnen en 's morgens zie je ze weer vertrekken. Goede sanitaire voorzieningen, ook voor mindervaliden en gezinnen met kleine kinderen zijn er speciale cabines. Er zijn schaduwplekken en plekken in de zon. op enige afstand achter de camping loopt een spoorbaan, waar regelmatig een trein langs gaat. Dit hoor je wel , maar is niet storend. Wij werden via de Tomtom langs de snelste weg naar de camping geleid!!. Dit was uiteindelijk wel een pad, waarlangs de trekkers naar de aangelegen wijnvelden ook rijden, via een smal bruggetje over de spoorbaan bij de camping aan gekomen. We bleken niet de juiste weg te hebben gevolgd!! al zei Tomtom van wel. Deze route is met de caravan echt niet aan te raden.

• 6Wokke13-08-2018

Prima als doorreis camping.

Wij hebben deze camping op doorreis bezocht en hebben hier 1 dag gestaan om niet op 'zwarte' zaterdag te hoeven rijden. We hadden een ruime plek tegen het spoor aan, veel last van de voorbij razende treinen hebben we niet gehad. De plekken zijn zeer ruim, echter ogen deze wel wat rommelig. Geen duidelijke afscheiding en de houten afscherming oogt niet gezellig. De gehele nacht last gehad van blaffende honden uit de omgeving, zeer hinderlijk. Het sanitair is functioneel en schoon. De kwaliteit van de WiFi verbinding uitstekend, echter €13 voor 2 nachten best aan de prijs. De camping ligt dichtbij leuke plaatsen en het strand. Er is een zwembad, maar niet heel groot en geen glijbanen ed. Voor ons voldeed de camping voor 1 dag prima, maar we zouden hier niet langer willen verblijven. Camping wordt vnl. bezocht door Fransen.

• 9Henrik16-08-2016

Prima camping, veel te doen in de omgeving

Plaatsen zijn op bepaalde gedeelte van de camping besloten, dat is heerlijk mn als er veel wind is. De plaatsen zijn vlak en voorzien van gras. Er zijn plaatsen met veel schaduw, wij stonden op nr. 6 een prima plek. Prijs-kwaliteit is super. Leuk zwembad, iets meer ligstoelen soms gewenst. Voor de kids is er een leuk speeltoestel, waar veel gebruik van gemaakt wordt.

Soms wat onrustig omdat de camping ook als doorreiscamping wordt gebruikt. Sanitair kan soms wat schoner, maar dat hangt mn ook van de gasten af..

• 8Bouchet19-08-2015

Petit camping sympas !!! Mais

Nous rentrons du camping les peupliers ,propriétaire jeune très sympa ,ne vous attendez pas a avoir des animations tous les soirs ,ça ne nous a pas dérangés...par contre la ligne de chemins de fer passe derrière le camping mais pas gênant,ce qui gêne le plus c'est l'odeur désagréable de la station épuration à côté et des regards de tout à l'égout dans le camping ,ça fait 35 ans que je fait du camping ,ça nous était jamais arrivé d'avoir ça,mais je pense que les propriétaires sonts bien embêté avec ce problème...

• 8nelemans_218-12-2014

Fijne kleine camping

We zijn hier 3 nachten geweest begin november 2014 op doorreis naar het zuiden. Mooie camping, goed ontvangen. Konden gaan staan waar we wilden. Stonden op een mooi grasveld, ruime plaats. Sanitair goed. Wifi moest je betalen maar was goed. Honden goed uit te laten. Dicht bij plaatsje en Beziers is prachtig. Camping gehele jaar open.

• 5Annelies Meeder18-08-2014

Het was het net niet!

Echte een Franse camping! Maar het aanbod van campings onderweg in die omgeving is niet groot. Daar maakt men (mis)gebruik van. € 32 voor één overnachting met 2 volwassenen. Camping is overigens moeizaam aan te rijden, smal en kronkelig! Sanitair was wel schoon op de tijd dat wij er gebruik van maakten maar flink gedateerd. Wij gaan niet in de herhaling!

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Laetitia Fortin13-08-2014

genial

Super ambiance personnel sympathique et acceuillant Nous avons passés d agreables vacances. Nous reviendrons l'an prochain

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9curti30-07-2014

Génial

J'ai trouvé ce camping par hasard et le hasard fait vraiment bien les choses. Les propriétaires sont super sympas, très gentils. Camping calme. Les enfants et nous mêmes avons vraiment bien profité de la piscine. Structures pour enfants (trampoline, table ping pong, aire de jeux) au top. Le village est très sympa. Les sanitaires sont propres (nettoyés tous les matins). A refaire.

• 10Staat v/h sanitair
  • 4Ellen18-06-2014

Zelfs geen doorgangscapming

Zeer slechte camping. Sanitair is oud en smerig. Schoonmaken gebeurd alleen door schoonspuiten met een tuinslang. Restaurant: dicht. Zwembad, leuk om naar te kijken maar afgesloten. Om de plek stonk het naar hondepoep. Gras is niet gemaaid. Absoluut geen aanrader, wij wisten niet hoe snel we de volgende dag moesten vertrekken. Lgging: tegen een spoor aan.

• 2Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 8RR12-09-2013

duidelijk verbeterd

Sinds enkele jaren is de camping en omgeving toeristisch sterk gegroeid. Sanitair is gemoderniseerd, maar blijft minimaal.

PS. Best niet met een grote motorhome/caravan door Colombiers rijden. Kom vanuit Montady (D11).

Camping Les Peupliers info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar