Vakantiepark Le Domaine d'Enserune

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Colombiers

7.2Goed

• 7.4Onderkomen
  • 8.1Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine d'Enserune voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

22 reviews over Vakantiepark Le Domaine d'Enserune

• 7Liesbeth07-03-2016

Goede plek als vertrekpunt daguitstappen

Gemakkelijk bereikbaar, ook altijd parkeerplaats verzekerd. Voor een week met 2 personen namen wij een huisje voor 6 personen: dat is geen overbodige luxe. 1 slaapkamer werd gebruikt voor de bagage van een week en er moest niemand in de slaapzetel slapen. Weinig lichtinval, altijd een donker gevoel in het huisje. Ook weinig privacy op je terras. Het huisje naast ons werd verhuurd aan werkmannen, geen geluidsoverlast. Ook geen last van trein. Zwembad was nog open, slechts 1dag gebruik van gemaakt. Weinig poetsgerief in het huisje: je moet het laten poetsen of alles in winkel aankopen. Goed voor uitstappen naar Montpellier, Carcassonne, Sète, Beziers, Nimes, Narbonne etc.

• 4Activiteiten

Gereisd met partner in september 2014

• 1jokeboom05-10-2015

Dit zeker Nooit meer !

Het enige positieve is dat het dicht bij het dorp en het Canal du Midi ligt. Wij kregen een huisje met uitzicht op de parkeerplaats en alleen maar schaduw. Toen ik ging vragen of er een ander huisje was omdat we zonzijde hadden gevraagd, kwam de medewerker schreeuwend achter de receptie vandaan en stond buiten nog tegen me te schreeuwen. Na 1 1/2 week ik ging vragen hoe en wat bij ons vertrek op zaterdag, was het antwoord: out before 10. Op die zaterdag toen ik binnen kwam was het enige wat hij zei: key. Echt iemand die niet geschikt is voor deze functie. Deze huisjes worden ook voor langere tijd verhuurd aan medewerkers van bedrijven. De inventaris van de huisjes zijn ook aan vervanging toe. 4 verschillende glazen, al waren we hier met 2 personen, na het ontbijt moest je afwassen anders kon je niet lunchen. Als je de tuintafel wilde verzetten, had je het blad in je handen en de poten lagen over de grond. Wij gaan 2x per jaar naar Frankrijk, maar hebben dit nog nooit meegemaakt

• 5Onderkomen

Gereisd met partner in september 2015

• 8Linda17-08-2015

Gezellig vakantiepark

Gezellig vakantiepark, 15 minuten rijden van Béziers. Appartementen zijn klein, maar hebben voldoende faciliteiten. Keuken en badkamer zijn prima ingericht. Een nadeel is dat de slaapkamer zich op een vlonder bevindt, waar geen ramen zijn. Zo kan er tijdens warme dagen/nachten niet gekoeld worden, waardoor de warmte behoorlijk in de huisjes blijft hangen. Er is geen airco aanwezig. Bed is aan de kleine kant en het huisje is wat stoffig. Zijn wel recent opgeknapt en zien er modern uit. Op het vakantiepark is een prima zwembad aanwezig en voor kinderen worden er verschillende activiteiten aangeboden. Het park ligt centraal en met een auto kun je alle kanten op. Het is een prima vakantiepark wat ik kan aanbevelen aan anderen.

• 6Onderkomen
    • 10Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Andrea18-08-2013

Geschikt voor jonge gezinnen

Onze dochters (bijna 4 en 1,5) konden volledig hun gang gaan. Voor kinderen ouder dan 10 misschien wat saai, voor ons ideaal. Klein park, ze konden zelf niet bij het zwembad komen en niet zelf het park af. Geen mini disco gezien, jammer. Geen airco in de huisjes en daardoor boven erg warm. We hadden een huisje op een hoek, wat een voordeel was. Het terras konden we ook aan de zijkant zetten, waardoor we toch altijd een schaduwplek hadden. Handjevol Nldse gezinnen, verder Frans. Heerlijke, rustige vakantie gehad.

• 7Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 6Rob25-06-2012

Voldoet niet aan onze wensen

Alle vorige beoordelaars hebben gelijk, het is maar net welke wensen/eisen je aan je vakantie en het verblijf stelt. Ja, het park is nieuw en de huisjes zijn absoluut niet geschikt voor het aantal vermelde (volwassen)personen. Het park is klein/compact en gelegen naast een werkplaats voor treinonderstellen en dat geeft nog wel eens geluidsoverlast. Vooral als elke machinist ook nog eens denkt zijn collega's te moeten begroeten. Verder is de omgeving rustig, zeer rustig, maar als je er graag op uittrekt... En zo kent alles zijn prijs, maar een bedbank in de woonkamer en een bedbank in een semi-slaapkamer (door een gordijn gescheiden van de andere slaapkamer), dat kun je niet met goed fatsoen als 6-persoons verkopen.

• 5Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Alissa18-06-2012

Goede plek om uit te rusten

Goede plek om uit te rusten, stille omgeving gegarandeerd! Het appartement is hartstikke leuk, er ontbrak helemaal niets in de uitrusting! Je voelt je er veilig en even helemaal ergens anders!! Ik vond het fantastisch en ga er binnenkort weer naartoe! Het personeel is superaardig!

• 10Onderkomen
    • 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 9Anice03-05-2012

Rustige plek

Rustige plek langs het canal du midi. In een veilige omgeving, en praktisch als je kinderen hebt. Heel goede voorzieningen en een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

• 10Onderkomen
    • 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8cor rodenburg21-05-2011

goede plek voor vele uitstapjes

het parkje is in 2010 geopend en dat kan je wel zien ,alles ziet er nog nieuw uit . Wij zijn hier 3 weken,waarvan nu op 21 mei de eerste week voorbij is en hebben totaal geen spijt hier te verblijven en hebben pas een klein gedeelte van de omgeving gezien.Als je Beziers wil verkennen ,oppassen met de auto in de vele zeer smalle straatjes als je bv. de Cathedraal wil bezoeken.Het strand ,ongeveer 13 km. hier vandaan is in deze tijd haast leeg[valras plage].Wij hebben een hondje en die mag vanaf deze tijd niet op het strand,maar als je tegen de boulevard gaat zitten zegt niemand daar iets van,behalve in Cap D`agde,daar controleerd de munipal Police te paard. Het Canal de Midi loopt 300 meter van het Domein en je kan heerlijk in schaduw van de bomen wandelen[nu 30graden].Op het domain is een lekker zwembad[verwarmd],maar buiten de jue de boules is er niets,de broodjes service is er alleen in het hoogseizoen

• 9Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Job11-05-2011

Is uit te houden maar... lees bericht

Eind april/begin mei 14 dagen gelogeerd. Tip: accepteer nooit het 2-4 persoons huisje nummer 34 en 35. Deze huisjes liggen op een paar meter afstand van de kinderspeelplaats. HEEL VEEL geluidsoverlast. Speeltuin is alleen voor 3-8 jarige maar opgeschoten jeugd voetbalt enz. tot laat in de avond. Boven mist er een een sportveld(je) voor oudere jeugd. In het geheel geen toezicht. Honden bij het zwembad en roken bij het zwembad terwijl dat niet is toegestaan. Springen en duiken in het bad( is niet toegestaan. Personeel kijk toe enz. Bij aankomst wordt inventarislijst overhandigd om te controleren of inrichting klopt. Maar wel in de fransetaal. Dus neem woordenboek mee als u wil controleren. Positief: mooie huisjes, goede ligging muv 34 en 35!!

Gereisd met partner in april 2011

• 9jamina09-08-2010

Leuke vakantie gehad

Wie graag op vakantie gaat in een huisje, en geen hotel gevoel wil hebben of nodig heeft is dit de perfecte vakantie!! huisjes zijn nieuw, dus geen opmerkingen hier, ons huisje was niet echt proper, veel hondenhaar, was wel tegenvaller, terras was super, wij hadden redelijk wat privacy, aangezien we er met een baby van 5 maanden waren konden we toch van het zonneke genieten als hij lag te slapen. alles is in het huisje aanwezig, parasols (nieuw) wasrekje, micogolfoven, afwasmachine, wel aan te raden, neem een ventilator mee, het is pokkeheet op de kamers (4personen) geen ramen!! zwembad is rustig, goed afgesloten, bubbelbad is leuk... kortom, super vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Vakantiepark Le Domaine d'Enserune info