Vakantiehuis Murier

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag25°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Murier voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Murier in het Nederlands

We hebben een heerlijk, ontspannen verblijf gehad.

Mara van Rij
29-6-2016

Geweldige accommodatie op een schitterende plek midden in de bossen. Echt waanzinnig zo mooi! Als je op zoek bent naar een plek voor rust en ontspanning midden in de natuur, dan is dit de aangewezen plek. Je zit niet helemaal in de 'middle of nowhere', er zijn goede restaurants op 10-20 min afstand met de auto. De gastvrouw is van oorsprong Engels en weet veel tips te geven voor activiteiten in de omgeving. Ze is zelf gids geweest. Het is echt een schat. De weg naar het landgoed is wel wat uitdagend, maar goed te doen. Kom alleen niet in het donker aan. Er is namelijk geen verlichting en het is een smal bergpad. Ze hebben een hele lieve hond en een ezeltje pompom die je het overgebleven brood mag voeren. We gaan er graag nog een keer naar terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Murier in Colognac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Murier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.