Appartement Villa Capricorne

Appartement info

0Tonen op kaart

4 Reviews over Villa Capricorne

• 9Marilyn et Ludo31-08-2017

Toujours un immense plaisir !

Nous revenons depuis 7 ans dans cette villa que nous appelons "notre petit paradis"...Vue exceptionnelle de la villa sur la mer Méditerranée accessible à 10 mn à pied. Accueil très agréable de Stéphane qui veille sur ses locataires pour qu'il ne leur manque rien tout en étant discret. La piscine est un réel point positif par les chaudes après midi estivales. Certes, il faut prendre la voiture pour aller aux magasins proches (à Collioure et Argelès) mais on peut aussi emprunter le sentier du littoral qui nous conduit à Collioure après 30 mn de marche dans un paysage sauvage et sublime. Bref, on revient, on revient et on revient encore...

• 8NL16-08-2017

Heerlijk vakantiegevoel!

Prachtige ligging, schitterend uitzicht, goede sfeer

• 7Mirre20-01-2014

Wauw, een paleisje ver van de massa dichtbij alles

Wij kwamen hier met onze tienerdochters onverwacht omdat de prijs laag is aangezien de mensen nog aan het renoveren zijn. Wat een geweldige sfeer hier. Nederlands/Franse eigenaren. Veel uitstapjes gemaakt. Er waren meerdere gezinnen met tieners. Samen gingen ze naar het strandje of lopend naar het dorpje, circa 15 min. lopen. Een dagje naar Barcelona of Perpignan. We gaan er nog een keer naar toe want we hebben nog lang niet alles gezien. Niet echt luxe maar echt sfeer hier.

• 8aheem13-09-2013

prachtig zoe mijn beoordeleing

zie mijn beoordling hiervoor van capcollioure, ligging prachtig voor natuurliefhebbers in beschermd gebied , rusig en toch vlakbij alle faciliteiten voor jong en oud, cultuur en natuur teveel om op te noemen

Appartement Villa Capricorne info

Veilig betalen met