Hotel Mas des Citronniers

FrankrijkLanguedoc - RoussillonCollioure

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Mas des Citronniers voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 3 reviews

7GoedScore uit 3 reviews
  • 7Waardering

0Tonen op kaart

3 Reviews over Mas des Citronniers

• 7suus04-05-2012

Mooie plek, mooie tuin, kleine kamers

Ik heb hier een prettig verblijf gehad. Ik had een knus kamertje in de fijne en rustige tuin. Hoewel je middenin Collioure zit, 200 meter van het prachtige haventje, is het heel rustig. De tuinkamer had een leuk terrasje. Verder was de kamer heel klein (zeker als je met zijn tweeen bent!) en er was ook geen ijskast. Flatscreen tv met franse zenders. Wel wifi, die het goed doet als je alleen een browser gebruikt om te internetten, maar niet met apps en andere programma's. Douchen in het bad, zonder douchegordijn, dus je spat alle kanten op. Ik heb er niet ontbeten. Kamer werd dagelijks goed schoongemaakt. Je hoort wel alles van je buren, dus oordopjes mee. Ik vind de prijs (85 euro per nacht zonder ontbijt in het laagseizoen, 20 euro meer in het hoogseizoen) te hoog voor zo'n eenvoudig hotelletje.

• 7Marja en Oscar07-06-2010

leuk hotel voor paar daagjes

overnachting excl. ontbijt 73.60 euro voor 2 personen (incl. tax). Ligt centraal in mooie plaats Collioure. Voldoende restaurantjes in de buurt. Goed voor paar daagjes de mooie omgeving te verkennen.

• 7CLAMAT27-11-2009

Pratique

Avec un parking extérieur (limité), sa proximité centrale, le calme de ses chambres, l'hôtel Le Mas des Citronniers est un bon plan pour qui veut séjourner trois ou quatre jours à Collioure. Personnel agréable mais pas de restauration (saut petit-déjeûner). Propre, pittoresque, l'annexe arrière dans probablement d'anciennes écuries, vous procurera grande satisfaction.

Hotel Mas des Citronniers info

Veilig betalen met