Camping Criques de Porteils

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Collioure

7Goed

• 7.8Eetgelegenheden
  • 6.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Criques de Porteils voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Les Castels Criques de Porteils is een rustige camping aan zee. Af en toe is er wel vermaak, zoals live-muziek in het restaurant. Op de staanplaatsen heb je voldoende privacy en het sanitair is erg schoon. Ook is er een kleine speeltuin en dierenweide voor de kinderen. Mooi om te bezoeken zijn Argelès-sur-Mer en Collioure.

150 reviews over Camping Criques de Porteils

• 6lianne25-05-2014

mooie ligging maar veel wind

De camping ligt prachtig, het nieuwe zwembad vonden onze kinderen geweldig maar is wel klein, is het hoogseizoen lijkt ons dit zwembad te klein voor de hele camping. De douches waren lauw tot soms koud en gingen naar 10 seconden uit. Bij aankomst was ons de korting van acsi camping toegezegd, we waren het kaartje vergeten maar hadden wel de gids bij ons (onze eigen schuld). Bij vertrek bleek dit ineens niet meer bekend en moesten we het volle pond betalen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 7Marlies Manten21-08-2013

onze plek was zeker geen 5 sterren waard!!!

Plek 141, was volgens ons vorige week nog parkeerplek. Aan de camping A2. Heel klein, haringen van voortent moesten in het asfalt... Aan drukke weg, van 07.00 uur tot 23.30 uur al het verkeer van de camping komt langs met 30 km per uur, incl personeel. Mooie bomen en veel schaduw op de plek. Geen gras maar zand op de rond. Ook veel wind, het waaide zo hard dat je niet buiten kon eten, dan zat het eten onder het zand. Kidsclub was elke dag vol, de kids konden dan over 4 dagen pas weer meedoen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9van der Heijden29-07-2013

hier hebben we jaren naar gezocht

Genoten van 2 geweldige weken op Criques de Porteils. Premium accommodatie rechtstreeks bij camping geboekt. Een top accommodatie, 2 badkamers, airco, hardhouten tuinset incl. 2 ligbedden met kussens, gedekte bedden, handdoeken en een speeltentje voor de kids. Rondom vrij en in de buurt van het speel/sportterrein. Bij aankomst stond een flesje wijn klaar. De camping is heerlijk rustig, geen druk animatieprogramma. Het uiterst vriendelijke personeel is de hele dag druk te met het schoonhouden van de camping en zorgen dat de gasten het naar hun zin hebben en daarin zijn ze bij ons meer dan geslaagd. De omgeving is werkelijk schitterend, prachtige uitzichten (zelfs vanaf de camping. De kinderen hebben op de campingstrandjes de tijd van hun leven gehad. Snorkelen, visjes en krabbetjes vangen en op ontdekkingsreis langs de diverse baaitjes. Normaal gaan wij nooit 2 keer naar dezelfde camping maar daar komt nu verandering in, wij gaan zeker terug.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Giovanni Cornu19-07-2013

Zeer leuke, mooie en rustige camping

Wij waren hier in de laatste 2 weken van juni. Zeer rustig nog in die periode. Wij hebben een dochtertje van 2 1/2 jaar die pas in het water durfde. Daar het zwembad klein en rustig was (niet zoals op een megacamping met veel glijbanen) vonden wij dit ideaal. Het is trouwens net vernieuwd en heeft nu ook 3 klein glijbanen. Als uitvalsbasis super op 5min. van Argelès sur mer en 10 van Coulliure. Fiets is ideaal! s'Avonds lekker rustig zodat ons kleintje goed kon slapen en wij ook dus... Om 22.30u gaat de poort wel dicht en dat vinden we voor mensen met grotere of geen kinderen wel aan de vroege kant. Er is in deze periode trouwens ook het Feu de St.Jean in Argelès.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9P. Goldewijk24-08-2012

Fantastische plek

Camping op unieke locatie op rots met uitzicht over zee. Eigen kleine strandjes, erg gemoedelijk. Rustige omgeving. Personeel is erg behulpzaam en ook in meerdere talen. De Mobile Homes zijn goed onderhouden en schoon. Ook schaduwplekken. Zwembad extra voor de kinderen en speelgelegenheid en animatie. Restaurant aanwezig, redelijk.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 7Menno Hiemstra13-08-2010

Aanvulling op eerdere beoordeling `geldwolven`

Volledig tegen mijn verwachting in, komt de camping alsnog over de brug. We krijgen een deel van standplaatskosten terug. Vandaar dat ik een nieuwe beoordeling in stuur. Zover ik kan zien, kan ik de eerdere beoordeling niet aanpassen.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 4Menno Hiemstra26-07-2010

Een stel geldwolven

Sinds vorige week zondag sta ik op deze camping, en moet vanwege een sterfgeval in de familie eerder naar huis. Dat is 5 dagen eerder dan voorzien. Bij aankomst op de camping moet je gelijk voor de hele periode betalen. Meer dan 1000 euro voor twee weken. In ons geval, familie 4 personen + hond, betaal je 70 euro per nacht. Als je door omstandigheden eerder moet vertrekken ben je alles kwijt, ook al staat de camping niet vol. Eerder weg betekent gewoon je plekje, de stroom, de toeristenbelasting, de hond en de bedragen per persoon per dag gewoon betalen. Heel triest, en een heel slecht signaal. Ik ga de camping dan ook aan niemand aanbevelen.

Het eten in het restaurant, en het afhalen is ronduit triest, tenzij je van rauwe hamburgers houdt.

De campingplaatsen zijn over het algemeen ok. Voldoende plek. Er is eigenlijk altijd warm water in de wassectie, al stinken de urinoirs wel regelmatig

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

13 tips over Camping Criques de Porteils

• Martin burger, 06-05-2014

Er is wel altijd wind , veel of weinig Wij hadden twee dagen met windkracht 7/8

• aheem50, 12-09-2013

voor elk wat wils!, vermaak voor jongeren , rust, strand of bergen en rivieren, leuke dorpjes , mooie steden, sportief zijn of luieren.....

• van der Heijden, 29-07-2013

De kustroute richting Spanje is adembenemend mooi. Snorkelen in reservaat van Peyrefitte. Collioure is een schilderachtig plaatsje met smalle steegjes om lekker rond te slenteren en een hapje of drankje te doen

14 vragen over Camping Criques de Porteils

• B, 01-11-2019

Hoe is het hier eind april/ begin mei?

Zijn er mensen in de meivakantie hier geweest enhoe is dat bevallen? Is de temperatuur dan al goed of waait het dan bijvoorbeeld veel?

• Geertje, 29-03-2018

looppaden

Zijn het moeilijke fietspaden naar argeles en naar colliare,en hoeveek klm is het om naan argeles te lopen

• nettie, 04-09-2016

campingplaats met uitzicht op zee

Wij willen 20 september naar deze camping Is het dan druk op deze camping? En lukt het om een leuke plaats met uitzicht op zee te krijgen?

C.M. Brave, 07-06-2017

Wij waren er met Pinksteren. Toen was het heel druk. de dinsdag en woensdag daarna was het heel rustig en waren er weer volop plaatsen met een mooi uitzicht beschikbaar. Ik vermoed dat dat in september ook zo zal zijn.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig