7,3

Camping Les Castels Criques de Porteils is een rustige camping aan zee. Af en toe is er wel vermaak, zoals live-muziek in het restaurant. Op de staanplaatsen heb je voldoende privacy en het sanitair is erg schoon. Ook is er een kleine speeltuin en dierenweide voor de kinderen. Mooi om te bezoeken zijn Argelès-sur-Mer en Collioure.

We hebben een aantal aanbieders voor Criques de Porteils voor je op een rij gezet:

81 reviews over Camping Criques de Porteils in het Nederlands

Prima camping

helma plaum
21-9-2013

Leuke camping, supermooie omgeving, fare is max 3 personen heerlijk zwembad en leuke wandeling langs de kust naar collioure of argeles

Gereisd Met partner in september 2013

capcollioure villa in natuurgebied aan zee

aheem50
12-9-2013

voor liefhebbbers van natuur, voormalig wijnchateautje aan de Midd zee appartementjes met 1of 2 slk , of studio , in beschermd natuurgebied, met 2 hectare onbebebouwd terrein , zwembad, familiale sfeer, eenvoudig maar goed, eigenaar ter plaatse voor alle inlichtingen en evt. hulp, E, FR, NL heel veel cultuur en natuur in directe omgeving, op f=de grens van de zee&strand, laagvlakte met rivieren hooggebergte vd Pyreneeen

Gereisd Met partner in september 2013

onze plek was zeker geen 5 sterren waard!!!

Marlies Manten
21-8-2013

Plek 141, was volgens ons vorige week nog parkeerplek. Aan de camping A2. Heel klein, haringen van voortent moesten in het asfalt... Aan drukke weg, van 07.00 uur tot 23.30 uur al het verkeer van de camping komt langs met 30 km per uur, incl personeel. Mooie bomen en veel schaduw op de plek. Geen gras maar zand op de rond. Ook veel wind, het waaide zo hard dat je niet buiten kon eten, dan zat het eten onder het zand. Kidsclub was elke dag vol, de kids konden dan over 4 dagen pas weer meedoen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Mooie omgeving - prachtige ligging

Ernie
12-8-2013

Wij zijn hier in 2008 geweest. Prachtige camping in het drukke gebied. Weinig tot geen overlast van geluid. Tip om te kiezen voor een plaats in de schaduw i.p.v. aan het strand (prachtige ligging, maar vol in de zon en veel wind). Mooie uitstap naar bijvoorbeeld Collioure.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping maar niet voor herhaling vatbaar

Anja Scheutjens
6-8-2013

Pluspunten: - ligging aan zee - onderhoud camping, incl sanitair Minpunten: - kleine standplaatsen - wifi werkt nagenoeg nergens op de camping - tot in de late uurtjes geluidsoverlast van het drukke Argeles - toezicht zwembad is overdreven streng; kinderen worden zeker door vrouwelijke badmeester toegesnauwd en haar regels gelden niet bij de mannelijke badmeester - zwembad is overvol in het hoogseizoen - het (stok)brood op de camping is erg slecht en voor een goede bakker moet je in de auto stappen

Fantastische camping

Daphne Jacobs
3-8-2013

Heb zitten twijfelen om iets over de camping te zeggen omdat je dan de kans loopt dat meer mensen deze camping ontdekken, maar ik ben de slechtste niet!! Super camping, prachtig gelegen aan zee. Geen strand om op te liggen maar als je van snorkelen houdt super! Vergeet je zwemschoenen niet! Sanitair, helemaal top! Schoon, nieuw ga zo maar door. Personeel is het stof wat se volgende dag valt als het ware al aan het opvegen! Wij gaan nooit twee keer naar een zelfde camping maar we zijn het nu zelfs aan het overwegen weer te boeken. Kortom een aanrader!

Prima camping!

Irene
30-7-2013

In juli twee weken in een mobile home op deze camping doorgebracht. Service is prima, camping wordt netjes schoongehouden. Camping ligt direct aan een de zee: neem water/surfschoentjes mee!!! Kiezels lopen echt niet lekker de zee in. Strandjes zijn verder fijn; heerlijk snorkelen, zwemmen of schelpjes zoeken. Mobile home prima; opklapbed in kamer iets minder comfortabel, maar voor vakantie prima. Collioure erg leuk (op woensdag en zondag een markt); leuk strandpad (45 minuten ongeveer, rechts vanaf de camping) ernaar toe, het gewone pad is sneller (20 minuutjes, links vanaf de camping). Argeles is meer schreeuwerig/ toeristisch/ kermisachtig, daar moet je van houden. Geen disco-camping, maar heerlijk rustig. De wind waar ik bij andere beoordelingen iets over las, valt erg mee; met die hitte ben je blij met af en toe `s middags een verkoelend briesje! Restaurant hebben we niet bezocht. Zwembad is leuk voor de kinderen, niet supergroot, maar ter afwisseling met de zee prima!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

hier hebben we jaren naar gezocht

van der Heijden
29-7-2013

Genoten van 2 geweldige weken op Criques de Porteils. Premium accommodatie rechtstreeks bij camping geboekt. Een top accommodatie, 2 badkamers, airco, hardhouten tuinset incl. 2 ligbedden met kussens, gedekte bedden, handdoeken en een speeltentje voor de kids. Rondom vrij en in de buurt van het speel/sportterrein. Bij aankomst stond een flesje wijn klaar. De camping is heerlijk rustig, geen druk animatieprogramma. Het uiterst vriendelijke personeel is de hele dag druk te met het schoonhouden van de camping en zorgen dat de gasten het naar hun zin hebben en daarin zijn ze bij ons meer dan geslaagd. De omgeving is werkelijk schitterend, prachtige uitzichten (zelfs vanaf de camping. De kinderen hebben op de campingstrandjes de tijd van hun leven gehad. Snorkelen, visjes en krabbetjes vangen en op ontdekkingsreis langs de diverse baaitjes. Normaal gaan wij nooit 2 keer naar dezelfde camping maar daar komt nu verandering in, wij gaan zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Schitterende ligging.

J.Henderikx
24-7-2013

Camping les Criques ligt werkelijk op een schitterende locatie. Hoog gelegen en direct aan de Middellandse zee, met eigen baaitjes tussen de rotsen. Het strand van de camping is echter door natuurgeweld verdwenen. Daar zullen ze echt iets aan moeten doen. Het zwembad is vernieuwd, maar daar had ik iets meer van verwacht. (Ik kom al meerdere jaren op deze camping) Verder bieden ze gratis Wi-Fi aan op heel de camping. Echter om goed in te kunnen loggen moet je een goede plek op de camping zoeken. Dit valt me tegen van een 5 sterren camping. Wij hebben gebruik gemaakt van een Euro camp stacaravan. Deze zijn prima! Ze hebben zelfs airco, en dat maakt het zeer aangenaam in deze caravans. (Zeker als u een hond heeft!) De hond kan trouwens prima zwemmen op een op 10 minuten lopen gelegen kiezelstrandje.(aan de middellandse zee dus) Op zandstranden is de hond niet toegestaan. Verder is dit een rustige camping met zeker geen vertier voor de jeugd. Dan moet u echt een camping in Argeles zoeken.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer leuke, mooie en rustige camping

Giovanni Cornu
19-7-2013

Wij waren hier in de laatste 2 weken van juni. Zeer rustig nog in die periode. Wij hebben een dochtertje van 2 1/2 jaar die pas in het water durfde. Daar het zwembad klein en rustig was (niet zoals op een megacamping met veel glijbanen) vonden wij dit ideaal. Het is trouwens net vernieuwd en heeft nu ook 3 klein glijbanen. Als uitvalsbasis super op 5min. van Argelès sur mer en 10 van Coulliure. Fiets is ideaal! s'Avonds lekker rustig zodat ons kleintje goed kon slapen en wij ook dus... Om 22.30u gaat de poort wel dicht en dat vinden we voor mensen met grotere of geen kinderen wel aan de vroege kant. Er is in deze periode trouwens ook het Feu de St.Jean in Argelès.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Criques de Porteils in Collioure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Criques de Porteils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.