7,4

Camping Les Castels Criques de Porteils is een rustige camping aan zee. Af en toe is er wel vermaak, zoals live-muziek in het restaurant. Op de staanplaatsen heb je voldoende privacy en het sanitair is erg schoon. Ook is er een kleine speeltuin en dierenweide voor de kinderen. Mooi om te bezoeken zijn Argelès-sur-Mer en Collioure.

We hebben een aantal aanbieders voor Criques de Porteils voor je op een rij gezet:

81 reviews over Camping Criques de Porteils in het Nederlands

Mooie kiezelbaai

fam. Marks
10-8-2015

Mooie lokatie en daar betaal je ook voor. De 5 sterren gelden zeker niet voor het sanitair en het zwembad (veel te klein). Wc regelmatig zonder papier en stinkend. Douche warm maar niet schoon. Wij hadden een mooie plaats met zeezicht wat een hoop goed maakt. Personeel bij de receptie vriendelijk, in de winkel absoluut niet (zitten gewoon te bellen de hele tijd). Ook veel te duur dus beter ergens anders shoppen. Betaalde wifi heeft geen top ontvangst. We hebben het heerlijk gehad maar voor deze prijs mag er zeker meer kwaliteit worden geleverd.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 09 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Weinig waarde voor je geld.

xmarki
2-8-2015

Personeel is vriendelijk, locatie aan zee is mooi. Echter de kleine keienstrandjes (criques) zijn vervuild met wrakhout, plastic en stinkend zeewier. Het wandelpad langs de kust is grotendeels ingestort. Veel stof, weinig schaduw. Klein zwembad.

Hier betaal je in het hoogseizoen dan 90 euro per nacht voor, dat is echt veel te veel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015
Criques de Porteils, Gérant, 17-8-2015

Bedankt voor uw recent bezoek. Wij zijn blij te lezen dat u van uw verblijf genoten heeft. De strandjes maken technisch gezien geen onderdeel uit van de camping. Wij maken de stranden dagelijks schoon en wij doen ons uiterste best om de stranden zo aangenaam mogelijk te houden. Ons tarief komt overeen met de service van een 5 sterren camping in Argelès-sur-mer. Het was een genoegen u te mogen ontvangen op onze camping en wij hopen u snel nog eens terug te zien.

Mooie locatie

Alie
30-6-2015

Mobil Home gehuurd van touroperator, Didic was een zeer vriendelijke man helaas spreekt deze man alleen frans, maar met handen en fouten en je schoolfrans kom je een heel eind. Personeel op de camping zelf alleen maar lof een en al vriendelijkheid. Vanuit de Camping kun je al wandelend naar Argles of Collioure. Het zwembad is niet groot, maar om de camping vele baaitjes en stranden. Dus een prachtig uitzicht over zee met de mooie rotspartijen.

Gereisd Met partner in Sat Jun 06 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Criques de Porteils, Gérant, 11-7-2015

What a pleasure to read you !!! We would like to thank you for your stay and hope to welcome you again soon.

Topcamping met perfecte ligging

zeeuwtje
23-3-2015

Wij hebben als gezin een geweldige vakantie gehad in een tent via een touroperator. We gaan nooit terug naar dezelfde plek, maar dit keer maken we een uitzondering ! En daar was het hele gezin het over eens. As zomer gaan we terug naar deze camping. We werden heel vriendelijk ontvangen. Ook de welkomstborrel voor de nieuwe gasten (door de eigenaar zelf, met NL sprekende medewerkster) gaven ons het gevoel dat we echt welkom waren. De rust op de camping is uniek aan de Cote d"Azur. Maar wil je toch wat toeristendrukte, dan is Argeles in de buurt. Terrein werd bijzonder goed bijgehouden, ook het sanitair was schoon en dat in het hoogseizoen. Het enige minpuntje was het formaat van het zwembad. Maar verder was ook dat schoon en netjes, met ligbedden. Wij zijn veel naar de baaitjes geweest om te snorkelen, te zonnen etc. Kortom, wij kunnen iedereen deze camping aanraden !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Hier blijf ik vanaf nu komen!

Rob
25-10-2014

Fantastische plekken. Ruim, en met uitzicht op zee en/of bergen.

Aangezien we in het naseizoen met onze Acsi kortingskaart enorme korting kregen was de prijs/kwaliteit verhouding heel goed.

Alles deugt aan deze camping. De locatie, het overvriendelijke, behulpzame en vrolijke personeel, de goed onderhouden sanitaire voorzieningen, de omgeving, het klimaat... werkelijk een topvakantie gehad.

Het nabijgelegen plaatsje Collioure is erg fotogeniek, en heeft ook een leuk marktje onder zeer Franse platanen.

Volgend jaar gaan we weer, en misschien wel vaker dan eens.

Gereisd Met partner in oktober 2014

Dit nooit meer

Bernadette van den Brink
15-9-2014

Helaas voldeed deze camping niet aan onze verwachtingen. Ondanks dat we voor 10 dagen hadden geboekt en betaald, zijn we na 3 dagen vertrokken. Onze sampingplek was nog 1 van de grotere, maar voor ons toch echt te klein. Waardoor onze kinderen en honden en wij dus ook zeer weinig leefruimte hadden. Het sanitair viel erg tegen voor een 5 * camping. Wel zijn er heel veel regels. geen consumpties bij het zwembad (!?), honden mogen niet op het strand en ook geen bbq mogelijkheden. De campingshop is heel erg duur en heeft zeer onvriendelijke bediening. Tja voor ons was het een vreselijke nactmerrie en we hoeven hier nooit meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Criques de porteils, Gérant, 27-9-2014

Wij danken u voor u bezoek op onze camping. Het is duidelijk dat dit probleem een grote invloed heeft gehad op u tevredenheid van uw verblijf op onze camping.Graag willen wij daar begrip voor tonen maar wij kunnen u gegevens niet terug vinden in ons systeem wegens gebrek aan uw volledige naam bij deze beoordeling. Gelieve ons zo spoedig mogelijk te contaceteren zodanig dat wij precies met u kunnen na gaan wat er is fout gelopen. Met vriendelijke groet. De eigenaar.

Twijfelgeval.

Jurgen
11-9-2014

Voordeel: 1: Prachtig gelegen. 2: mooi zwembad, doch wel iets aan de kleine kant. 3: De zee vlak aan de camping. Nadeel: 1: de standplaatsen voor caravan met zicht op de bergen zijn een risico op schade aan de caravan want de opritten zijn redelijk stijl en zijn niet verhard, er liggen keien en stenen los. 2: Het is een camping met terrassen, veel klimmen en dalen. 3: De stranden van de camping bestaan uit kiezels en keien en zijn bereikbaar met oneffen treden, wat het wat gevaarlijk maakt voor jonge enthousiaste kinderen. 4:(iets waar niemand wat kan aan doen) Het weer!, deze camping ligt dicht tegen het gebergte en in ons geval hadden wij de pech dat het weer dik tegenviel, de bewolking bleef hangen boven de bergen met hier en daar een regenbui er boven op. Misschien bij de keuze van een camping toch wat rekening mee houden. Zeg het nogmaals, daar kan niemand wat aan doen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014
Criques de Porteils, Gérant, 5-10-2014

Hartelijk dank voor uw verblijf op onze camping en voor uw commentaar en aanbeveling. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen op Criques de Porteils

Mooi gelegen maar sfeerloos

Bert
22-8-2014

11 Nachten verbleven midden in het hoogseizoen op deze 5 sterren camping. De sterren zijn zoals al door anderen opgemerkt vooral te danken aan de mooie ligging op terrassen aan de zee. Het uitzicht over de kust 's morgens vroeg is fantastisch. Het sanitair daarentegen werd soms dagen niet schoongemaakt. Met onze kinderen in de leeftijd van 14-18 jaar moesten we het vertier zelf opzoeken. De camping biedt een wat sfeerloze indruk. Na 22.00 uur is het doodstil en wel heel erg rustig. De prijs voor een nachtje (>75 euro per nacht voor een vouwwagen, klein tentje en drie personen), is voor mij reden om de volgende keer toch weer iets te zoeken wat meer land-inwaards. Plekken als deze zullen altijd gewild blijven bij grote massa's mensen en daarom hoeft men niet zo hun best te doen. Dit was dus eenmalig, maar desalniettemin een fijne vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014
Criques de Porteils, Gérant, 16-9-2014

Dank u voor uw opmerkingen wij vragen absolute rust op onze camping en bieden dus geen luidruchtige entartainment aan. Het sanitair wordt 3x per dag schoon gemaakt in het hoogseizoen.

Mooi gelegen camping, maar geen 5 sterren waard!!

Karin
21-8-2014

Deze camping ligt erg mooi, recht aan zee met kleine prive-baaitjes.De camping is gezellig, leuke sfeer, maar die 5 sterren moet je zoeken. Voor 2 weken kamperen met 5 personen, betaal je bijna 1500 euro, waardoor de verwachtingen hoog zijn! Onze plek, met een De Waard tent en puppytent was niet groot, met passen en meten ging het net (geen luifel opgezet daardoor en de auto elders geparkeerd). Verder is het zwembad erg klein, wel een leuke glijbaan en wel fijn dat er bedden staan met kussens. De wind is soms heerlijk verkoelend, maar soms zo sterk dat buiten koken niet mogelijk is. Vaak ging de wind gepaard enorm veel vliegen, zoveel dat buiten eten niet kon.Daar kan de camping weinig aan doen natuurlijk, maar is wel het vermelden waard. Al met al hebben wij een prima vakantie gehad, maar het was duur betaald voor wat je krijgt. Eigenlijk is alleen de ligging 5 sterren waard. Overigens was het toiletgebouw schoon!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014
Criques de Porteils, Gérant, 16-9-2014

Wij bedanteen u voor uw zeer positieve commentaar betreffende uw vakantie, deplaats en het sanitair. Dit is de essentie van kamperen. Hartelijk dank.

Volgende keer weer

Sylvia
19-8-2014

Dit jaar voor de tweede keer hiernaartoe geweest, voor twee weken. De ligging en plek zijn nog steeds fantastisch, echt dé reden dat we terugkomen hier. Zo dicht bij Argeles en Collioure is er genoeg te doen, maar ook nu het grote strand niet onder water stond was het heerlijk vertoeven beneden de camping. Snorkelen en zwemmen is echt geweldig.

Op de camping zelf is het zwembad erg klein en matig, de winkel is over het algemeen vriendelijk maar erg duur. Het eten (pizza's, kip) en ijs in restaurant is goed. Sanitair is echt een onwijze tegenvaller voor de 5-sterren status, absoluut niet waardig. Nooit toiletpapier, vies en het stinkt vaak. Ook douches zijn niet geweldig.

Personeel bij receptie vriendelijk en Engelstalig. Ander personeel was verschrikkelijk, bv. een peuk roken op onze betaalde plek vind ik onbeschoft, en ze praten geen Engels.

Vergeleken met vorig jaar was er meer te doen, ook al viel dit jaar het weer tegen met veel wind en buien, valt weinig aan te doen.

Gereisd Met partner in juli 2014

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Criques de Porteils in Collioure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Criques de Porteils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.