7,4

Camping Les Castels Criques de Porteils is een rustige camping aan zee. Af en toe is er wel vermaak, zoals live-muziek in het restaurant. Op de staanplaatsen heb je voldoende privacy en het sanitair is erg schoon. Ook is er een kleine speeltuin en dierenweide voor de kinderen. Mooi om te bezoeken zijn Argelès-sur-Mer en Collioure.

We hebben een aantal aanbieders voor Criques de Porteils voor je op een rij gezet:

81 reviews over Camping Criques de Porteils in het Nederlands

Prachtig uitzicht als je t hebt

Fhj
24-6-2017

Op de camping doen ze alle moeite om het zo te maken dat de hoge prijs die gevraagd wordt waar gemaakt wordt, maar dat is voor veel plaatsen echt te veel gevraagd. We komen hier 35 jaar een paar dagen maar t is altijd te duur voor wat je krijgt.

Camping heel goed, Strand Matig

C.M. Brave
7-6-2017

De Camping zelf is in perfecte staat. Heel goed onderhouden. Het personeel is vriendelijk en heel behulpzaam. Het restaurant is goed en het zwembad was boven verwachting goed. Het winkeltje is klein, maar van (bijna)alles voorzien. In het voorseizoen was er nog geen animatie, dus dat kunnen we niet beoordelen. Er zijn 2 soorten plaatslocaties. Aan de zeezijde of aan de zijde van de bergen. De paden zijn steil, maar wel te doen. Beide zijden heel mooi, als je uitzicht niet belemmert wordt door hekken of hoge caravans of campers voor je neus. Opletten met uitkiezen dus! De toegangen naar het stand zijn voorzien van lange trappen. Het onderhoud aan de strandtoegangen is echter zeer slecht! De informatie en de plattegrond suggereren veel meer strand, dan er in werkelijkheid is! De website is wat dit betreft niet foutief, maar suggereert te veel. De plattegrond geeft echt foute informatie! In plaats van strand langs de hele camping, zijn er slechts 3, vrij kleine kiezelstrandjes. Als je deze camping kiest voor een strandvakantie, kom je bedrogen uit.

Gereisd Met partner in juni 2017

Na valse start geweldig.

Peter en Sjaan
26-12-2016

Ontvangst was niet vriendelijk. Dit bleek echter aan de dame van dienst te liggen. Hierna alleen maar positief over personeel. Ligging is geweldig, prachtig uitzicht over de Middellandse Zee, plaatsen zijn niet erg groot. Sanitair zeer schoon. Bijzonder mooie plaatsjes in de omgeving, zoals Collioure en Ceret. Komen hier zeker terug.

D-reizen

Kleine compacte camping aan zee

Yvon69
16-10-2016

De ligging van de camping is goed, aan zee en dichtbij Collioure. Alleen wel kleine staanplaatsen, alles staat dicht op elkaar. Wij waren hier 2 nachten op onze doorreis naar Spanje. Hadden een mobilhome van de Engelse organisatie met de groene naam. Ontzettend smerige en oude caravan. Was blij dat we er maar 2 nachten bleven. Strandje is redelijk, wel druk en waterschoenen noodzakelijk im de kiezels.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Prachtige camping

hilde Lootens
16-9-2016

Prachtig gelegen camping met subliem uitzicht op zee! Tamelijk ruime plaatsen, mooie omgeving en prachtig onderhouden Sanitair netjes en wordt veelvuldig schoon gemaakt. Wanneer het vies ligt, is het van de toeristen zelf. Zwembad is wel veel te klein, is meer een half ploeterbad voor kids. Strand mooi, (keien) en voor zandstrand moet je naar Argéles- sur-Mer Mooie wandelingen langs de kliffen o.a. naar Collioure... Mooie dorpjes en uitstappen in de Pyreneeen dicht in de buurt Soms veel wind die een aantal dagen kan aanhouden

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Fantastische camping op wondermooie locatie

Sabine
4-8-2016

Het is reeds onze 3e keer dat we hier kwamen en volgend jaar komen we gegarandeerd terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Fantastische reis! Onbeschrijflijk mooi!

Céline
24-12-2015

We hadden een Pave huisje voor een week (is wel aardig prijzig nl.) voor 2/4 personen, niet groot en de kinderen sliepen in de woonkamer, maar het was alleen maar genieten. Het terras was groot en van alle gemakken voorzien (ook bbq), het uitzicht onbeschrijflijk mooi. Het strandje aan de camping was een steenstrandje, klein, maar fantastisch mooi. Zo fijn om een strandje naast 'de deur' te hebben. Het zwembad van de camping was piepklein en vol met bedden, niet doen: daar word je niet blij van. Daar zijn wij dus ook niet geweest. Het restaurant was erg goed met goede prijzen, erg fijn. Ook de campingwinkel was fijn: klein, maar van alle gemakken voorzien. Ik zou hier persoonlijk niet mijn tent neerzetten, de plekken zijn echt heel klein helaas. Sanitair was perfect verzorgd.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Kamperen met zeezicht

Evelyn
21-12-2015

Heerlijke kampeer vakantie met prachtig uitzicht op de zee, 10 dagen lang. We hebben ons prima vermaakt. We doen nooit 2x hetzelfde anders hadden we het zo weer gedaan, vriendelijk personeel en een prachtige omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

Prima voor 1 nacht

Cor&Mar
5-10-2015

Eerst m golf kar de camping over... Voor een plekje....wij waren niet veel eisend...omdat het maar voor 1 nacht...was... Plekjes zijn niet groot....sanitair was redelijk...schoon...jammer dat men bij de receptie niet aangeeft...dat restaurant die avond een besloten feest had...en je alleen kon afhalen...zou hier nooit mijn hele vakantie willen zitten...

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed

Eric
2-10-2015

Een prima camping, prima gelegen. De camping pretendeert een ZEN camping te zijn. Dat is niet helemaal conform de werkelijkheid, geien het feit dat er elk kwartier een golfkarretje voorbij rijdt met personeel van de camping. Verder heeft men veel last van een trein die behoorlijk lawaai maakt. Er zijn behoorlijk wat (te) kleine plaatsen. Het restaurant is goed, maar heeft niet veel keus.

Gereisd Met partner in september 2015

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Criques de Porteils in Collioure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Criques de Porteils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.